Onko muita, joilla ei ole yhden yhtä halloween-krääsää?
Ei sovi minun makuuni halloween. Rumia ötököitä ja kurpitsoja, ei kiitos. Eikö se muutenkin ole lähinnä lapsille suunnattu juttu? Miksi nyt aikuiset leikkii muovihämähäkeillä ja -lepakoilla?
Kommentit (81)
Ei ole eikä tule. Mauton juhla luurankoineen ja jopa ruumiita, hyi. Jos mulla ois lapsia niin saisivat toki pukeutua vaikka haamuksi, etteivät leimaannu oudoiksi, mutta tekoveri yms ei ole hauskaa.
Missä olet nähnyt aikuisten leikkivän? Vai kuvitteletko vaan..
Inhoan sanaa krääsä. Mieluummin vaikka rekvisiittaa, vaikka ei sekään kuulosta kovin kauniilta.
On jonkun verran, on ihan hauskaa pitää Halloween bileet perheen kanssa. Vähän krääsää koristeluun, ne kestävät vuodesta toiseen eli ei tarvitse ostaa joka vuosi. Hauska tehdä lasten kanssa hurjan näköisiä tarjottavia ja pukeutua hauskoihin asuihin. Mutta me olemmekin hyväntuulinen perhe, ei jakseta murjottaa jostain "ameriikasta tulleesta höpötyksestä" ja mäkättää kurttu otsassa manaamassa maailman tyhmyyttä.
Kaikkea tyhmyyttä tulee rapakon takaa tänne.
Ei ole halloweenina, ei jouluna, eikä milloinkaan. Turhaa vaivaa niitä laitella ja kokoilla taas pois.
Vierailija kirjoitti:
Samoin tämä black friday jota kauppiaat mainostavat jo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea kivaa :)
Ei ole, ei ole edes tullakseen koko halloweenia. Tämä suuntaus on aika nuori Suomessa. Muistaako joku milloin tätä turhaa ruvettiin täällä mainostamaan?
Ei ole kyllä hommattu mitään edes silloin kun lapset oli pieniä.
En vietä Halloweenia. Perjantaina iltapäivällä käyn viemässä monta päivää palavat kynttilät läheisteni haudoille ja lauantaina vietän kotona Pyhäinpäivää rauhallisesti nauttien kynttilöiden loisteesta.
Vieraaksi jäänyt koko Halloween minulle, en koe sitä omaksi tai tunnelmalliseksi ja kivaksi juhlaksi. Se koristelumateriaalikin on rumaa, ei kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin tämä black friday jota kauppiaat mainostavat jo nyt.
Ihmiset ryntää myös black friday ostoksille, vaikka oikeita tarjouksia ei missään ole
Kaikkea mahdollista paskaa suomalaisille saakin myytyä. Ei kuulu suomalaisiin perinteisiin joten en juhli. Enkä osta yhden yhtä muoviroinaa
Ei ole eikä tule. Lapsellista ja rumaa muovikrääsää, never.