WOKE... suurinosa kirjoittajista
ei edes tiedä mitä "woke" oikeasti tarkoittaa ja mitä se on! kunhan kirjoittavat ja vastustavat!
Kommentit (126)
Wokessa hienointa on että se ei tarkoita mitään, mutta tarvittaessa tarkoittaa kaikkea.
Vihvassua ja zuu wakkia ahistaa sopivasti...
Vierailija kirjoitti:
Hokevat mitä heidän handlerinsa Pietarista käskee.
Sana woke tekstissä = kirjoittaja on aina venäjän maksutrolli.
Silloinkin kun keskustellaan todellisesta ja havaittavissa olevasta ilmiöstä, kuten esimerkiksi DEI-koulutukset Ylellä?
Valitettavasti osa woke-keskusteluista perustuu tosiasioihin. Toivoisin että näin ei olisi mutta jää toiveeksi.
Vierailija kirjoitti:
Wokessa hienointa on että se ei tarkoita mitään, mutta tarvittaessa tarkoittaa kaikkea.
Niin siis persut käyttää sitä kaikkeen, vaikka sanalla on tietty merkitys. Kiva, että tulit varmistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi se olla myös joku suomalainen persukin. Tunnetusti eivät ymmärrä sanojen merkityksiä.
Määrittele woke. Millainen ihminen on ylpeästi woke?
Minulle suurin ongelma on tämä "mistä minä en tykkää, se pitää kieltää kaikilta".
Aina vaativat videoiden ja ohjelmien ja monien sanojen ja tapojen kieltoja, koska eivät niistä tykkää, niin vaativat ne pois muiltakin.
Tämä on se ajatusmalli mitä minä en hyväksy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis persut käyttää sitä kaikkeen, vaikka sanalla on tietty merkitys. Kiva, että tulit varmistamaan.
Pääasia tosiaan on että sulla nousee savua korvista. Molemmista.
Tässä nuo woketuksen asiat tulee aika hyvin esiin:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi se olla myös joku suomalainen persukin. Tunnetusti eivät ymmärrä sanojen merkityksiä.
Määrittele woke. Millainen ihminen on ylpeästi woke?
Minulle suurin ongelma on tämä "mistä minä en tykkää, se pitää kieltää kaikilta".
Aina vaativat videoiden ja ohjelmien ja monien sanojen ja tapojen kieltoja, koska eivät niistä tykkää, niin vaativat ne pois muiltakin.
Tämä on se ajatusmalli mitä minä en hyväksy.
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääasia tosiaan on että sulla nousee savua korvista. Molemmista.
Persuilla ja magattajilla on yhteistä se, että äänestävät jotain älytöntä ihmistä ihan vain siksi, että jotain muuta ryhmää harmittaisi.
Eivätkä tajua, että tekevät itsestään pellen.
Wokessa mukavaa on että monille se tarkoittaa rasistista suhtautumista ja ihmisryhmien alistamista kunhan taustalla selitetään megasuvaitsevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja palstalla kaikki jonkun mielestä "väärää mieltä" olevat nimitetään persuiksi tai vassareiksi.
Tämä trollauksen muoto pilaa palstan keskusteluita. Voi sitten miettiä kenen edun mukaista on pyrkimys lisätä kansan jakautumista keskenään riiteleviin leireihin.
M60
Vierailija kirjoitti:
Woke tarkoittaa valveutuneisuutta tai henkilön yhteiskunnallista tiedostamista. Wokessa välitetään vähemmistöistä, syrjinnästä ja vihapuheesta.
Alapeukuttajat voivat googlata sanan oikean merkityksen.
Vierailija kirjoitti:
WOKEN OIKEA MÄÄRITELMÄ LÖYTYY GOOGLAAMALLA, EI TEIDÄN KORVIENNE VÄLISTÄ.
Koko muu maailma on wokea ja kommunismia paitsi minä!
-Palstapersu
Vierailija kirjoitti:
Yle on kirjoittanut woke:sta. Siellä on jopa avainsana tuolle. Onko Yle siis venäjän maksutrolli?
"jaahas, tääkin keskustelu meni sitten tälläiseksi! en edes ala arvailemaan millainen ihminen tälläistä kirjoittaa tai minkä puolueen kannattaja !"
Älä sitten arvaile. Kun oleellista keskustelussa pitäisi olla se mitä kirjoittaa eikä kirjoittajan mahdollinen puoluetausta.
M60
persut kirjoittavat mitä sylki suuhun tuo! kouluttamatonta lantasaapas porukkaa suurinosa!
Vierailija kirjoitti:
Woke tarkoittaa valveutuneisuutta tai henkilön yhteiskunnallista tiedostamista. Wokessa välitetään vähemmistöistä, syrjinnästä ja vihapuheesta.
Välitetäänkö esimerkiksi uskovaisista?
Vierailija kirjoitti:
Koko muu maailma on wokea ja kommunismia paitsi minä!
-Palstapersu
En tiennytkään, että sinä olet se palstapersu. Onnea elämääsi.
Woke tarkoittaa että oikeinajattelevia suvaitaan täysillä ja väärinajattelevia syrjitään.