Olen lopettanut vierailemisen iltalehden sivuilla, kun sinne tuli se 2 euron maksu niistä evästeistä
Toivon että Sanoma seuraa tätä ja ei tarvitse enää vauva-palstallekaan tulla.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
käy incognito selaimella, ei ne yhdistä sua muuhun
Ei auta asiaa, ihan samalla tavalla ip-osoitteesi näkyy selattavan sivuston ylläpitäjälle. Incognito estää vain saman koneen käyttäjää näkemästä selaamiasi sivuja.
Minä lopetin IL:n lukemisen jo n vuosi sitten, kun alkoi kallistua liikaa vasemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, loppui Iltalehden tutkailu.
Koko tämän ja eilisen päivän on yritetty vääntää keskustelua eri Iltalehden jutuista, kuka lie asialla. Taisi tulla lukijakato :D
Itse en enää käy siellä heidän sivuillaan, kun tuli tämä uudistus.
Ne myy sun tiedot eteenpäin mainostajille, jotka kokoaa susta tarkan profiilin. Ylella oli hyvä dokkari, oisko ollut "Taistelu datasta" tms niminen.
Vierailija kirjoitti:
https://harto.wordpress.com/2025/10/21/iltalehden-suostu-tai-maksa-mall…
Missä nämä evästekumppanit ottavat yhteyttä? Miksi minuun ei ole otettu yhteyttä?
Klikkiotsikoita koko lehti. Ja sitten seksiotsikoilla yritetään saada plus palvelun myyntiä. Välillä ihmetyttää ja kuvottaaa avata sivu, kun sieltä puskee jotain penis sitä ja tätä juttua yms.
Tärkeät uutiset hukkuu ton roskan alle.
Vierailija kirjoitti:
Mä vahingossa hyväksyin ne. Ei varmaan saa enää pois?
Siivoa laitteen koko historia pois, löytänet asetuksista oikean kohdan.
Miksi Sanoman pitäisi seurata Iltalehden tilannetta, sen omistaa Alma Media.
Olethan huomannut, että tietojasi kerätään, vaikka et anna suostumusta evästeisiin? Ja että jokainen puhelimesi appi saa täyden pääsyn puhelimesi tietoihin, myös kuviisi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen evästemaksu? En ole tuollaista nähnyt.
Jos haluaa kieltää evästeet, pitää maksaa. Jos hyväksyy ne, voi käyttää kuten ennenkin. Itse kiellän aina evästeet, joten siihen jäi minun osaltani.
Vierailija kirjoitti:
Klikkiotsikoita koko lehti. Ja sitten seksiotsikoilla yritetään saada plus palvelun myyntiä. Välillä ihmetyttää ja kuvottaaa avata sivu, kun sieltä puskee jotain penis sitä ja tätä juttua yms.
Tärkeät uutiset hukkuu ton roskan alle.
Ei mulle tulee mitään tuollaista.
Sama. Iltalehti on hömppää mutta kävin lukaisemassa Ukrainauutiset aina sieltä koska julkaisivat aina jotain uutta teemasta. Viime aikoina nuokin vähentyneet. Eipä sitten tartte käydä sivuilla enää ollenkaan.
Jotain evösteitä se pyytelee. En suostu.
IS riittää jatkossa iltapaskeeksi kiitos
Itseäni taas ärsyttää Iltalehden visoissa se, että ennen tulosten julkistusta kysellään vaihtelevasti, ikä, koulutus, postinumero, työpaikan koko jne.
Kuka noihin vastaa muuta kuin mitä sattuu? Siinä sitä riittää evästeiden tutkijoille pähkäiltävää, kun 2-vuotias Foglösta tuleva toimitusjohtaja kansakoulupohjalta vastailee kysymyksiin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen evästemaksu? En ole tuollaista nähnyt.
Jos haluaa kieltää evästeet, pitää maksaa. Jos hyväksyy ne, voi käyttää kuten ennenkin. Itse kiellän aina evästeet, joten siihen jäi minun osaltani.
Mitä harmia pitäisi tulla, ojs hyväksyy evästeet? Ei ole mitään eroa entiseen ainakaan itsellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka ette tajua, mistä puhutaan, olette hyväksyneet evästeet aiemmin. Ettekö muuten putsaa selaushistoriaa, evästeitä ym. pois puhelimesta/läppäriltä säännöllisesti? No, kärsikää sitten seurannasta ja kohdennetusta mainostamisesta.
Ei mulle ole tullut mitään mainoksia. Missä ne tulisi?
Voisitteko kertoa missä minun pitäisi nähdä näitä mainoksia, kun en niitä missään näe ?
Ei mulle ole tullut mitään mainoksia. Missä ne tulisi?