Hyvin komean miehen vaimo vastaa hetken kysymyksiin..
190cm ja hoikka ja tumma mies.
Kommentit (11)
vaaleat pitkät hiukset. Hoidan itseäni, käyn kosmetologilla kerran kuussa ja jumpassa 5 kertaa viikossa.
ap.
Kerro esimerkki vaikka julkkiksista. Bratt Pitilläkin on kaunis vaimo jne.
Pelkäätkö miehesi pettävän sinua kun helposti saisi muita naisia? Ottaako päähän lähentelyt?
aika jännä että kukaan ei ole kateellinen jos sanoo että mies on rikas, mutta jos se on komee, niin sitten alkaa sateleen kaikkee loukkauksia jne. Huomasin vaan että tuolla oli tuo ketju " rikkaan miehen vaimo vastaa kysymyksiin." Eipä siellä kukaan rieku.
Naiset eivät lähentele häntä enkä ole mustasukkainen.
Hän ei ole siis suomalainen, joten naiset jättävät täällä hänet rauhaan, hyvä niin.
Joskus joku teinityttö on kuulema pyrkinyt puheille kadulla. Emme kulje kapakoissa.
Ei sillä saa tavallisen näköistä kaunottareksi. Ja toiseksi olen huomannut saman että hyvännäköisillä on niin tavallisen näköinen nainen että ihmetyttää. Mut kai se on se et mies haluu olla ainoa komea.. Et ei vaimon kauneus mene edelle.
usein hyvänäköiset ihmiset ovat toistensa kanssa enimmäkseen sen takia, että haluavat olla tasavertaisen hyvännäköisiä ja hyvännäköisiä myös yhdessä.
siis jokainen kaunis nainen käy kosmetologilla ainakin silloin tällöin ja hoitaa itseään. Ei kauneutta kannata haaskata eli jos ihoaan ei hoida ajoissa, se kauneus on pian mennyttä.
Ihmisen pitää olla myös huolitellun näköinen, jokainen itseään hoitava nainen on viähättävä ja kaunis.
Eikö se ole hyvä vaan jos komeilla miehillä on vaatimattoman näköinen vaimo? Mitä te sitä valitatte? eikö se meinaa että hiirulaisilläkin on mahiksia. ;D
Itse olen pannut sen merkille että joillakin ( tämähän ei ole mikään sääntö eikä yleistys !!!! ) monella vaatimattoman näköisellä miehellä on kaunis vaimo. Ehkä ne henkiset ominaisuudet ratkaisee ja toisilla on varaa valita.
Mieheni on euroopasta, mutta siis hyvin tumma, ei mustaihoinen.