***KOLMOSTA*** kuumeilevat vko 16.
Kommentit (50)
stage3:No kaikkeahan sitä luulee juu. =) Mietin sitäkin mahdollisuutta tänään, mutta ainakin aiemmissa raskauksissa se väsy on tullut vähän myöhemmin. Mulla ei koskaan oo ennen oletettua menkkojen alkamispäivää ollu muuta oiretta kun tissien ärhentely. ;) Muutenkin mä olen selvinnyt helpolla raskauksien oireissa, tai siis oireissa joita ei ole ollut. Mm. pahoinvointia ei ollu kummassakaan raskaudessa.
Njaa, lipsahti ohi aiheen. Anyway, voihan tää väsy olla sitäkin että olisinkin raskaana. =) Ylihuomenna tosiaan aion testata ja jos se on nega, niin testaan sitten keskiviikkona kun kp on 26 ja jos edelleen nega niin sitten perjantaina joka on kp 28 (ja se mun kiertohan oli 26-28 päivää). Jos edelleen on nega ja menkat eivät ole perjantaihin mennessä alkaneet, jään odotelemaan sitten niitä rättipäiviä.
Oho, tulipas pitkä yksinpuhelu. xD
Eilen illalla kp 34 muuttui kp 1...... Tipuin sit korkeelta ja kovaa! Eipä tarvinu testiä tehä tänään....
Kirjottelen lisää ens viikolla...
mp73, yk 6, kp 2/-30-
Ei auta kuin uuteen kiertoon. Toivottavasti ensi kerralla onnistais!
Defeisille plussatuulia! Onnea ensi viikon piinailuun!
Meilläpäin ovisplussa tuli kuin tulikin perjantai-aamuna ja toimenpiteet sen mukaiset.. Eipä ole mun kohdalla viivat olleet koskaan NOIN vahvat! Ovislimaakin tuli jonkin aikaa ja alavatsa oli kipeä. Nyt ei sitten muuta kuin odotellaan. Näin viime yönä jo unta, että olin synnyttämässä, kun satuin lukemaan kotiloiden synnytystarinoita. Sen mukaan meille syntyi kolmas, pienikokoinen poika, jolla oli tosi pitkä ja paksu musta tukka, ihan erilainen kuin aikaisemmilla. Huvitti herätessä..
vuma, yk 1, kp 14/ 24 tai olisko nyt pidempi?
Minä en oo bongannut ovista vieläkään, vaikka on jo kp16 menossa.. Testitkin loppui, joten se siitä sitten tässä kierrossa. Muutenkin alkanut tuntua siltä, että siirrytään tjot-meininkiin.
vuma: mä näin viime yönä samanlaista unta! :-) Poika tuli meillekin ja mitatkin muistan selvästi: 2332g ja 44cm... Oli pikkusen hölmö fiilis aamulla herätessä :-D Nuo mitat kun vois hyvinkin olla totuudenmukaiset, koska kaksi keskosta tässä on jo saatu ja niin käy luultavasti myös jatkossa... :-/
Pahoitteluni mp73:lle. *hali*
ON: Tein äsken ankan josta tuli susi... Kun ei osaa lukea ohjetta niin pieleenhän se menee. No pitää kohta ottaa koukku uudelleen käteen ja tehdä se ankka, mieluiten oikein tällä kertaa. =)
Alkaa jo jänskättää huomisaamu ja mitä se testi mahtaa näyttää. ;) Edelleenkään ei ainakaan menkaaoireita ole ollut. Mullahan tosiaan ne oireet tuntuu selässä eikä mahassa. Mahaa on välillä nipistellyt sieltä sun täältä mutta selkää ei ole ainakaan vielä särkenyt. Ja taaskin vähän väsyttäis... ei tosin niin paljoa kuin eilenä.
Mä muuten näin toisayönä unta, että tein positiivisen raskaustestin! =) Pitäis vissiin ajatella päivisin vähän muutakin kun toiveet tuppaa jo uniinkin.
Ihanaa että tänne on tullut uusia kuumeilijoita ja juttua piisaa. Pelkäsin jo että 3-kuumeilijat kuivuvat kasaan.
Paljon on uusia siis saatu. Toivottavasti pian tulee myös ryntäys tuonne Kotiloihin.
Koskas Happy uskaltautuu Kotiloihin? Minä olen jo odotellut sinua sinne. =)
Kaikille kamalasti tarmoa petiin ja plussa tuulia kaikille.=)
Tsirppana rv 16+1
Kiitos tosi paljon onnitteluista!! On kyl tosi jännät paikat tääl menossa!!
Mä toivottelen ihan kamalasti PLUSSAA teille kaikille!!
Itse vielä oon siinä vaiheessa että joka toinen päivä uskon et oon raskaana ja joka toinen en. Jotenkin sen km:n jälkeen on ihan yli varovainen iloitsemaan, mutta toivotaan!!
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Plussaa kaikille!!!
Shani@ ja Neilikka rv 5+4
Pikaisesti kirjotan taasen, nyt tulee tuota juttua taas niin paljon, että millään ei kerkee kaikkien asioihin syventyä:D
mp73: Tosi harmitukset sinulle tätin tulosta:( Ja vielä kun se testi anto toivon häivähdyksen, niin uskon että tulit alas korkeelta ja kovaa.. Mutta paremmalla tsempillä vaan uuteen kiertoon!! Minä oon niitä ovistestäjä parissa kierrossa tehny, sillon yrityksen alussa, mutta ne sitten jäi, kun halusin lopettaa ressaamisen! Tähän kiertoon aion taas ottaa uudelleen tikut mukaan.
Mulla oli nyt niin hyvät nuo kilppariarvotkin, ettei ole vuoteen noin hyvät olleet. Siks haluan nyt tsempata oikein kunnolla:)
Mullehan tuli täti sillon kp 29. eli 16.4. Ja jos olis edellis kierrossa tärpänny niin minullakin olis ollu la 24.12 kuten mp73:llakin:D
Paljon oli taas uusiakin tullu mukaan, T E R V E T U L O A kaikille!!
Ja plussatuulia jokaiselle:)
-mami kp 7/26-34 yk 8-
voih miten odottavan aika on pitkä... en oikein tiedä milloin tekis sen ekan testin.... tämähän on eka kierto pillereiden lopettamisen jälkeen, joten odotan että täti jättäisi kyläilemättä ensi torstaina....
Mulla on mies valitettavasti vähän muuttamassa mieltään. Jos nyt ei ole onnistanut niin hän haluaa yrittää vasta myöhemmin syksyllä. Häntä ei juuri huvita petitouhut kun vasenta jalkaa ei saa käyttää ollenkaan - 5 viikkoa jäljellä ja sitten kuntoutus. ;o((
toivottavasti se on sitten laakista onnistunut.... plussatuulia teille muillekin piinatuille....
Heippa tytöt
Kuule DeFeis - luuletko, että sun väsymys on mahdollisesti plussa oireita? Luin netistä, että jo ennen kuin testaa voi oireet alkaa kuten rintojen turvotus, kuvotus, väsymys, tiheämpi pissaamisen tarve jne...
Mua on kuvottanut ja väsyttänyt keskiviikosta lähtien. Ei okseta, mutta kaikki tuoksut kuvottavat ja nukkua voisin vaikka vuorokauden ympäri. Pissattaa kokoajan... mutta rinnoissa tai kohdussa ei ole mitään erikois tuntemuksia ???? Mulla pitäisi menkat alkaa vasta ensi torstaina, kunpa voisi jo testata että tietäis. Nyt muistan taas miksi viikko ennen menkkojen alkua ja viikko ennen synnytystä ovat nimetty piinaviikoiksi.
plaaah !!!!