Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sauli Niinistö kuuluu salattuun herrakerhoon. Suomalainen Klubi saa jatkaa vain jos nimeksi muutetaan Suomalainen setämiesKlubi

Vierailija
30.10.2025 |

Niinistö tukee elitismiä ja nepotismia Suomessa.

Suomalainen Klubi päätti, etteivät naiset edelleenkään kelpaa herrakerhon jäseniksi

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011595686.html

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi varmaan vaaditaan mm. laskuvarjojääkärikiltaan myös naisia - huolimatta, ettei yksikään ole koulutusta läpäissyt tähän päivään mennessä. 

Jos tuo SK ottaisi jäsenikseen naisia, luuletteko tosissaan, etteivät ne vastaan äänestäneet kohtaisi edelleen vain miesten kesken, kenties toisen yhdistyksen alla, jos kokevat sen tarpeelliseksi?

Vastaavasti, jos naisella on vaikutusvaltaa - ja SK:n miesjäseniä kiinnostaa näkemyksiä kuulla - luuletteko, etteikö sitä keskustelua jo käytäisi ihan muillakin forumeilla. Käytännössä kykenevät naiset ja miehet löytävät aina toisensa noissa asioissa. Vähemmän kykenevien osallistumisella tai osallistumattomuudellahan ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
62/66 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä miehille saa olla omia yhdistyksiä jos kerran naisillekin on. Ei joka paikkaan tarvitse meidän naisten tunkea. 

Tositarina: Miehillä oli kalastuskerho. Heillä oli joskus saunailtoja, joihin liittyi joku kalastustapahtuma. Sinne  halusi välttämättä mukaan parin tyttökaverit, jotka eivät itse kalastaneet mutta tulivat niihin saunailtoihin.. No miehet sitten päättivät yhteisesti, että muidenkin vaimot ja tyttöystävät saavat tulla mukaan. Pari poikamiestä lopetti näissä käymisen, syytä eivät sanoneet, mutta oma mies epäili etteivät tykänneet kun naisiakin tuli.  Nämä pari itseään hyvänä jätkänä pitävät myös närkästyivät, kun sinne otettiin tavallisia naisia mukaan. Mun miehen mielipide oli, että naisia he ovat vaikka voissa paistaisi eikä hän näe mitään eroa muihin naisiin. Itse en mennyt, koska minulla oli muutakin tekemistä ja oma mieskin vähän kyllästyi, sanoi ettei se noiden KAHDEN mukaan tulon

Kuuluin vuosia sitten erääseen reserviläisjärjestöön, minkä säännöissä ei oltu rajattu yhdistyksen edellyttävän varusmiespalvelun suorittamista. Siellä oli kyllä sitten juuri kaikenmaailman vaimoja, sivareita ja muita täysin asiaanliittymättömiä henkilöitä niin paljon, että koko toiminta pyöri ihan muun kuin maanpuolustuksellisten asioiden ympärillä. 

Vaihdoin sieltä sitten toiseen reserviupseeriyhdistykseen, jossa vaatimuksena oli suoritettu RUK, ja luonnollisesti sitä kautta myös varusmiespalvelus. Naisia kuuluu yhdistykseen myös tietysti, mutta nyt asiat pyörivät oikeiden teemojen ympärillä. Yhdistys järjestää vähemmän erilaista toimintaa ja toiminta keskittyy myös vahvemmin mm. Puolustusvoimien virallisten vapaaehtoisten kertausharjoitusten ympärille, ja sitä kautta ns. järkevään tekemiseen itse asian kannalta vs. pelkkä "hiplataan pyssyjä ja puhutaan isänmaallisia sekä motkotetaan milloin mistäkin" -meininki edellisessä. 

Yhdistysten ja klubien kannattaisi pitäytyä ydintehtävässään ja jättää "ulkopuoliset" ulkopuolelle, vaikka ulkopuoliset mitä vinkuisivat. 

Suomalainen Klubi on alunperin perustettu miehille. Se on sen ydintä. Muut perustakoot Suomalaiset Kotkot Klubin, jos haluavat tjs. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen setämiesklubi sopii nimeksi.

Suomalaisuutta ei saa rajata presidenttiin ja hänen kokoomushoviinsa

Nimi pitää muuttaa.

Siitä vain, muutos tapahtuu sisältäpäin joten onnea äänestykseen.

Nimi ei kuvaile ryhmää, koska eivät suomalaiset saa osallistua klubiin. Harhaanjohtavaa markkinointia.

Ryhmän nimi ei ole markkinointia. Lisäksi jos sä tuolle linjalle lähdet, miten Andy-pesuaine räjäyttää lian pois?

Yritä uudelleen.

Vierailija
64/66 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riitaisa herrakerho kun ei päästä yhteisymmärrykseen asioista. Kaksi ääripäätä.

Aika harvassa asiassa ollaan koskaan yksimielisiä.

Mutta toki sä reppana vain provoilet, kun ei naisilla ole muutakaan elämässä.

Vierailija
65/66 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
66/66 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan incel aisankannattajat tsemppaa kerhoa, jonka jäseneksi eivät ikinä pääse. Naisilla sentään syynä on sukupuoli, pikkumiehillä vain se, etteivät ole henkilönä mitään eivätkä tee mitään merkittävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä