***KOLMOSTA*** kuumeilevat vko 16.
Kommentit (50)
Vielä kerran onnea Shani@lle. =)
ON: Eilenä tosiaan ajoittain särki mahaa samalla lailla kuin ennen menkkoja, välillä tuntui reisissä asti. Tänään ei satu mihinkään. Mietinkin tässä että jos ja kun ovis oli 9. päivä niin voisiko se eilinen olla niitä kiinnittymiskipuja joista olen kuullut? Jos ei, niin sitten on tosi outoa, että tissit kipytyivät viikko ennen ovista. Mun tissit kun kärsii oviksesta lähtien. Anyway, eilenä illalla oli vähän etova olo, sama tänä aamuna. Yöllä piti loikkia pissille, normaalisti ei tartte keskellä yötä pomppia mihinkään. Ja välillä huippaa. Kp olis nyt 17/26-28.
Noh, postitäti toi tänään 5kpl herkkiä kasettitestejä, joten on ainakin testit ojossa valmiina. ;)
Ja onnea Shani@!!!!!Ihania plussauutisia....
Itse roikun vielä osittain täälläkin, koska en ole aikaiseksi saanut kirjoitella kotiloihin: ) Ensimmäinen neuvola takanapäin ja asia konkretisoituu enemmän: )
Olo kohtalainen, väsymystä ja oksentelua....aika erilaista kuin edellisissä odotuksissa.
Paljon onnea piinailijoille ja pongaajille!!
Happy ja touhotin rv9+1
tuossa kaappeja kolutessa, että onko jollain teillä tarvetta näille:
- 2 sinistä Iittalan iso lasia
- Iittalan musta pieni tuikkukuppi
- Naisten mokka (tai keinomokka, en oo varma) saappaat kokoa 39. Varsi polven alle, sivulla vetskari, korko noin cm (ei piikkikorko). Pari kertaa jalassa olleet eli melkein uudet
- Kassillinen poikien noin 100-110cm vaatteita. Siinä on yhdet housut, paitoja ja kevyt kaksiosainen ulkoilupuku
- Kaksi jatkopalaa lastenpatjaan
Noista mun pitäis päästä mahd. pian eroon, enkä viittis Huutikseen laittaa kun siellä ne pyörii pyhän ikuisuuden. Eli jos jollain on tarvetta vaihtaa rahaa (en pyydä maltaita) tavaraan niin laittakaa sähköpostia osoon webmistress@dreamevil.se
Muistinkin juuri, että annoin ne mokkasaappaat siskolleni. Eli unohtakaa ne. Mutta listaan lisäisin lankaa:
- 400 grammaa poltetun oranssin väristä Ainoa (100% paksu villalankan) ja saman verran vihreää Ainoa sekä saman verran ruskeakirjavaa Ainoa.
Mellä on siis kaks lasta, poika 2v.9kk. ja tyttö 5v. Nyt ollaan päätetty alottaa kolmosen yritys. Olen kuumeillu itse pitkään mutta mies innostu vasta vähän aikaa sitte;)
Odottelen tässä menkkojen alkavan tällä viikolla. Sitte alkaakin kova yritys niitten jälkeen. Ihan hurjasti jännittää se hetki ku testi näyttää plussaa, se on niin mahtava tunne=)
Mutta kiva jos mukaan vielä mahtuu.....
Hei kaikki!
Jos minäkin jotain rustaan, kun en osaa täältä olla poiskaan vaikka varsinainen yritys ei ole alkanutkaan.
Oltiin miehen kanssa kylpylässä viikonloppuna yksi yö. Minä varasin sen kun en jaksanut enää odottaa milloin mies sen tekee. Lauantaina oli sellainen olo ettei millään olisi jaksanut lähteä; kuin tervassa oisi tarponut. Mutta saatiin sitten tavarat kasaan ja vietiin juniorit hoitoon minun vanhemmille. Isommat olivat menneet jo perjantaina miehen vanhempien mökille. Ei sitä apua paljon annet alasten hoidossa, mutta nyt oli spesiaali tilanne. Huoneen sai vasta klo 15. Paitsi että myöhästyttiin tuostakin ajasta. Olisi melkein pitänyt varata toinenkin yö,e ttä olisi kerinnyt nähdä kaikki paikat (Haikon Kartanossa oltiin).
Illalla käytiin syömässä ihan fiinisti ja otettiin viiniäkin. Kihahti vähän päähän kun en ole juonut pitkään aikaan. Mutta ihan kviaa oli. Vähän odotin, että mies olisi jotain sanonut naimisiin menosta, mutta ei. Ollaanhan oltu jo 5 vuotta yhdessä ja 2 yhteistä lastakin on. Mies ei kuulemma vielä ole valmis siihen. Höh.
No, eihän me näppejä voitu pitää toisistamme erossa, joten.. ;) Mutta nyt vähän pelkään (?), että taisi vähän lipsahtaa. Ei siis käytetty ehkäisyä, vaan keskeytettyä. Mutta kun kakkonen sai alkunsa heti, niin... no, katsotaan nyt. Niin, olin juuri perjantaina bongannut oviksen , joten saattaapi olla nyt kuumat paikat. Ajattelin kyllä ,että saisin kesän olla " rauhasa" , kun j okahtena kesänä olen ollut raskaana, mutta jos nyt tärppäsi, niin sitten ok. Joten odotellaan...
Katsottiin vielä telkkaria kun tultiin syömästä. Ja ol ikyllä ähky olo! :D
Aamulla käytiin kuntosalilla ja uimassa.
En ehdi nyt muuta.
Ja tervetuloa mukaan uusi! :-) Mekin vasta aloitimme yrityksen, kp11 taitaa olla nyt menossa eli ovis käsillä kohta... Testi näytti vielä äsken negaa, mut ke-to paikkeilla pitäs olla sit.
Mieskin on ihan hurahtanut kuumeiluun. Luin tuossa yks päivä uutta Vauva-lehteä, kun mun äiti soitti. Heti hävis lehti nenän eestä, kun mies huomas mun puhuvan puhelimessa! :-) Tyytyväisenä sitä sitten lueskeli. On se outo... :-D Tai no, ainakin vähän hassu :-)
kun kirjoitin, että jos tärppää, niin ok. En miän nyt sitten loppujen lopuksi tiedä onko se nyt niin ok, kun kohdunlaskeumaa ja vaikka mitä. Vähän suunnitelmissa oli,e ttä jos olisi vasta loppukesästä yritetty. Siis ainakin minä niin ajattelin, heh. :D
Onko kenelläkään muuten ollut kohdunlaskeumaa? Uskaltaako tässä vielä tehdä yhden?
Muistaakseni luin eilen netistä, että jos kohdunlaskeuman leikkaus tehdään , niin sitten ei olisi hyvä ainakaan alakautta synnyttää. Minun pitää varmaan käydä lääkärissä, että nämä asiat selviää.
Vai olisiko jollain TIETOA kohdunlaskeumasta??
Ja onnea Shanialle! Kuinkas jakselet?
Ja kiva kuulla sinusta Happy! Niin, sinänsä outo ja hassu tilanne, olet melkein kuin tuttu, sillä tätä palstaa on tullut luettua jo tovi, itse kirjoitan sitten jo kokonaista toista kertaa :) Toinen jonka kuulumisia olisi kiva lukea, on Äiti72 (tai jotain sen suuntaista). Mikä on tilanne ja haudattiinko vauvahaaveet lopullisesti? Jos siis vielä käyt täällä lukemassa.
Ihana kevätkesäinen päivä, aamulla asioilla ja loppupäivä lasten kanssa pihamaata kuopsuttaessa. Ruohosipulia pukkaa ja raparperiakin. Kukkasia nousee ja lehtisilmuja pensaisiin. En edes suostu ajattelemaan että loppuviikosta kylmä uhkaisi noita alkuja :/
Täällä ei sen kummempia, jossain alkuvaiheessa kiertoa mennään, ja koska en tunnista mitään oviksia, en osaa sanoa mitä tapahtuu ja missä mennään. Ja köyhää on ollut makuukammarinkin puolella. Työn ja vähäisen vapaa-ajan aiheuttama keväinen stressi (no jo oli hienosti sanottu...) on aiheuttanut pienoista kränää siippani ja minun välille. Joten jos menee muutenkin kinasteluksi, niin ei sitä niin kamalasti lemmellekään lämpiä. Mutta ei tässä kiire, katsellaan ja haistellaan fiiliksiä.
Laskeskelin tässä huvikseni kiertojen pituuksia; pillerit jäivät pois joulu-tammikuussa ja muutama luonnollinen kierto on tullut sen jälkeen. Johtuukohan muuten pillereiden poisjäännistä vai kasvavasta vauvakuumeesta että halutkin ovat kasvaneet? Pillereiden kanssa nimittäin hyvä kirja saattoi päihittää painiskelun, kääks :)
Eli nyt täällä päässä lankoja mennään tilanteessa kp13 (28-33). Eli mitä häh, melki puolivälissä, saattaisi siis olla aika hyvät ajat käsillä? Vai?
Naftaliini :)
Onnea shani@ plussasta!
Ja tervetuloa uusi! Kyllähän tänne mukaan mahtuu, kiva jakaa toisten kanssa vauvakuumeiluja ja piinailuja.
Mies lähtee keskiviikkona sitten laivalle.. ihan ok mutta just oletetun oviksen aikaan! No ei auta muu kuin pöllyyteltävä peittoja ennen ja jälkeen. Mä olen kyllä ajatellut, et aika ihme jos nyt heti tärppäis. Muutenkin varmaan olisi parempi jos mies saisi vähän sopeutumisaikaa tähän projektiin, kun ei ole tässä hankkeessa niin täysillä kuin minä.
Lasketteko muuten koskaan etukäteen menkkojen alettua, että mikä olis seuraava LA? Tai muuta siihen liittyvää? Mä nimittäin saatan laskee jopa kesälomankin ja muutenkin, miten vaikuttaa töihin, lasten hoitokuvioihin, ym. Olenkohan mä vähän kuumeinen?
vuma kp 8/24
Ensiksi ONNEA Shani@:lle!!
Täällä kurvas täti paikalle kp 29, eli aika lailla ajallaan..Harmittaa mutta ei voi mitään:(
Paremmalla menestyksellä uuteen kiertoon, toivottavasti! Aion kaivella taas pitkästä aikaa ovistestit esiin ja olla vähän tehokkaampi, viime kierrot on tullu oltua todella laiska. Tällänen lepääminen on tehny ihan hyvää ja jaksaa paremmin taas tsempata itteään uuteen yritykseen..
Paljon plussa tuulia kaikille, ja tervetuloa uudet!
mami kp 1/26-34
vuma: mä ainakin lasken aina mahdollisen lasketun ajan. Jos nyt tärppäis, se olis 5. tammikuuta joka muuten on nuorimmaisen syntymäpäivä. =) Tosin kummatkin ovat syntyneet etuajassa, joten tuskin osuis tuolle päivälle vaan menis joulukuun loppuun. Olettaen siis että kolmaskin tulisi maailmaan etuajassa.
ON: Päätä särkee toista päivää. Illalla eilenä piti ottaa puolikas Panacod kun tuntui että pää räjähtää ja olokin oli huono. Noh, se särky meni ohi yön aikana ainoastaan alkaakseen nyt uudelleen. Ajattelin sinnitellä tässä ja jos oikein särky yltyy niin sitten otan puolikkaan pillerin. Mä olen muutenkin " huono" käyttämään kipulääkkeitä: ennen en ota ennen kuin on ihan pakko.
DeFeis: Sinullakin piinaviikko meneillään. Maltatko olla testaamatta? Ilmoittelehan sitten tuloksesta meille! Jännitystä ilmassa!
Happy: Kiva kun kirjoittelet vielä tännekin! Muutkin jo raskautuneet voisivat sillointällöin käydä kuulumisia kirjoittelemassa. Varmasti ihana tunne kun on eka neuvola takana! Oi kun itsekin joskus pääsisi siihen ekaan neuvolaan. Jaksuja sinulle! Vähän alkaa turhautumista jo minulla olla kun joka kuukausi vaan pettyy. Vaikka vasta yk5 menossa, mutta yritystä jo 7kk takana!
Uusi: Tervetuloa mukaan! Toivottavasti täti tulee pian että pääsette kunnolla työntouhuun =)
2pojanäiti-74: Oli varmasti ihana reissu! Toivottavasti olis onni myötä raskautumisen suhteen, vai? Minulla ei ole tietoa tosta kohtu-jutusta, mutta kantsii kysyä lekurilta asiasta.
MyLove77: Onnea oviksen bongailuun! Kovasti peittoja vaan heiluttelemaan!
Naftaliini: Minulla samat fiilikset halujen suhteen kun lopetin pillerit =) Mies on ainakin kovin tyytyväinen tilanteeseen =) Tärppionnea teille!
Vuma: Toivotaan että ennen- ja jälkeen olis hyvä! Kyllä minäkin aina katson la:n, vaikka turhaa toiveajatteluahan se on ollu jo syksystä saakka...
Mami0203: Voi p.... kun täti osaa aina tiensä sinne minne ei pitäs!!! Onko sulla muuten monesko yk menossa? Jaksuja sinulle!!!
On: Ei mittää uutta kerrottavaa eilisestä.... Tätiä ei näy ja ajatukset pyörii koko ajan vauvassa.... Kuume on valtava tällähetkellä, ehkä vielä enemmän kun miehellä myös kova kuume ja puhuu asiasta päivittäin!
mp73, yk 5, kp 30/???22-64???
Oli ihan kiva reissu. Odotin, että mies olisi ollut vähän enemmän romanttinen, mutta eipä ollut. että näin... Ehkä mulla oli liian suuret ennakko-odotukset. Hän ei yleensä " lässytä" , niinkun itse sanoo, vaan teot puhuvat puolestaan. Nooh...
Olen ollut hirveän väsynyt reissun jälkeen.. zzzz. Olikohan liian rankkaa kuitenkin, kun molemmat olemme väsyneitä, tai siis oltiin jo ennen reissua. Ja juniorilla (7kk) on TAAS nuha ja valvottaa öisin... Eilen ja tänään on jomottanut alavatsaa. Mitä sitten tarkoittaakin. Nyt on menossa jotain 20/28-30. Mitä tuo DOP muuten tarkoittaa? Onko se niinkun päiviä oviksen jälkeen?? Minäkun en ole siihen perehtynyt. :) Niin, jos tärppää niin sitten tärppää. Mutta jos ei, niin sitten pidetään vähän taukoa (jos pystyy, heh).
ON: Väsyttänyt on tosiaan ihan älyttömästi ja pissattaa usein. Ja noi alavatsan jomotukset on myös. Vaikea sanoa vielä mitä tarkoittaa. Missäs vaiheessa se kiinnittyminen tapahtuikaan? Voisiko olla kiinnittymiskipuja?
ÄÄK, täytyy mennä lepäämään...zzzzz.
Olipa mukavaa, että vielä muistit. En pääse tästä palstasta irti, vaikka kuinka yritänkin (kirjoittannut en ole aikoihin). Yritys on lopetettu kokonaan. En olisi uskonut, että vauvahaaveesta luopuminen on näin vaikeaa, kyynel tulee vieläkin silmään ja jokin vauvaan liittyvä ajatus on mielessä päivittäin. Ja palstan lukeminenhan ei tietenkään auta yhtään =).
Elämä jatkuu. Kesästä yritän nauttia täysillä. Syksyllä alkaa sitten pojille hoitopaikan ja itselle uuden työpaikan haku. Ja pisteeksi iin päälle varasin ajan ehkäisyneuvolasta hormoonikierukan laittoon.
Teille kaikille toivon nopeaa raskautumista ja onnellista odotusaikaa.
Takavasemmalle siirtyen Äiti1972
Tervetuloa mukaan uusi!
2pojanäiti-74: Minulla on kuukautta vanhempi tyttö ja hänelläkin on ollut nuhaa. Täälläkin on valvottu öitä viime aikoina.
On: Olen ollut tosi väsynyt kun tyttö valvottaa öisin. Itseltäni hävisi tänään ääni kokonaan ja flunssaa pukkaa. Mies on edelleen reissussa, vielä pitäisi muutama päivä jaksaa yksin tätä hullunmyllyä pyörittää. Taidan mennä päiväunille kun tyttökin nukkuu. Mulla la olisi 15. pv jos nyt tärppäisi.
Plussaonnea kaikille ja erityisesti onnea Shani@ plussasta. Joko on aamupahoinvointia?
kp 8/29-30
Viola
No niin... nyt sit menkat alko kierto 26pv. Eli sitte alkaa kovat hommat;) Töistä pääsin 16.30 ja nyt sit menee ilta perheen kanssa ja kotiakin pitäs siistiä. Ollaa molemmat kokopäivä työssä niin siinä jää koti askareen aina iltaan ja suurimmat viikonloppuun.
Täytyy vissii laskettaa ovis aika tossa laskurissa=)
mp73: Mulla ei ole kärsivällisyyttä joten ajattelin testata jo ylihuomenna vaikkakin se on liian aikaisin. Mutta jos kuitenkin... =)
H*lvetti että väsyttää... taas. *krooh*
HA! Tänään tuli taas oikein muikea keikkauutinen, eli se Maailman Paras Bändi on nyt satavarmana tulossa Nummirockiin. *pakkaa jo reppuaan*
Mähän sanoin jo että kärsivällisyys nolla. Piti sitten äsken testata. Tein Aconin erittäin herkän pissitestin ja... sallitun ajan sisällä tuli tietennii se kontrolliviiva ja sitten siihen + viivan kohdalle... miten tän nyt selostaa? Noh, se viivahan on paksu, ja tuohon tuli kumpaankin reunaan ohuet viivat ja viivan keskiosa jäi valkoiseksi. Veikkaan viivanpaikkaa.
Mikä muuten on violetin vastaväri?
Ensikis Shani@:lle Onnea plussasta!!!! IIIIIIHANAA saada plussauutisia!!!
Aivan mahtava ilma ulkona!!! +18 ja aurinko paistaa =)
Sain eilen alotettua haravoimaan pihaa ja menihän siinä 7 tuntia että paukahti ja nyt on kädet ja kintut kipeenä.... Ja tänään aamulla innostuin siivoamaan, huh kun oli likaista..... Mutta nyt on hyvä mieli.
Mikäs tilanne täälä on? Luin kyllä viime viikon pinon, mutta vähän oli kirjoittajia ollut. Piinailijoita, testailijoita?????
On: Tein sit testin lauantaina ja puhdas nega (taas)... Nyt kyllä taas vähän masentaa =( Ukkokultakin alkoi mököttämään kun kuuli tuloksen.... Tuumasi vaan että nyt täytyy olla vielä ahkerampi. Mutta mielestäni olemme kyllä petiä tampanneet ihan tarpeeksi ahkerasti.... Koko ajan mietin että testasinkohan kuitenkin liian aikaisin kun nää kierrot on mitä on eli kp oli la 27. No mulla on vielä yksi testi jos ei viikonloppuun mennessä ole täti tullut, teen testin vielä.
Mukavaa auringonpaistetta kaikille!!!
mp73, yk 5, kp 29/???22-64???