WOKE... suurinosa kirjoittajista
ei edes tiedä mitä "woke" oikeasti tarkoittaa ja mitä se on! kunhan kirjoittavat ja vastustavat!
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Wokessa hienointa on että se ei tarkoita mitään, mutta tarvittaessa tarkoittaa kaikkea.
Vihvassua ja zuu wakkia ahistaa sopivasti...
Persu juuri itse selvitti minkälainen olkiukko tuo on. Ei tarkoita mitään ja tarvittaessa kaikkea. Näinhän juuri sitä käyttävät. Kaikki mitä vastustavat on wokea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Woke tarkoittaa valveutuneisuutta tai henkilön yhteiskunnallista tiedostamista. Wokessa välitetään vähemmistöistä, syrjinnästä ja vihapuheesta.
Ja höpsis
Sanakirja ei sano, että höpsis.
"According to dictionaries like Merriam-Webster and the Oxford English Dictionary, "woke" originally means to be aware, especially of social and racial injustice. However, in contemporary usage, the term is also used pejoratively by some to describe someone perceived as politically left-leaning. "
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Woke tarkoittaa valveutuneisuutta tai henkilön yhteiskunnallista tiedostamista. Wokessa välitetään vähemmistöistä, syrjinnästä ja vihapuheesta.
Ja höpsis
No sitähän se juuri tarkoittaa. Woke-porukka käytti itse aikaisemmin tuota termiä. Ja noin he itse sen asian näkevät. He ovat omasta mielestään niitä hyviksiä. Ulkopuolelta tarkasteltuna ajatusmaailma voikin sitten näyttää ihan muunlaiselta.
Niistä, joita nimittelette wokeksi, ehkä 5% kokee olevansa wokeja.
Termissä ei ole tällöin mitään järkeä, koska lähtökohtaisesti tuo tarkoittaa tiedostamista. Ei siis voi olla woke tietämättään.
Kaikki ihmiset muuten ovat omasta mielestään hyviksiä, myös te persut.
Tein kerran IS: n testin oletko woke?
Sain täydet pisteet.
Itse asiassa se tarkoittaa yhteiskunnallisesti valveutunutta tms. ihmistä.
Mutta en kannata ollenkaan Pridea enkä mitään sellaista joka nykyään wokeksi kutsutaan, ne ovat äärimmäisen masentavia asioita.
Olen täysin woke, mutta en palvo kultaista vasikkaa, epäjumalaa, i h m i s e n persettä.
Tuolla kultilla on rappeutettu lähes kaikki yhteiskunnan osa - alueet, kirkkoa myöten.
Se tulee tuhoamaan kaikki länsimaalaiset maat joita olemme sanoneet sivistysmaiksi ja te tulette sen näkemään.
Jos joku haluaa tietää, olen HUIPPUWOKE. Olen eliittiä!
Sinä lukija, mikä on sinun wokesi ja tiedätkö edes mitä se tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja höpsis
No sitähän se juuri tarkoittaa. Woke-porukka käytti itse aikaisemmin tuota termiä. Ja noin he itse sen asian näkevät. He ovat omasta mielestään niitä hyviksiä. Ulkopuolelta tarkasteltuna ajatusmaailma voikin sitten näyttää ihan muunlaiselta.
Tottakai he ovat omasta mielestään täydellisen oikeassa! Juuri tuo täydellisyys on se ongelma. He ovat kuin mikä tahansa höyrypää joka kuvitelmissaan uskoo voivansa lentää kunhan esteet (varoituksen, huolen ja kritiikin sanat) vain raivataan pois tieltä pilaamasta hänen huikeita visioitaan vaikkapa ihmisten täydellisestä tasa-arvosta. Realiteeteista on myös aivan tarkoituksella irrottauduttu, tämä "kaikki voi olla totta ja mahdollista" on osa heidän uskomusmaailmaansa.
Nämäkö eivät ole vaarallisia päästessään pidäkkeettä päättämään kaikesta, siis saadessaan vaiennettua oikeistoksi määrittämät "vihollisensa" ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja höpsis
Niistä, joita nimittelette wokeksi, ehkä 5% kokee olevansa wokeja.
Termissä ei ole tällöin mitään järkeä, koska lähtökohtaisesti tuo tarkoittaa tiedostamista. Ei siis voi olla woke tietämättään.
Kaikki ihmiset muuten ovat omasta mielestään hyviksiä, myös te persut.
Jos sulle on ongelma, että ihmisiä niputetaan kategoriaan woke, niin älä ehkä sitten itsekään harrasta tuota niputtamista: sinähän kerrot nyt minulle, että kuulun johonkin porukkaan, joka nimittelee jotain toista porukkaa wokeksi, ja lisäksi myös niputit minut persuksi (miksi?). Huomaatko ristiriidan?
Mä en käytä tuota woke-termiä itse, muta ymmärrän kyllä, mitä se tarkoittaa, ja siksi viestini kirjoitan. En oikeastaan ymmärrä, mitä muutoin viestilläsi tarkoitat, kun emmehän me ole keskustelleet tästä asiasta missään, etkä siis voi tietää, millaisen porukan miellän "wokeksi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja höpsis
"According to dictionaries like Merriam-Webster and the Oxford English Dictionary, "woke" originally means to be aware, especially of social and racial injustice. However, in contemporary usage, the term is also used pejoratively by some to describe someone perceived as politically left-leaning. "
Niin, sanakirjakin tässä kertoo sen, että jotkut (persut) käyttävät termiä haukkumasanana kaikista, jotka ovat heistä vasemmalle.
Eli tähän ryhmään kuuluu 50-70 % ihmisistä. Monilla ei ole aavistustakaan mitä termi woke edes tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja höpsis
Niin, sanakirjakin tässä kertoo sen, että jotkut (persut) käyttävät termiä haukkumasanana kaikista, jotka ovat heistä vasemmalle.
Eli tähän ryhmään kuuluu 50-70 % ihmisistä. Monilla ei ole a
Oho, missä tuossa lainauksessa muuten mainittiin persut? Ite en huomannut. En edes tiedä, mikä on persu englanniksi.
Vierailija kirjoitti:
Tein kerran IS: n testin oletko woke?
Sain täydet pisteet.
Itse asiassa se tarkoittaa yhteiskunnallisesti valveutunutta tms. ihmistä.
Mutta en kannata ollenkaan Pridea enkä mitään sellaista joka nykyään wokeksi kutsutaan, ne ovat äärimmäisen masentavia asioita.
Olen täysin woke, mutta en palvo kultaista vasikkaa, epäjumalaa, i h m i s e n persettä.
Tuolla kultilla on rappeutettu lähes kaikki yhteiskunnan osa - alueet, kirkkoa myöten.
Se tulee tuhoamaan kaikki länsimaalaiset maat joita olemme sanoneet sivistysmaiksi ja te tulette sen näkemään.
Jos joku haluaa tietää, olen HUIPPUWOKE. Olen eliittiä!
Sinä lukija, mikä on sinun wokesi ja tiedätkö edes mitä se tarkoittaa?
Et voi olla woke jos et ole seksipositiivinen, sateenkaarisetauskovainen, monikultturisti, tasa-arvofanaatikko, ilmastohöyryäjä, vegaani ja venäjävihaaja.
Vierailija kirjoitti:
Kiristämiseen, uhkailuun, häpäisyyn ja monikerroksiseen syyllistykseen perustuva massaliike ei ole sivistyksestä kuullutkaan.
Henkinen systemaattinen terrorismi (johon liittyy vaikka häpäisyn pelolla hallinta) naamioituna edistykseksi olisi kuvaavampi käsite.
Niin, Amerikassa voi olla tuollainen massaliike, mutta Suomessa ei kyllä todellakaan ole.
Mätkitte tuolla termillä vaan kaikkia, jotka sattuvat olemaan eri mieltä kuin te.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiristämiseen, uhkailuun, häpäisyyn ja monikerroksiseen syyllistykseen perustuva massaliike ei ole sivistyksestä kuullutkaan.
Henkinen systemaattinen terrorismi (johon liittyy vaikka häpäisyn pelolla hallinta) naamioituna edistykseksi olisi kuvaavampi käsite.
Niin, Amerikassa voi olla tuollainen massaliike, mutta Suomessa ei kyllä todellakaan ole.
Mätkitte tuolla termillä vaan kaikkia, jotka sattuvat olemaan eri mieltä kuin te.
Ai meinaat, että vaikkapa minä niputtaisin esim. sekä Tuukka Kurun että Emmi Nuorgamin termin "woke" alle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa edellinen hallitus julisti tekevänsä intersektionaalista politiikkaa. En ymmärrä miten voisi olla enempää massaliike Suomessakaan. Toki nämä kultistit yrittävät peitellä kulttinsa vaikutusvaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hokevat mitä heidän handlerinsa Pietarista käskee.
Sana woke tekstissä = kirjoittaja on aina venäjän maksutrolli.
Voi se olla myös joku suomalainen persukin. Tunnetusti eivät ymmärrä sanojen merkityksiä.
Määrittele woke. Millainen ihminen on ylpeästi woke?
Vasemmistoaktivisti. Nämä tunnistaa helposti siitä että kukaan ei sano mitään itsenäistä tai omaperäistä, kaikki ajattelu ja toiminta on uhrattu Aatteelle.
Ja kaikki erimieliset he näkemät vihollisinaan. Putinista lähtien. Alkaako raksuttaa mitä tässä pitäisi edistää ja puolustaa?
Vasemmistoaktivisteja Suomessa ei ole kovin montaa. Erikoinen tuo olkiukkosi.
Naapuriko on sinusta ystävä? Tämä sama, joka käy hyökkäyssotaa Euroopassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa edellinen hallitus julisti tekevänsä intersektionaalista politiikkaa. En ymmärrä miten voisi olla enempää massaliike Suomessakaan. Toki nämä kultistit yrittävät peitellä kulttinsa vaikutusvaltaa.
Muutama aktivisti hallituksessa. Ei me äänestäjät kuuluta mihinkään massaliikkeeseen. Eikä varsinkaan kulttiin. 😂
Wokessa välitetään vähemmistöistä, syrjinnästä ja vihapuheesta.
Riippuu kohderyhmästä. Joidenkin kohdalla vihapuhe on sallittua ja jopa suotavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai meinaat, että vaikkapa minä niputtaisin esim. sekä Tuukka Kurun että Emmi Nuorgamin termin "woke" alle?
Ketä nämä ovat? En ole kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hokevat mitä heidän handlerinsa Pietarista käskee.
Sana woke tekstissä = kirjoittaja on aina venäjän maksutrolli.
Voi se olla myös joku suomalainen persukin. Tunnetusti eivät ymmärrä sanojen merkityksiä.
Määrittele woke. Millainen ihminen on ylpeästi woke?
Vasemmistoaktivisti. Nämä tunnistaa helposti siitä että kukaan ei sano mitään itsenäistä tai omaperäistä, kaikki ajattelu ja toiminta on uhrattu Aatteelle.
Ja kaikki erimieliset he näkemät vihollisinaan. Putinista lähtien. Alkaako raksuttaa mitä tässä pitäisi edistää ja puolustaa?
Vasemmistoaktivisteja Suomessa ei ole kovin montaa. Erikoinen tuo olkiukkosi.
Vain kokonaiset kolme puoluetta täynnä vasemmistoaktivisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä nämä ovat? En ole kuullutkaan.
No sinullakin varmasti toimii jonkinlainen hakukone, että voit selvittää, keitä he ovat. En teidä, mikä mahtaa mielestäsi olla tuon viestisi anti tähän keskusteluun. Jos haluat jatkaa sitä, niin selvitä, keitä he ovat, ja jatka sitten keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama aktivisti hallituksessa. Ei me äänestäjät kuuluta m
Kannatusjäsenyys riittää.