Voi että, mun lapsella on oikeus https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011584898.html
Mitä mieltä?
Oliko kyseessä edes allergisoiva koira? Olisiko lapsi voinut siirtyä vähän kauemmas koirasta? Olisiko koira omistajineen voinut siirtyä vähän?
Olisiko yksinkertaisesti ollut mahdollista avata suu ja aloittaa sivistynyt keskustelu aiheesta?
Onneksi pääkaupunkiseudulla voi ottaa koiran mukaan kirjastoihin!
Kommentit (8)
Luuletko että ei-allergisoivia koiria olisi paljonkin, tuskin ainoatakaan.
Kyllä suu avattiin kirjaston työntekijälle.
Kyllähän nyt lapsen pitäisi kirjastoon päästä.
Meillä koirien lukutaito on käsittääkseni romahtanut viime vuosina, joten on tärkeää, että koirat pääsevät kirjastoon. Lapset voivat kuunnella äänikirjoja, ei heillä ole mitään tarvetta istua kirjastossa lukemassa. Koirille on muutenkin tarjolla kovin vähän maksuttomia palveluja, esimerkiksi erilaiset koulutukset pitää itse maksaa toisin kuin lasten peruskoulukulut.
koira kusee ja paskoo kirjojen päälle🤢
Vain Suomessa koiralla on suuremmat oikeudet kuin ihmisillä. Idioottien maa
minä haluan koirani uimahalliin
Koissulin mami
Koirat ja lapset saisi molemmat poistaa katukuvasta. Haisevat pahalta ja pitävät meteliä, häiritsevät ja pyörivät jaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Koirat ja lapset saisi molemmat poistaa katukuvasta. Haisevat pahalta ja pitävät meteliä, häiritsevät ja pyörivät jaloissa.
Älä puhu koirista noin.
Koirista ei ole ollut kirjastokäynneillä haittaa, lapsista on. Samoin jotkut vänisee kun koirat käyvät kaupoissa, kahviloissa ja ravintoloissa. Jälleen, ei kertaakaan ole ollut haittaa koirista, mutta osa ihmisistä käytöstavattomia. Sitä paitsi koira on hygienisempi kaupassakävijä kuin sellainen ihminen, joka pesee kaksi kertaa vuodessa kädet. Silloinkin vain vedellä. Näpelöi kuitenkin kahvat, tomaatit ja hedelmät kihomadonmunaisilla näpeillään.
Kirjastot sallivat koirat. Piste.
Allerginen ei voi liikkua missään, jos on noin kovin allerginen. Koiria on nykyisin kaikkialla ja se on vain hyvä asia.