Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö patterit metallijätteeseen?

Vierailija
30.10.2025 |

Vai sekajätteeseen?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä tuolla tavalla olet erehtynyt ja väärin veikkaamaan. Vastauksia olet saanut tarpeeksi.

Vierailija
42/63 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laittanut aina metallijätteeseen. 

Otan syvästi osaa, koska sinulta on jäänyt koulut käymättä henkisen tasosi vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan syvästi osaa, koska sinulta on jäänyt koulut käymättä henkisen tasosi vuoksi.

Syö homo paskaasi!

Vierailija
44/63 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taksillako pitäisi kaikki paristot viedä kylille kun kerran viikossa käyn kaupassa. Hulluja te ootte.

Joka päiväkö olisit pattereita viemässä? 😂

Eikö se kerran viikossa riitä? 

Vierailija
45/63 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla äiti oli keskisuomesta kotoisin, sanoi tie tahtos jos siltä tuntuu, oli eri mieltä mutta antoi mulle päätösvallan, hieno ihminen oli hän.Ei pidä alkaa riitelemään pattereiden palautusjutusta kun siitä löytyy selvät ohjeet.

Vierailija
46/63 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikuntapatteri menee biojätteeseen, viestipatteri paperikierrätykseen. Mutta tulipattereita ja tulenjohtopattereita ei saa laittaa paperijätteeseen, sen luulisi olevan selvää. 

Huoltopatterista en tiedä, kysy huoltomieheltä. 

Vierailija
47/63 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen tässä siivouksen yhteydessä keräilly pattereita yhteen paikkaan ja olen niitä lähitulevaisuudessa viemässä. Mutta kertokaas miten ne päät teipataan? Molemmat päät? ja minkälaista teippiä ja kuinka isot palat? riittääkö että teippaa vaan plussat tai miinukset?

Ne paristojen keräyslaatikot on sellaisia punamustia pieniä laatikoita, yleensä heti kun tulet kauppaan.

Vierailija
48/63 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä olen tässä siivouksen yhteydessä keräilly pattereita yhteen paikkaan ja olen niitä lähitulevaisuudessa viemässä. Mutta kertokaas miten ne päät teipataan? Molemmat päät? ja minkälaista teippiä ja kuinka isot palat? riittääkö että teippaa vaan plussat tai miinukset?

Ne paristojen keräyslaatikot on sellaisia punamustia pieniä laatikoita, yleensä heti kun tulet kauppaan.

Teippaat pääsi niin että silmät suu ja nenä peittyy.

Vierailija
49/63 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esikuntapatteri menee biojätteeseen, viestipatteri paperikierrätykseen. Mutta tulipattereita ja tulenjohtopattereita ei saa laittaa paperijätteeseen, sen luulisi olevan selvää. 

Huoltopatterista en tiedä, kysy huoltomieheltä. 

Korohoro niin huono että suoraan roskiin.

Vierailija
50/63 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teippaat pääsi niin että silmät suu ja nenä peittyy.

Ja varmuuden vuoksi tappi perseeseen.

Vierailija
51/63 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patterit menee normaaliin sekajätteeseen.

Vierailija
52/63 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Ei patterissa edes se kuori ole metallia. 

Tietysti on metallia!

Vai onko sulla ihosta tehtyjä pattereita? 😂

Ai mitään muita materiaaleja ei ole kuin metalli ja iho 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
53/63 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuommoinen teippirulla kierrätetään, mikä on täynnä paristoja? Uteliaisuudesta. On hankalan mallinen, limainen ja painava. Kuka tuon kierrättää ja MITEN?

Vierailija
54/63 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuommoinen teippirulla kierrätetään, mikä on täynnä paristoja? Uteliaisuudesta. On hankalan mallinen, limainen ja painava. Kuka tuon kierrättää ja MITEN?

Työnnä perseeseen ja jauha siellä paskaksi

Vierailija
55/63 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työnnä perseeseen ja jauha siellä paskaksi

Samaa mieltä. Perseeseen vaan!

Vierailija
56/63 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näin

Vierailija
57/63 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää koe vaikka auton akulla vaihtakaa piuhojen paikkaa napojen kanssa tulette yllättymään, varoitus saattaa tulla kallis johdotuksien uusiminen kun ne kärähtää hetkessä.Miettikää paristolaatikoita, ei ne patterit ole koskaan täysin  tyhjiä, satoja...paljon  pattereita ja miinus ja plus navat menee kivasti oikosulkuun kun niitä ei ole teipattu...tarkista kotivakuutuksesta että sulla on palovakuutus kondiksessa 

Vierailija
58/63 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa provoaa, mutta osa on valitettavasti tosissaan. Kuinka systeemi voisi mitenkään toimia, kun on aina tietty osa näitä aivokuolleita, joita ei kiinnosta mikään vastuullinen toiminta pätkän vertaa...

Vierailija
59/63 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa provoaa, mutta osa on valitettavasti tosissaan. Kuinka systeemi voisi mitenkään toimia, kun on aina tietty osa näitä aivokuolleita, joita ei kiinnosta mikään vastuullinen toiminta pätkän vertaa...

Joo näin se on, sitä miettii kun näkee monesti esim. tyhjän energiajuomatölkin ojassa että idiootilta loppui energia kun ei jaksanut tölkkiä mukanaan kantaa, eli hukkaostos oli se juoma hänellä.

Vierailija
60/63 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka toi osastolta karannut on joka sekoilee tässä ketjussa? Vai solvaako se sieltä osastolta käsin?