Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, joilla ei ole yhden yhtä halloween-krääsää?

Vierailija
30.10.2025 |

Ei sovi minun makuuni halloween. Rumia ötököitä ja kurpitsoja, ei kiitos. Eikö se muutenkin ole lähinnä lapsille suunnattu juttu? Miksi nyt aikuiset leikkii muovihämähäkeillä ja -lepakoilla? 

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä näin kuusikymppiselle pariskunnalle iske amerikkalainen höttö. Eli ei ole krääsää. 

Vierailija
62/81 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhoan sanaa krääsä. Mieluummin vaikka rekvisiittaa, vaikka ei sekään kuulosta kovin kauniilta.

Tilaat varmaan paljon Temusta rekvisiittaa.

En tilaa temusta mitään. Niistä paidoistakin imeytyy varmaan ties mitä myrkkyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä näin kuusikymppiselle pariskunnalle iske amerikkalainen höttö. Eli ei ole krääsää. 

Se teidän ikäisille suotakoon.

Vierailija
64/81 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten ja lapsenmielisten juhla :)

Vierailija
65/81 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole. En muutenkaan osta enää mitään selkeitä kausijuttuja.

Vierailija
66/81 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: "Minä en tykkää tästä asiasta. Jos joku muu siitä tykkää, niin hehän ovat ihan lapsellisia ja tyhmiä!!11! Suvaitsevaisuus tai ymmärrys siitä, että muut voivat tykätä asioista josta minä en tykkää ei kuulu minun älykkyyteen tai persoonallisuuteeni!" - AP

Miksi kiukuttelet tuolla tavalla siitä, että kaikki eivät pidä krääsästä? Entä miksi leikit olevasi ap? 

Sinähän tässä kiukuttelet, se koko tuon tekstin pointti oli. 

Täytyy lihavoida erotukseksi edellisestä, koska en saa vedettyä marginaalia tarpeeksi vasemmalle. Sinä tässä se kiukuttelija olet. Koska sinä olet seonnut halloweeniin, niin ilmeisesti kaikkien pitäisi olla? Nyt otat pultteja ketjusta, joka otsikossa jo mainitaan sana krääsä eli suhtaudutaan asiaan negatiivisesti. Tee aloitus, jossa kehut halloweenia maasta taivaaseen, niin saat paremmin itsellesi sopivia kommentteja. Tai lakkaa kiukuttelemasta tässä ja mene tekemään jotain muuta. Vaikka sitä halloweenkrääsää. 

Vierailija
67/81 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Halloween-krääsää ympäri vuoden. Nimittäin oma naamani...... kun kävelen kadulla, niin mulle huudellaan autoista: "Hei äijä mitä sä teet?!?! Halloween on jo ohi!" 😃

Vierailija
68/81 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Halloween-krääsää ympäri vuoden. Nimittäin oma naamani...... kun kävelen kadulla, niin mulle huudellaan autoista: "Hei äijä mitä sä teet?!?! Halloween on jo ohi!" 😃

Joopa joo 😊

Vierailija
69/81 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: "Minä en tykkää tästä asiasta. Jos joku muu siitä tykkää, niin hehän ovat ihan lapsellisia ja tyhmiä!!11! Suvaitsevaisuus tai ymmärrys siitä, että muut voivat tykätä asioista josta minä en tykkää ei kuulu minun älykkyyteen tai persoonallisuuteeni!" - AP

Miksi kiukuttelet tuolla tavalla siitä, että kaikki eivät pidä krääsästä? Entä miksi leikit olevasi ap? 

Sinähän tässä kiukuttelet, se koko tuon tekstin pointti oli.

Ilmainen tietoisku: En ole ap.

Eli mikä tuon kiukuttelusi pointti olikaan? 

Vierailija
70/81 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jotenkin vaan jaksa enää innostua näin yli 40 vuotiaana. Ehkä se lapsia puhuttelee eri tavalla. Kohta kuitenkin jo itsenäisyyspäivä ja joulu tulossa.

Vierailija
71/81 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaksi kurpitsan muotoista koristetyynyä, tykkään kovasti vaikka olen nelikymppinen. Ostan myös huomenna jotain herkkuja, jos vaikka joku sattuisi ovelleni eksymään. 

Vierailija
72/81 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tylsää, että meillä ei käy karkki keppostelijoita.

Vierailija
73/81 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jotenkin vaan jaksa enää innostua näin yli 40 vuotiaana. Ehkä se lapsia puhuttelee eri tavalla. Kohta kuitenkin jo itsenäisyyspäivä ja joulu tulossa.

Mä taas innoistuin juuri yli 40 vuotiaana Halloweenista. Lapsetkin lukiolaisia ja kattovat, kun äiti täällä tekee ja pörrää.

Itsenäisyyspäivähän on juhlista tylsin. pari kynttilää ja paistia. No, kyllä mä nekin hoidan ja laatikollisen viiniä, että jaksaa kattoo kättelyä.

Vierailija
74/81 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eikä tule! Joulu-, pääsiäis- ja itsenäisyyspäivän krääsät on ja nekin varmaan 30 vuotta vanhoja. Hyvin pärjää.

Vierailija
75/81 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole eikä tule! Joulu-, pääsiäis- ja itsenäisyyspäivän krääsät on ja nekin varmaan 30 vuotta vanhoja. Hyvin pärjää.

No niissähän on jo tunne-arvoa.

Vierailija
76/81 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on itsekasvatettuja koristekurpitsoita lautasellinen, eivätkä ne ole muovia, eivätkä krääsää. Omasta mielestäni kiva koriste pöydällä.

Vierailija
77/81 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään ole. Kerran oli yksi siihen liittyvää, mutta se joutui roskiin ei ollut kuin yhden kerran käytössä.

Vierailija
78/81 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muutoin tykkää pyhinä koristella, mutta ostin nyt kuitenkin sellaisen roikkuvan kummituksen eteiseen roikkumaan. Saa olla siinä ympäri vuoden toivottavassa vieraita tervetulleeksi.

Vierailija
79/81 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eikä tule halloween-krääsää mun huusholliin.

Vierailija
80/81 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkäät te harrastako amerikkalaista hapatusta ! Halloween on kuolemanshyntijä joka johdattaa ihimislpsen Helvetin kuumaan tulijärveen. Toootiiisesti tulijärveen jossa ijankaikkinen hammasten kiristely ! Tekohampaittenkii !