Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan olla masentunut

Vierailija
30.10.2025 |

Kyllä taidan olla masentunut 40 v mies ja käyn töissä se ei estä sitä, mutta muuten olen allapäin ja fiilis on huono ja vihaan jotenkin itseäni, olen pilannut asiani pahasti, velkakierteessä yli 40 tonnia ja velka ei lyhene vaikka käyn töissä, juon aika paljon myös alkoholia, ennen oli kavereita ja nyt ei ole enää ketään, olen yksin vaan. Töitä haluan tehdä kyllä, tuntuu etten hoida enää kotihommiakaan ja itseäni en hoida mitä ennen.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi juoda paljon alkoholia ja käydä töis samaan aikaan.

Vierailija
82/86 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikonloppusin juon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikonloppusin juon

Jospa kokeilisit olla juomatta? Ehkä sietäisit itseäsi paremmin. Olethan huomannut ettei juomisesta ole sinulle mitään hyötyä. Rahat menevät hukkaan etkä saa edes pillua. Känniseksissä ei muutenkaan ole mitään tavoittelemisen arvoista.

Vierailija
84/86 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian moni suomalainen mies yrittää hoitaa masennustaan juomalla, mutta juominen vain pahentaa masennusta.

Vierailija
85/86 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä varmaan joo muuttunut pahempaan, lihonut, maha kasvanut, en urheile käy salilla, en siivoa kotia, en jaksa tehdä ruokaa, olen väsynyt kun käyn töissä, ja nyt ei hirveästi ole kavereitakaan ja semmosta. En kai halua muuttua, nyt on lisätuloa tienaan ihan ok, mutta juon neki rahat.

Vierailija
86/86 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Allu otat vihdoin viimein itseäsi niskasta kiinni. 

Aloita sillä, että siivoat kämppäsi. Laita musiikki soimaan taustalle. 

Sitten suihkuun, aja parta, pese hampaat. 

Käy sitten kävelyllä. 

Olisiko mahdollista vaihtaa nuo työvuorot öisin päivätöiksi? Sitten ei väsyttäisi niin paljon, ja voisit lisätä työtunteja, että saisit velat pois. 

Toipuvansa alkoholistina tiedän, kuinka vaikeaa on jättää juominen. Mutta se onnistuu, jos haet apua. Ei kaltaisiasi naista löydy baarista- huomaathan sen itsekkin, kun olet jo vuosia puhunut naisenpuutteesta. Turhaan käyt tuhlaamasta rahaa ja vaarantamasta terveytesi.

Tuo itsesäälissä rypeminen ja ruikutus karkottaa naiset pois. Etsi YouTubesta videoita joilla voi kehittää itsevarmuutta ja sosiaalisia kykyjä. Sieltä löytyy myös helppoja ruoanlaittovideoita. 

Näin yksinkertaisesti saisit alkuun uuden elämän, jos vain pystyisit sen edes jollain tavalla ymmärtämään, tai seuraamaan edes yhtä ylläolevista neuvoista. Siitä huolimatta, toivon sulle kaikkea hyvää. N36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän