Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään niin kova valkkaaja kuin 45+ akateeminen, työuralla menestynyt, hyvätuloinen ja liikunnallinen mies?

Vierailija
30.10.2025 |

Tuntuu että mikään ei kelpaa ja kokoajan vaan haetaan nuorempaa

Kommentit (147)

Vierailija
121/147 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa on niin miksei valkkaisi

Vierailija
122/147 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla ryhmällä on varaa, mistä valita. Liian moni nainen on kiinnostunut samasta, pienestä miesryhmästä.

Mitä väliä? Jos nainen ei saa haluamaansa, niin nainen on mieluummin yksin. Naisille se miehen saaminen ei ole elinehto, kuten miehille on naisen saaminen. Jos nainen ei saa sellaista miestä, joka kohentaa naisen elämänlaatua ja onnellisuutta, niin nainen on mieluummin yksin, koska suurin osa miehistä ei näin tee. Miehillä asia on päinvastoin- parisuhde kohentaa aina miehen onnellisuutta ja elämänlaatua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/147 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ole kaikkien miesten syy jos Ap et yhdelle tuollaiselle valkkaajalle kelpaa. 

Vierailija
124/147 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuollainen mies, olen ilmeisesti sitten laatunainen. Mieheni mielestä ainakin, kuulemma. 😄

Vierailija
125/147 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla ryhmällä on varaa, mistä valita. Liian moni nainen on kiinnostunut samasta, pienestä miesryhmästä.

Sama juttu on kauniilla naisilla. Liian moni mies on heistä kiinnostunut. Naisten preferenssit sentään ovat paljon vähemmän pinnallisia kuin miesten, joista monille riittää se ulkoinen kauneus. 

Vierailija
126/147 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti näin

Mitä valitettavaa siinä on? Aivan oikein, ja niin sen kuuluu mennäkin. Eihän kenenkään tule valita itselleen epämieluisaa kumppania. 

Vierailija
127/147 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuollainen, 55v menestynyt, huumorintajuinen ja urheilullinen mies. Seuran löytäminen on tosiaan helppoa, kun todella moni oman ikäiseni mies on lihava ja epäsiisti jurottaja. En yhtään ihmettele, että naiset eivät heistä kiinnostu. Ei ne naisten vaatimukset nyt kovin korkeita ole, paljon tavallisemmatkin seuraa löytävät ihan hyvin. 

Vierailija
128/147 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 'ketään' vaan 'kukaan'.

Juuri näin. Ap ainakin menisi hylkyyn aivan saman tien kirjoitustaidon puutteiden takia, eikä minkään nuorempien preferoimisen vuoksi.

Vierailija
129/147 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vikaa on miehessä tai sitten haluaakin vain elää yksin, jos ei 45 ikävuoteen mennessä ole kumppania löytänyt. Ehkä on sitten 25 vuotta rillutellut ja haluaa jatkaa samaa, jos 45-vuotiaanakaan ei yksikään nainen kumppaniksi kelpaa.

Vierailija
130/147 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne valkkaa joilla on valinnanvaraa. Tämäkö siis oli nyt ap:n ihmetyksen aihe?

Naisissa paras valinnanvara painottuu noin 20. ikävuoden molemmin puolin.

Vierailija
131/147 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on - mutta ne kiinnostuneet ovat akateemisia, liikunnallisia, samanikäisiä uranaisia. Eli jos mies on 45, kiinnostuneet naiset ovat 40+ ikäisiä. Varaa ei ole valita akateemisista, hyvännäköisistä, tasapainoisista, liikunnallisista kolmekymppisistä - nämä etsivät samanhenkistä seuraa omanikäisistä. Mutta se ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö mies saisi etsiä nuorempaa - tottakai saa. Jokainen saa etsiä just sellaista kuin haluaa.

45+ miestä ei voi vähempää joku naisen akateemisuus tai naisen ura kiinnostaa LOL

Todellakin kiinnostaa. On monelle jopa se tärkein kriteeri. 

Vierailija
132/147 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetki...

Siis mä olen 45-50v

Tittelissä on Chief ____ Officer

Palkkaus on kohillaan

Menot ovat pienet, lähinnä lappaan rahaa sijoituksiin kun ei niitä kannata tilillä makuuttaa

Harrasta kilpaurheilua, treenaus sen mukaista.

Pitäisikö minun muka ottaa joku nainen vaivoikseni? Vieläpä joku nuori?

Ei kiitos

Ei kun otat mut, sama ikäluokka, tutkija.  Arviot ulkonäöstä on aina olleet positiivisia, jopa ylistäviä, treenaan 5xvko ja kroppa kestää kenen hyvänsä katseen. Mä oon kyllä naimisissa mutta se voidaan järjestää, oon ihan helvetin kyllästyny

Vierailija
133/147 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on - mutta ne kiinnostuneet ovat akateemisia, liikunnallisia, samanikäisiä uranaisia. Eli jos mies on 45, kiinnostuneet naiset ovat 40+ ikäisiä. Varaa ei ole valita akateemisista, hyvännäköisistä, tasapainoisista, liikunnallisista kolmekymppisistä - nämä etsivät samanhenkistä seuraa omanikäisistä. Mutta se ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö mies saisi etsiä nuorempaa - tottakai saa. Jokainen saa etsiä just sellaista kuin haluaa.

45+ miestä ei voi vähempää joku naisen akateemisuus tai naisen ura kiinnostaa LOL

Todellakin kiinnostaa. On monelle jopa se tärkein kriteeri. 

Taidat olla itse nainen hehheh mies valitsee heti kauniin ja nuoren kauniin kosmetologin mielummin kun viisitoista vuotta vanhemman uranaisen

Vierailija
134/147 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi oon itse rahanainen, niin otan ne komeat nuoret miehet. En tarvi miehestä rahaa, vaan

Varakas ja hyvätuloinenkin nainen haluaa hyvätuloisen ja varakkaan menestyneen miehen

Vierailija
135/147 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tainut joskus saada pakit!

Vierailija
136/147 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh hyh hyh 

Vierailija
137/147 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen pitäisi tyytyä?

Vierailija
138/147 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Jos nainen ei saa haluamaansa, niin nainen on mieluummin yksin. Naisille se miehen saaminen ei ole elinehto, kuten miehille on naisen saaminen. Jos nainen ei saa sellaista miestä, joka kohentaa naisen elämänlaatua ja onnellisuutta, niin nainen on mieluummin yksin, koska suurin osa miehistä ei näin tee. Miehillä asia on päinvastoin- parisuhde kohentaa aina miehen onnellisuutta ja elämänlaatua. 

Höpsis

Vierailija
139/147 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kelvata vain jos on myös älykäs ja ihana ihminen, jolla oikeat arvot ja palvoo mua. Palkka mielummin plus 200 000 vuodessa. T. Samanikäinen nainen. 

Vierailija
140/147 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tiennyt muuttavani varakkaan keski-ikäisen miehen taloon ja joutuisin siivoamaan ja jakamaan kuluja, en luultavasti olisi alun perinkään harkinnut hänen kanssaan asumista. Ellei kyseessä olisi muutto vuokratusta yksiöstä maaseudulla hänen omaan kartanoonsa, se saattaisi olla minulle hieman houkuttelevampaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän