Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***KOLMOSTA*** kuumeilevat vko 16.

16.04.2007 |

Aloitan uuden pinon tälle viikolle

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt kerenny lukea edes kaikkien viestejä, mutta laitan kuitenkin muutaman sanasen..

mp73: En oo pysyny mukana enää yk:ssa, mutta viime lokakuussa me yritys alotettiin..eli taitaa olla nyt yk 7. Mutta mulla on tuo kilpirauhasen vajaatoiminta, joten en tiiä raskaudunko koskaan..

Tzemppiä ovislaisille!

Jaksuja piinailijoille!

Ja ++++++++ rivistö kaikille tasapuolisesti;)

-mami kp 2/26-34 yk 7

Vierailija
22/50 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kupu täys pizzaa, jaksaa nukkua... :-) Tuo ukkokulta se osaa tehdä mahottoman hyvvee pizzaa, nam!

mp73: kyllä täällä ahkeraan peittoja pöllytellään, ei pääse mies helpolla, ei... :-D Kohta se raukka varmaan jo armoa anelee, kun mä oon innokas vähän liiankin kanssa. Kerrankin... :-)

Edelleen negaa tyrkkäs ovistesti, pöh! Ekaa kertaa muuten noita testejä innostuin käyttämään. Mulla on pahin vauvakuume ikinä. Vaunuja jo kattelen onnessani, vaikka ei ehkä pitäis... :-) Kaikki kamat on myyty pois kakkosen jälkeen, joten hankittavaa piisaa. Mut onneks mä oon himoshoppaaja! :-D Ei harmita yhtään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että violetin vastaväri on keltainen. xD

Vierailija
24/50 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua näitä mun hormooneja... Nyt tuntuu aika kovaa jomotusta alavatsassa moloemmilla puolilla ja niinkun tulisi ns. " ovislimaa" (tai jotain sellaista)... Täh?? Ovisko taas??? En mä ymmärrä nyt ollenkaan.

Huomenna käyn gynellä kohdunlaskeuman ym. vuoksi. Katsotaan nyt mitä lääkäri siihen sanoo.

Mutta tällaista tänään.

Vierailija
25/50 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sitä kärsivällisyyttä ei vieläkään ole, testasin aamulla uudelleen. Tällä kertaa sain elämäni ensimmäisen ns. roskishaamun. Ikinä aiemmin kun en ole ollut raskaana, en ole saanut roskishaamua vaikka olisin viikon tuijottanut sitä testiä. Eli siis joko testi on hanurista tai sitten toivoa on. =)

Edelleen muuten päänsärky jatkuu... Sädekehä on vissiin päässyt vähänvalahtamaan ja puristaa päätä.

Vierailija
26/50 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti1972: Voi.... En osaa sanoa mitään, mutta toivon sinulle voimia! Kyllä joskus elämä on julmaa... Kiva kun kuitenkin vielä kirjoittelit tänne ja lueskelet meidän purnailuja. Jaksuja kevääseen ja kesään sinulle!!! Hali!

Defeis: Vau, kamalasti plussasäteitä! Toivotaan että muuttuu kunnon plussaksi kun päiviä vähän menee!!!! bd

Mami0203: Me ollaan alotettu yritys sit samoihin aikoihin, että eiköhän lähdetä pikapuoliin tonne kotiloihin, yhdessä!!! Jätin pillerit pois syyskuussa ja yritys alotettiin lokakuun alusta. Mulla vaan kierrot niin sekasin ett sen takia mulla vasta yk5. Toivottavasti raskaudut vaikka kilppari hidasteena! Mulla vissiin vaikuttaa noi kierrot ja sit kun löyty se kysta oikeasta munasarjasta. En sitte tiiä onko sillä kuinka paljon vaikutusta. Tikutteletko sinä ovista?? Mä en, mutta mielessä kyllä on, että josko seuraavaan kiertoon hommaisin niitä.

On: Itku pääsi aamulla =( Tein apteekin omalla testin ja taas nega. Kyllä nyt alkaa epätoivo tosiaan nostaa päätään..... Nytkin kyyneleet valuu kun kirjotan tätä...... Tuntuu vaan että ei tästä mitään tuu, saadaanko vauvaa ikinä.....

Nyt pitää ryhdistäytyä ja valmistautua töihin lähtöön......

mp73, yk 5, kp 32/22-64????????

Vierailija
27/50 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään tietoa onko apteekin omassa viivanpaikkaa???? Katsoin vessan valossa testin ja näytti puhdasta negaa ja kun kävin n. puolen tunnin päästä katsomassa luonnonvalossa niin siinä on haalean haalea viiva tai viivanpaikka??????? Kertokaa jos joku tietää asiasta.

Vierailija
28/50 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mp73: pakko tulla kommentoimaan tuota viivanpaikkaa...eli kaikki omat raskauteni olen testannut apteekin omalla ja koskaan mulla ei ole ollut minkäänlaista viivan paikkaa....toki se saattaa olla, muttei ainakaan minulla!!Eli kyllä viivat ovat aina näyttäneet raskauden: )))

Tekisi mieleni hieman hehkuttaa...mutta toivon vain paljon++++++++++++++++++++++++++++++säteitä sinulle, kyllä nyt olisi jo aikanne: ))

-Happy ja touhotin rv 9+4

Vierailija
29/50 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mp73: Apteekin omassa ei ole testi-ikkunassa m inkän valtakunnan viivaa jos ei ole raskaana. ;)

ON: Heräsin sitten ekan kerran jossain kuuden korvilla kun toinen kissoista kaaputti vaatehuoneen ovea niin maan vimmatusti. *mur* Oikeasti nousin kasin pintaan kun heräsin siihen että mies rynni sängystä ylös. Ajattelin samalla itsekin nousta, kun on tuo " oravannahka" tekemättä. Teen siis oravannahkakauppana lapsenvahdille boleron yhdestä vähän pidemmästä lapsenvahtivuorosta. Kätevää, ei tartte vaihtaa kahisevaa kun vaihtaa taidon toiseen. =)

Vierailija
30/50 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin sitten vähän aikaa sitten tänään gynellä ja tutki minut. Ei ollutkaan kohdun laskeuma! :) Jeee! Huh, nyt on yksi huoli vähemmän. Menkkakipuihin suositteli vaan burana 600.Mitään hormooneja en kyllä olisi alkanutkaan syömään.

Ensin epäili myoomaa alavatsassa, siis ovareitten kohdalla kun oli niin turvoksissa ja katsoit ultralla, niin ei sitten ollutkaan. Ja lääkärin mielestä olin sen verran väsyneen näköinen, että ehdotti, että jättäisin vauvakuumeilun joksikin aikaa ja kirjoitti kierukka reseptin.... Kyllä olenkin ollut aika väsynyt.

Nyt täytyy mennä kun juniori hermostuu sylissä. Plussaonnea muille! Defeis ja mp73.:)

Vierailija
31/50 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekasin tosta haaleesta haamusta!!!! Kiitti vastauksista! En kyllä jaksa uskoa että raskaana olsin... Toivon kyllä! Arvatkaas että töissä ajatukset harhaili koko ajan tohon viivaan. Säästin testin ja edelleen siinä näkyy viiva..... Ei osaa ajatella mitää....

Ennen en oo saanu haamuja testeistä, vaikka oon niitä tehny varmaan sata. Ei edes roskishaamuja.

Täytynee testata vielä uudestaan ehkä huomena tai lauantaina.

Olipa omaa napaa vaan =)

mp73, yk 5, kp 32/22-64????

Vierailija
32/50 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä ehkäpä minäkin tänne ilmoittuisin... Vaikka vielä 4 kk sitten vannoin että ei enää ikinä! =)

Lueskelin tän viikon pinon ja nimiä en muista kenenkään, mutta sinä jolla haamu testistä löytyy, niin onnittelen, samaisella testillä viivanpaikka tai viiva niin mie ainakin olen ollut raskaana. Joten ONNEA!!

Meillä oikeastaan on nyt sellainen taktiikka tämän kolmannen suhteen, että tulee jos on tullakseen, mutta jos vanhat merkit paikkansa pitää ei mene kauan kun laskeskelen kp:t =)

Tämä on nyt tälläinen pikainen ilmoittautuminen, palailen asialle uudelleen, nyt äitiä kaivataan...

-E-

Vierailija
33/50 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mukana ollaan edelleen - odotan tosi jännityksellä loppukuuta, että pääsen testaamaan.

Mutta saa nähdä mitä sitten tapahtuu jos tulisi negaa ja täti kylään. Kuten vanhalle listalle rustasin niin viime viikko loppui vähän tyhmästi ja ukko katkaisi koipensa ja nivelsiteet nilkasta..... joten nyt olen sitten yksinhuoltaja kolmelle lapselle kun pitää häntäkin auttaa. Ja kun mies on yksityisyrittäjä niin riittää niitä ekstra hommia. Hänen kiinnostuksensa vauvan tekemiseen on toistaiseksi jäissä kun jalkaa särkee :o(((

Mutta onnea teille, jotka plussaatte - toivottavasti mp73 saat sen ihan oikean plussan viikonloppuna ;o)

Olin toissapäivänä vauvatavara liikkeessä, piti ostaa semmoinen rappuportti mun tutulle ja meinasin ihan unohtua sinne kauppaan kun kaikkialla oli ihania " vaaleanpunaisia" nuttuja ja vaunuja ja sänkyjä jne. hoh

Vierailija
34/50 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kävi melkein 6-vuotias esikoiseni sylissä itkemässä, että alaetuhammas (ensimmäinen) liikkuu. Häntä pelotti, että jos siitä tulee verta. Ja minäkin aloin itkemään! Niin siitä minun pienestä pojasta kasvaa kovaa vauhtia koululainen ja vastahan me tuoreet vanhemmat ihmeteltiin tuota pientä vauvanyyttiä... nyyh! Miten tää voi olla näin rankkaa! Minne tää aika häviää? No, tämäkin lisää sitä vauvakuumetta entisestään! Haluan olla kotona, kun esikoinen lähtee kouluun.

Ovista täälläkin on metsästelty, vaikka ei pitänyt. Löysin kaapista muutaman ovistestin syksyltä ja pitihän ne tietysti käyttää. No, negaa näyttänyt jo 5 päivää. Luulis sen oviksen olevan jo, kun kiertokin vain 24 pv. Yleensä tunnen itsekin oviksen, kun sitä kananmunavalkuaislimaa tulee ihan kiitettävästi. LA olis varmaan joskus 10.1. menkkojen mukaan ja neljä päivää myöhemmin 28 pv:n mukaan.

Mutta defeis ja mp73, plussatuulia oikein puhurina! Toivottavasti viivat vahvistuvat.

Ja mami0203:lle pahoittelut tädistä. Eikun uuteen yritykseen!

uusi: onnea ensimmäiseen yritykseen, jännätään mukana.

Tervetuloa joukkoon Emma04!

vuma, yk 1, kp 11/24

Vierailija
35/50 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonosti nukutun jälkeen.... (haukotus)

Näytin testin miehelleni illalla ja se näki sen selvästi ja punaisena....

Teen vielä huomena testin, että näkee oliko se vaan kummitusviiva.

Ihmeellistä oiretta kyllä nyt, alavatsassa tuntuu sellainen " paine" ja illalla alkoi toisesta rinnasta tulemaan nestettä.... Rinnat aika arat.

Jään jännäämään huomista! Niin ja jos nyt olis tärpänny la olis 24.12.

mp73, yk 5, kp 33/22-64???

Vierailija
36/50 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mulla mitään erikoist aollut. Tuli lukemaan josko ois ollut uusia viestejä täällä.

ON: Jomottaa vaan... :-/ Ei tule vertakaan, mutta jomottaa. Tää on kyllä outoa, kun ei mulla näin aikaisin ennen menkkoja ole jomottanut. Nyt on jotain 23/28-30. Eilen kyllä tuli jotain vähän veren seksista kun otettiin PAPA-koe, mutta se loppui sitten siihen. Väsyttää aivan älyttömästi... Täytyy piinailla vielä muutama päivä.

Hyvää viikonloppua! =)

Vierailija
37/50 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja piti tarkentaa tuo, että oli vähän kohdunlaskeumaa, mutta ei mitään pahaa.

Vierailija
38/50 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin eilenä " uusi" telkkari. Ah ja voih. =) Sain katottua nauhalta torstaisen Teharinkin. =))

Tässä pitäis vähän töitä tehdä, mutta väsyttää niin julmetusti vaikka nukuinkin ihan normaalisti viime yönä. *haukotus* No ehkäpä tää flunssa väsyttää.

Tänään olis sitten kp 22/26-28. Vielä ainakaan ei oo mitään menkkaoireita ollut ja ajattelinkin maanantaina testailla että tuleeko taas roskishaamu, mitä kyllä epäilen edelleen viivanpaikaksi, vai mitä tulee. Kaiken järjen mukaanhan silloin jo pitäisi testissä näkyä?

Vierailija
39/50 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä alko keskiviikkona korkea kuume ja tänään ei ole enää ollu, nyt sillä on tullu rintaan ja selkään näppylöitä. Epäilen vauvarokkoa muttaku tyttö on yli 5vuotias=O No eilen alko pojalla sama korkea kuume ja tänään sillä on ollu vatsaki ihan löysällä. Poika on 2v.9kk.Siis häiritsee hitosti että mitä tuo voi olla ja jos on rokko niin mikä rokko?!

Itse odottelen että menkat alkuviikosta loppuu ja pääsee hommaileen sitä kolmosta=)

Vierailija
40/50 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin aamulla huvikseen ovistestillä ja siihen tuli hailakka leveä viiva. Niin että eikös ovistesti joskus näytä raskauden? Nyt on siis 24/28-30. Mulla on kyllä ollut huono olo, mutta en tiedä johtuuko se noista hartioista kun ovat ihan jumissa. Testasin vielä päivällä Clearbluella, mutta siinä ei näy mitään toista viivaa (siihen kun tulee + jos on raskaana). Täytyypä siis odotella.

Defeis: Kyllä kait jollain herkällä testillä pitäisi näkyä jo maanantaina. Tsemppiä! =)