Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilkka Kanervasta ulkoministeri - anna mun kaikki kestää.

Vierailija
16.04.2007 |

.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitinkö että automaattisesti kaikilla tohtoreilla on maalaisjärkeä? Miksi pitäisi olla? Minua vaan väsyttää, kun aina pitää tehdä kauhea numero siitä, jos jollain akateemisella (ja jopa iha tohtorilla) ei ole maalaisjärkeä!!! Suurimmalla osalla tohtoreista sitä varmasti on kuten kaikilla ihmisillä. Sulla on - anteeksi vaan - vähän kummalliset jutut. En usko ihan täysillä noita sun juttujasi. Tottakai nyt yhtäkkiä löytyy yhteys vaikka minkä alojen tohtoreihin kun sun täytyy alkaa vakuuttelemaan juttujasi. Vähempi todistelu menisi paremmin läpi =)

Vierailija
22/70 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiuraa ministeriksi vain siksi, ettei itse tästä pidä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tiuraa ministeriksi vain siksi, ettei itse tästä pidä....

Vierailija
24/70 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ei tartte korostaa tai todistella akateemisuuttani tai sitä kuinka monta tohtoria tunnen sulle tai kenellekään ;)

en pidä sitä minään ihmeellisenä asiana.

Ihan täysin sama mitä uskot tai ajattelet asiasta omassa päässäsi.

mua taas ärsyttää suunnattomasti se kun aina mainostetaan jotain loistavana ja hyvänä ihmisenä sen perusteella että sattuu olemaan akateeminen loppututkinto tai tohtori joltain alalta.

minä ainakin olen sen verran läheltä nähnyt ja seurannut näitä tohtoreita, etten todellakaan nosta heitä millekään kultaiselle jalustalle.

Ihan samanlaisia tolloja mahtuu sinne kuin duunareihinkin.

Todelliset älyköt ei koe tarvetta korostaa itseään alentamalla muita...

Vierailija
25/70 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi sen olevan aprillipila, mutta aprillipäivä meni jo, ja tämä on valitettavasti totta. Kyllä pian saavat ulkomaan lehdet kirjoittelun aihetta, kun Vanhanen ja Kanerva kunnostautuvat muualla kuin politiikassa.

Vierailija
26/70 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiurasta eivät pidä Katainen, eivätkä monet muutkaan kokoomuspolitiikot. Silti hänen äänisaaliinsa olisi oikeuttanut ministerin postiin.

Vierailija
27/70 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikan, jossa ei ryvety

Vierailija
28/70 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä Tiurasta ei monet kokoomuslaisetkaan pidä?

Kertokaa nyt jos tiedätte jotakin faktaa.

Vierailija
29/70 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on linnan juhlien puvut ja niiden esittely viikkoja ennen juhlia iltapäivälehdissä ja juhlien jälkeen tottakai. Muuta meriittiä en minä ainakaan ole kyseiseltä rouvalta huomannut. Mutta onhan se tottakai hyvä, että on edes joku mistä ylpeillä eli linnan juhlien puvut...heh heh

Vierailija:

Miksi siitä Tiurasta ei monet kokoomuslaisetkaan pidä?

Kertokaa nyt jos tiedätte jotakin faktaa.

Vierailija
30/70 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä HS että Kauppalehti kirjoittivat jo ennakkoon, että Tiura ja puoluejohto eivät ole väleissä. Kauppalehti veikkasi, että Katainen ei silti voi mitään Tiuran valinnalle, HS arvioi toisin päin.

Vierailija
31/70 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin toivonut Niinistöstä ulkoministeriä, mutta en ole valmis tyrmäämään Kanervaa. Uskon, että hän on mainettaan parempi mies, lisäksi hän on sosiaalinen, kova verkostoitumaan ja ulosanti on sujuvaa.

Vierailija
32/70 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietysti paljon vakutusvaltaisia kavereita.

Vierailija
33/70 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marja Johanna Tiura (s. 20. elokuuta 1969 Kylmäkoskella) on tamperelainen hallintotieteiden maisteri ja Kokoomuksen kansanedustaja. Hänet valittiin eduskuntaan vuoden 1999 vaaleissa. Tiura on ollut Tampereen kaupunginvaltuuston jäsen vuodesta 2000.

Eduskuntavaaleissa 2007 Marja Tiura sai 17 577 ääntä, mikä oli Pirkanmaalla ylivoimaisesti suurin äänimäärä ja koko maassa neljänneksi suurin äänimäärä.

Vierailija
34/70 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sellaisena epäluotettavana haihattelijana siis.

Lisäksi ministerin nyt vain täytyy tulla toimeen puoluejohdonkin kanssa. Politiikka on ennen kaikkea yhteistyötä.

Ministeriksi ei riitä se, että esittelee pukuja linnan juhlissa, vaikka Karpelan kohdalla näyttikin riittävän.

Vierailija
35/70 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkka Armas Mikael Kanerva (s. 28. tammikuuta 1948, Lokalahti) on suomalainen poliitikko. Hän on toiminut kokoomuksen kansanedustajana vuodesta 1975 ja ollut jäsenenä useissa hallituksissa.

Kanerva valmistui 1980 valtiotieteen maisteriksi Turun yliopistosta. Hän nousi eduskuntaan 1975 kokoomuksen edustajana toimittuaan sitä ennen Kokoomuksen Nuorten Liiton puheenjohtajana 1972¿1976. Hän on tällä hetkellä eduskunnan pitkäaikaisin kansanedustaja yhdessä samana vuonna valitun Vasemmistoliiton Esko-Juhani Tennilän kanssa.

Kanerva toimi Harri Holkerin hallituksessa kansliaministerinä 1987¿1990 ja liikenneministerinä 1990¿1991. Esko Ahon hallituksessa 1991¿1995 hän oli työministeri. Vuoden 2003 vaalien jälkeen Kanerva valittiin eduskunnan toiseksi varapuhemieheksi, jota virkaa hän hoiti vuodet 2003-2007.

Kokoomuksen eduskuntaryhmä ja puoluehallitus valitsivat esittämään Ilkka Kanervaa ulkoministeriksi hallitukseen 2007-.

Vierailija
36/70 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saadaan ulkoministeriö tehokkaasti siivottua sinne pesiytyneestä punikkijoukosta. Niinistö olisi saanut näistä samoista toimenpiteistä armottoman ryöpytyksen osakseen.

Vierailija
37/70 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos yksi ihminen on oikeasti monen ihmisen " vihaama" , pitäähän hänessä tai hänen tekemisissä olla muutakin, jotain vakavampaa. Ei hoida hommiaan, puukottaa selkään...tms. Tietysti jos tuo puvun esittely on ainut hänen meriittinsä, ymmärrän, mutta kaipa hän jotain on tehnyt oikein, koska on ääniharava.

Vierailija:

on linnan juhlien puvut ja niiden esittely viikkoja ennen juhlia iltapäivälehdissä ja juhlien jälkeen tottakai. Muuta meriittiä en minä ainakaan ole kyseiseltä rouvalta huomannut. Mutta onhan se tottakai hyvä, että on edes joku mistä ylpeillä eli linnan juhlien puvut...heh heh

Vierailija
38/70 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen Pohjois-Karjalasta.

Henkilökohtaisesti en häntä tunne mutta äänestin aikoinani kansanedustajaksi.

Vierailija
39/70 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina tarkoita sitä että henkilö olis kaikein pätevin hoitamaan jotain vaativaa tehtävää jossa tarvii päämäärätietoisuutta, pelisilmää ja neuvottelutaitoja.

enkä nyt tässä tarkoita että tietäisin tiurasta yhtään enmpää, ehkä häntä ei vain koeta parhaaksi hoitamaan tällaisia tehtäviä.

Vierailija
40/70 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtiontukia golfyhtiölle, jonka osakkaana oli. Mutta eduskunnassa ja hallituksessa on ollut iät ja näitä, joilla on ollut omaa lehmä ojassa. Luhtasen mieskin oli Fortumin miljoonaoptio-ohjelmassa mukana, josta Luhtanen itse oli päättämässä. Erosiko Luhtanen, arvatkaapa vain.

Minusta osoittaa ryhdikkyyttä, jos myöntää tehneensä virheen ja vielä eroaakin sen jälkeen.