Meneekö patterit metallijätteeseen?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä ole sellaisia kaupunkien juttuja. On vaan sellainen piste jossa on muovi, lasi ja pahvi.
Mistä ostat ruokasi? Siellä kaupan sisäpuolella on patterikeräys, ei siellä ulkona pisteessä. Pieni pahvinen tai muovinen laatikko kaupan aulassa. Kysy kassalta jos et hoksaa.
Ei ole
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista ettet ole ikinä nähnyt paristojen kierrätyspistettä?
Sen äiti käy kaupassa sen puolesta.
Kaivan maahan niin kuin kaiken muunkin. On naapurin Penan kanssa yhteinen kaivanto.
Vierailija kirjoitti:
Minä laitan ne vittuillakseni aina pahvinkeräykseen.
Ei sinun tarvitse alleviivata yksinkertaisuuttasi.
Vierailija kirjoitti:
Niille on erillinen keräys kauppojen tuulikaapeissa. Älä missään nimessä laita metallinkeräykseen tai sekajätteisiin.
Yhden pussin ja pysähdyksen taktiikka, sekajäte, kyllä ne kaatopaikalla koneet erottelee.
Vierailija kirjoitti:
Patterit kuuluu tykistöön.
Entä hylsyt, otahan talteen että voidaan ne ammukset uudesti ladata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itkettääkö? Paskannan suuhusi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä ole sellaisia kaupunkien juttuja. On vaan sellainen piste jossa on muovi, lasi ja pahvi.
Mitä kaupunkien juttuja? Paristopisteitä on ihan pienten K-markettienkin yhteydessä. Aivan varmasti on siellä teidän kylälläkin jossain kaupassa.
Myös esim. Puuilossa
Taksillako pitäisi kaikki paristot viedä kylille kun kerran viikossa käyn kaupassa. Hulluja te ootte.
Vierailija kirjoitti:
Kaupunkilaisvihreet keksii aina näitä lajittelujuttuja. Helppoa siellä kaupungissa on huudella.
Miten se vaikeampaa siellä maallakaan on? Mulla on koti sekä kaupungissa että maalla ja molemmissa sujuu aivan vaivatta.
Maalla omakotitalossa jopa säästää rahaa kun hoitaa kierrätyksen samalla kun käy kaupassa... Jäteauton tarvii käydä harvemmin kun sitä sekajätettä tulee aivan olematon määrä.
Kerrostalossakin säästää, kun sitä kalleinta noudettavaa eli sekajätettä tulee vähemmän, tosin siellä vaikutuksen tajuamisessa joillain papparaisilla kesti. Nyt kun koko taloyhtiö kierrättää niin olemme saaneet jätehuoltokuluja alas niin että ihan huomasi vastikkessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teitkin oikein kaksoisalleviivauksen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertainen mikä yksinkertainen. Toivottavasti elämä ei sinua kovin kaltoin kohtele haasteistasi huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
KAIKKI menee sekajätteisiin. Heitin jopa vanhan elohopealämpömittarin perunankuorten päälle viime viikolla.
Sama meilläkin
Vierailija kirjoitti:
Hei, ne pannaan biojätteeseen. Tämä on varma tieto.
Mutta vain ne minkä kuorissa on vihreää väriä.
Vierailija kirjoitti:
Taksillako pitäisi kaikki paristot viedä kylille kun kerran viikossa käyn kaupassa. Hulluja te ootte.
Sulla taitaa jätti vibraattori hyristä ja täristä 24 h joka vuorokausi, vai mistä niitä pattereita ilmestyy että kerran viikossa patterit on tyhjiä ja taksilla haetaan repullinen uusia?Saa ne viedä vaikka kerran vuodessa mutta tilaa silloin tila taksi että se tuhat kiloa pattereita mahtuu kyytiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertainen mikä yksinkertainen. Toivottavasti elämä ei sinua kovin kaltoin kohtele haasteistasi huolimatta.
Olet homopaska!
Käykös teillä kello?
Öhööhö mulla ei paristot mene ainakaan mihinkään.
Mistä ostat ruokasi? Siellä kaupan sisäpuolella on patterikeräys, ei siellä ulkona pisteessä. Pieni pahvinen tai muovinen laatikko kaupan aulassa. Kysy kassalta jos et hoksaa.