Mitä n. 40v miehet harrastaa?
Olen eronnut 40+ nainen. Olen pikkuhiljaa siinä vaiheessa että voisin tapailla jotain kivaa miestä mikäli sellainen osuisi kohdalle.
Mutta missä sellainen voisi osua kohdalle? Mietin että joku uusi harrastus sopisi, olen aika avoin kaikelle. Ainoa mikä nyt tulee mieleen ettei sovi, on juoksu. Tykkään muuten kyllä liikkumisesta, musiikista, käsitöistä Tällä hetkellä harrastan salilla käymistä, mutta suurin osa miehistä siellä paljon nuorempia.. Mitä n.40v miehet harrastaa?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
16-19v naisia
Sukunsa lapsia
Vierailija kirjoitti:
Korkeasti koulutetut harrastaa tritlonia ja golffia
Duunarit kaljanjuontia ja telkkarin katsomista kuten mä.
Tritlon :)
Pyöräilyä kesällä, lenkkeilyä, retkeily, vaellus, vanhat autot ja mopot.
En juo enkä polta ja pidän itsestäni huolta
T: m43v
Ne elävät ruuhkavuosia perheensä kanssa, ja harrastavat perheensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kai osa eronneita?
Vierailija kirjoitti:
Itse yritän miettiä millä keinoin saisin kellistettyä sen noin parikymppisen lidlin kassa typyn, M43.
Siinäs mietit ja sitten kuoletkin jo pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse yritän miettiä millä keinoin saisin kellistettyä sen noin parikymppisen lidlin kassa typyn, M43.
Kaikki kuolee joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyviä ehdotuksia!
Esim joku sulkapallo voisi olla ihan tosi kiva! Metsästyskurssilla varmasti olisi just niitä omanikäisiä miehiä, mutta siihen en ehkä pysty 😅 En sit tiedä miten jotkut ryhmämatkat.. Olen itse aina harrastanut omatoimimatkailua, mut onhan niitä varmasti kaiken maailman teemamatkoja, retriittejä ym tarjolla.
Salin vaihtoa olen myös pohtinut, ja ajattelinkin mennä kokeilemaan uutta salia joka avattiin tuohon lähelle. Jos siellä vaikka olisi parempi tarjonta 🤭
T. Ap
Oma ikä kylläkin alkaa 5:lla mutta onko jotain nettisivuja tai aplikaatioita missä voi hakea matkaseuraa? Yksinkin on tullut matkusteltua paljon mutta olisihan se mukavampi jos välillä löytäisi matkalle naisseuralaisen. Äijäkavereita aina välillä lähtee mukaan mutta siinä leimaantuu helposti homoksi. Ei niin, että homoudessa mitään pahaa olisi mutta olen sinkku hete
No tuskinpa moni miettii tuollaista. Reissaan usein naisystävän kanssa itse, ja ollaan vaan vitsailtu joskus että joku saattaa luulla lesboksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kuolee joskus.
Ja osa tekee muutakin elämässään kuin miettii vaan. Ihan saavat aikaiseksi asioita ja elävät täyttä elämää.
Salilla on kaikenikäisiä. Ainakin niillä saleilla, joilla minä olen käynyt. Olen yli 40v mies ja käynyt saleilla yli 20 vuotta. Koskaan kukaan nainen ei ole lähestynyt siellä minua. Deittisovelluksista olen saanut seuraa kyllä, niin en voi kovin vastenmielinenkään olla.
Miehet harrastaa kalastusta. Nainen joka ei osaa perata kalaa on hyödytön nainen eikä mies sellaista halua.
Koiran kanssa lenkkeily sekä kävellen että juosten, luonto, retkeily, vaellus, talvella laskettelu, joka päivä 100 punnerrusta päivässä kotona+ vatsalihaksia. Terveellinen ruokavalio sekä terveelliset elämäntavat, alkoholittomuus, hyvät keskustelutaidot, arvokkuus elämässä. Jos olet vähänkin samanlainen niin ilmoittaudu. M40v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai osa eronneita?
Hyvät oppii ekasta kerrasta ettei naisiin kannata sekaantua. Nainen ottaa aina enemmän kuin antaa.
Vierailija kirjoitti:
Salilla on kaikenikäisiä. Ainakin niillä saleilla, joilla minä olen käynyt. Olen yli 40v mies ja käynyt saleilla yli 20 vuotta. Koskaan kukaan nainen ei ole lähestynyt siellä minua. Deittisovelluksista olen saanut seuraa kyllä, niin en voi kovin vastenmielinenkään olla.
Kyllä mäkin sanoisin, että saleilla moni mies käy nelikymppisenäkin. Vaihtaa salia, jos siellä on vaan junioreita.
Ei mulla mitään tilastoa ole, mutta omasta kokemuksesta luulen, että tuo ei ole se helpoin ikä löytää hyvää miestä. Ovat vielä varattuja tai sitten tuoreeltaan niin kypsyneitä naisiin, että ei olla "antennit samoilla taajuuksilla", vaan harrastuksissa harrastetaan. Mutta kyllä mukava nainen varmasti harrastuksistakin voi miehen löytää maltilla ja pienellä vaivalla. Älä luovuta heti.
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse lähestynyt ketään koskaan? Saleilla aika vähän kyllä kukaan lähestyy, olen itse nainen. Ehkä osa kokee sen ahdistavana. Miehet kyllä on usein olleet ystävällisiä ja saattavat pari sanaa vaihtaa, mutta ei sen enempää. Joskus joku on jutellut enemmänkin, mutta ihan kaveripohjalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai osa eronneita?
Hyvät oppii ekasta kerrasta ettei naisiin kannata sekaantua. Nainen ottaa aina enemmän kuin antaa.
Hah, sehän on yleensä toisinpäin. Miehet elääkin pidempään parisuhteessa. Naiset taas yksin onnellisimpia.
Kalastan ja retkeilen ympäri vuoden. Viikolla käyn töiden jälkeen maastopyöräilemässä tai kuntosalilla. Kotona vähän parempaa ruokaa koitan laitella toisinaan. Luen paljon kirjoja ja katselen elokuvia. Valokuvaan luontoa ja erilaisia tapahtumia. Piirtäminen myös mieluisa harrastus.
Joskus olisi kiva löytää kumppani joka olisi edes vähän samoista asioista kiinnostunut 😀
Mites käytännössä kalastuksen tai metsästyksen parissa noin esimerkiksi voisi tavata jonkun? Eikös noi ole sellaisia harjoituksia jota harrastetaan kun halutaan karkuun naisia 😆
Oma ikä kylläkin alkaa 5:lla mutta onko jotain nettisivuja tai aplikaatioita missä voi hakea matkaseuraa? Yksinkin on tullut matkusteltua paljon mutta olisihan se mukavampi jos välillä löytäisi matkalle naisseuralaisen. Äijäkavereita aina välillä lähtee mukaan mutta siinä leimaantuu helposti homoksi. Ei niin, että homoudessa mitään pahaa olisi mutta olen sinkku heteromies ja tuo heikentää entisestään naisseuran saamista.