~*Enskat vko16; 16.-22.4*~
Ei voi olla totta, että vielä ei uutta viikkopinoa ole... No, tässäpä se ja linkki myös viime viikon pinoon: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10018862&p=1&tmode=1&smod…
Kommentit (55)
aamulla testailin ja yksi viiva vain, jotenkii ei ees yllättäny.. ärsyttää ku olin jo jotenkii aatellu et nyt :/ mut katellaan, katotaan millon täti alkaa jos ei tuu nii testaillaan uuvestaan, mut en turhaan herättele mitään toiveita ettei tipu taas korkeelta. ei kirpassu onneksi nii paljo ku aikasemmin ( tottunu pettymään )
jotenkii sitä on nii varma jo et ei sitä tuu, oon ite keskonen ja äiti on polttanu kun on oottanu ( oon painanu vaan kilon) ja kaksoissisareni ei ole saanut lasta ( 7 vuotta ilman ehkäsyä ) joista oisko 5vuotta yrittämällä yrittäneet. painoakii ois liikaa, ja mul on perinnöllisenä itellä kromosomipoikkeavuus joka voi kans vaikuttaa.
Tänään ei oo valosaa taaskaan, mut katsellaan. en oo niin masentunu miltä kuulostan :) päivä kerrallaan , kyl se joskus, jos ei tuu ni sit adoptoidaan :D
aurinkoista päivää typykät ja plussaonnea ja olikose vauvalimaa ( vai liimaa) :D toivoa ei ole viel heitetty kaivoon!
jonriik
olen jo muutaman kuukauden täällä käynyt pyörimässä ja lueskelemassa...nyt uskaltauduin kirjoittelemaan. Vieläkö joukkoon mahtuu?
ensimmäinen lapsi meillä kovasti haaveissa...yritystä takana pari kuukautta. Tämän kierron suhteen odotukset korkealla, millään kun ei jaksaisi odottaa...taitaa olla samaa vikaa muillakin. Ovulaatiotestejä en oo vielä hommannut, mieli tekis, mut pelottaa, et hommasta tulee sit liian aikataulutettua...ihan kun se ei sitä jo muutenkin olis, hih:) Nyt kierron puoliväli suunnilleen menossa...koko ajan vaan kuulostelen oiskohan mahdollisesti ovulaatioon liittyviä oireita havaittavissa ja tuntuu, ettei muuta oikein ajatuksiin mahdukaan. No mut hyvillä mielin siis vauvelia odotellaan ja mieskin on ihanan innostunut asiasta...
Mukavaa viikon jatkoa kaikille:)
kp 14/28
Tottahan toki tänne mahtuu mukaan turisemaan =)
kivaa saada uusia joukkoon aina välillä,vaikken itekään mikään " vanha" täälä ole,tammikuusta asti palstaillu.
Pupuilu intoa kaikille!!
Ja tervetuloa seela-matilda! Minäkin olen vasta pari kertaa tänne kirjoittanut, välillä hankala löytää aikaa, töissä kun ei halua tulla yllätetyksi Vauva-sivuilta kuumeilemasta :) Must tää on just sen takia kiva palsta, kun ei näistä asioista viitsi kavereille ym. läheisille kauheasti kertoa, niin täällä voi huoletta turista juuri siitä itsestään, eli vauvakuumeesta ja kaikista oireista ym. Miestäkään ei noilla kierto/vuoto/muut oireet -jutuilla viitsi niin kauheasti vaivata, kun eihän se niitä ymmärrä samalla tavalla kun kanssasisaret täällä.
paaru: voi sua onnellista, kun sulla on kuukautisoireet vähentynyt pillereiden poisjättämisen takia. Minä juuri olen manannut, kun naama on ruvennut kukkimaan ihan kauheesti, no toivottavasti saisin joskus myös sen toivotun plussan, niin ei haittaa mututama näppylä, eikä edes muutama kymmen!
jonriik: joo ei heitetä toivoa kaivoon! Minäkin ajattelin seuraavan kerran testata vasta kun täti oikeasti on myöhässä. Tässä kierrossa olen siis testannut jo kaksi negaa viime viikonloppuna (dpo silloin n. 10)... Testivalmistajat rikastuu, ollaan me niin kärsimättömiä.
).( Mulla mielestäni selviä menkkaoireita, ihan samalta tuntuu kuin edellisessäkin kierrossa. Tätiä pelkään saapuvaksi viikonloppuna. Ja olen kyllä sitä mieltä, että saa tulla aikaisemminkin, jos on kuitenkin tulossa, ärrrsyttää nämä piiiiitkät kierrot! Lämmöt edelleen koholla, mutta olen ymmärtänyt että ne laskeekin vasta ennen kuukautisia (olikohan päivän tai pari ennen).
Plussaonnea testailijoille, sekä r- että ovistesteihin ja tosi pajlon pupuilufiiliksiä kaikille!
-Maisi kp 38/n.40-42 yk6
on ollut hiljaista sitten eilisen... Pudottu ollaan toiselle sivulle, minäpä korjaan asian :)
JONRIIK: Pahoitteluni negasta :( Onneksi tuo ei välttämättä tarkoita vielä mitään! Mullakin on muuten kaksoissisko ja lisäksi pikkuveljet (7 vuotta nuoremmat), jotka on kans kaksosia.
SEELA-MATILDA: Tervetuloa! Tämä odotuksen odottaminen taitaa olla monelle se " vaikein" vaihe... Raskaaksi tulemisenhan tulisi olla helppoa, mutta kaikille se ei valitettavasti sitä ole...
MAISI: En ole mäkään viitsinyt miehen päätä sekoittaa näillä kaikilla tuntemuksilla... Meidän perheeseen riittää tällä hetkellä yksi höyrypää ;) Eikä ne miehet näitä välttis halua edes kuulla (kaikki limat yms.)... Onko tullut oireita lisää suuntaan tai toiseen?
Heipat myös MaryRoselle ja Marzulle :)
Oletteko muuten pysytelleet hiljaa lapsen yrittämisestä, vaiko kertoneet läheisille? Itse olen kertonut kolmelle ystävälle, yksi niistä sai lapsen silloin kun me aloitettiin omaa yrittämään, toinen opiskelee kätilöksi ja kolmas on muuten vain hyvä ystävä. Mutta ihan läheisimmille, siis perheelle, ei olla kerrottu. Juuri siitä syystä, että nähdään niitä useammin ja sen takia kyselyitäkin tulisi koko ajan, että joko on onnistunut. Kaksoissiskolle haluaisin toki kertoa, mutta toisaalta musta tuntuu, et se aavistelee jo jotain :)
Äitiltä kysyin tuossa viime vkonloppuna, että ollaanko me ihan luomulapsia, vai " hormonikaksosia" ;) Jotenkin ajattelin, että jos vaikka ollaan saatu alkumme hoitojen ansiosta, mutta kuulumma ihan luomuja ollaan :) Eli todennäköisesti meidän alkuunsaaminen ei ole ollut kovin vaikeaa, ainakaan lääkitystä ei ole tarvittu. Oon sitä välillä miettinyt, että entäs jo äiti ei olekaan tullut helposti raskaaksi ja se voi sitten periytyä...
Nyt kp 26/28-30. Lämmöt edelleen koholla, saa sitten nähdä romahtavatko parin päivän sisällä... Piinailen välillä enemmän ja välillä vähemmän :) Tuhrullahan mulla menkat yleensä alkaa, joten jos niin on käydäkseen, niin sit tuo tuhru-täti tulee tänään tai huomenna...
-Paula-
... On vain ollut ajatukset jossain ihan muualla (siis eihän tuota yrittämistä voi mihinkään unohtaa, mutta leikisti olen yrittänyt...). Tulee pieni omanapainen viesti tällä(kin) kertaa, kommentoin teille muille paremmalla ajalla. =(
Sain maanantaina tietää saaneeni VIRAN/TOIMEN! Hoitoalalla kun niitä ei ihan joka paikassa helpolla irtoa. Jotain ilon aihetta siis! =D
Greippimehua lipittelin tunnollisesti päivittäit viime viikkoon asti ja Multivitaa syön edelleen joka päivä. Ei se greippimehu loppyjen lopuksi niin pahaa ollutkaan, mieskin sitä opn alkanut juoda päivittäin aamupalalla. =) Oletettavan ovulaation aikoihin olimme miehen kanssa kylpylässä ja laivalla, ja pupuiltua tuli kiitettävästi. =)
Nyt siis jännäillään, sillä tänään kp 33/~34(??). Testailla en aio (vasta kun/jos täti jättää saapumatta pitkäksi aikaa). En halua nähdä sitä negaa testissä.
Jotenkin hassusti ajattelin, että ehkä se täti jättää joskus keväällä tai alkukesällä tulematta, kun pitäisi hommata liput kahdeksi päiväksi Ruisrockiin. Mahtaisikohan toimia? ;-)
Tervetuloa uudet naiset hienoon joukkoon! Plussatuulia ja pupuiluintoja!!!
Mukavaa päivää kaikille!Onneksi ulkona on ihana ilma niin saa ajatuksia vähän muihinkin asioihin...vapaapäivinä on hyvä käydä täällä pyörimässä, kun töissä ei tosiaan viitsi eikä kyllä ehdikään. Aika kuluu ovisoireita tutkiskellessa...ihan pöllöä hommaa, mutta eikai muutakaan voi kun tähän juttuun on höyrähtänyt. Joka toinen päivä makkarissa ollaan peuhailtu...niin ja kovasti toivotaan, että tärppäis. Samaa toivon myös teille kaikille. KOitan pikkuhiljaa päästä juttuihin mukaan...kivaa jakaa vähän ajatuksia. On kyllä mukavaa kun mieskin on ihan täysillä hommassa kans mukana...eikai siitä muuten mitään tuliskaan...
palataan taas, kp 15/28-30
Nyt ei ole vielä se hetki että voin palstataukoilun lopettaa : en siis ole valmistunut vielä. :) Mutta aattelin tulla moikkaamaan ja kertomaan kuulumisia.
Mary: Mukavaa että kaipailet minuakin, vaikka olen ollu jo pitkään poissa. Tsemppiä nyt vaan rutkasti niihin pääsykokeisiin ja ennen kaikkea piinailuun. Pakko vielä sanoa että olet rohkea tyttö ku nuorena haluat perheesi perustaa. Parane pian. Ja onnea tupakoinnin lopettamisesta. Pysy kovana! bd Ja voihan flunssakin olla raskauden oire.. :D
Uusille tulokkaille tervetuloa. Mie oon taustaillut nyt pari kuukautta lopputyön parissa ja palaan hyvin pian täysipäiväiseksi kuumeilijaksi. :)
Baulie: Niin kai ne lämmöt ruukaa päivän mittaan heitellä. Siksi ne pitäisikin mitata samaan aikaan päivästä, niin olisi luotettavammat tulokset. Mulla alkoi juuri yk 12 ja varasin ajan gynelle. Meinaatko itse mennä tutkimuksiin? Tsemppiä piinailuun! Toivottavasti se täti kiertää sinut tällä kertaa.
Sara-Marialle hauskaa reissua ja pupuilumahdollisuuksia. Mieki kävin vasta kampaajalla. Leikkautin lyhyen ja värjäsin räväkäksi. Piristää kummasti vai mitä?
Nuutille paljon vilkutuksia ja terveisiä! Mitä sinne atlantin taakse kuuluu?
KaTa: Ootko testannu? ettei vain olisi tärpännyt jo? :) No onnea kuitenkin yritykseen ja toivottavasti nuo kierrot tuosta lyhenee ja tasoittuu.
Paarulle tsemppiä tenttiin!
Janna: Onneksi ne tuntemukset omasta kropasta selkiytyy ajan myötä. Vaikka kellekään täällä en silti toivo pitkää tutkiskeluaikaa, ilman sitä masuasukkia ainakaan. :)
Juli: Miten hääsuunnitelmat etenevät? Ihania juhlia nuo. Monesti tuo muiden asioiden miettiminen on edistäny raskautumista kuulemma. Täällä ei oo tosin auttanu mikään muista asioista (lopputyö/valmistuminen ja talon osto) ressaaminen ei oo kyllä raskauttanu yhtään enempää ku ennenkään. :S Tsemppiä sinne ja oikein kaunista kevättä! :)
Passionate: Paljon onnea virasta! Tuo on nykyään hyvinki harvinaista. Oot onnekas typy. Toivotaan että se onni siirtyy tänne vauvapuolelle kanssa.
Ai niin, kerään tässä itelle vähän gallupin tapaan vaan: Monesko kierto teillä on menossa? Nyt ku itellä alko tuo 12 yk, niin tekisi mieli jo kertoa sukulaisille ja ystäville että yritys on päällä, eikä onnistu, niin ei tulis niitä vaikeita tilanteita ku udellaan tai heitetään vitsinä että alkakaa teki tekemään jo vauvoja!
Me ollaan kerrottu nyt miehen äidille ja siskoille ja parille hyvälle ystävälle. Ite en ole kertonu kotona mitään, koska tiiän että äiti sitte oottaa ja ihmettelee että missä vika ku ei lasta kuulu. Ja ihan hyvä etten ole sanonu mitään, ku on menny jo 11 kuukautta ilman r-testin tarvetta. Mullakin on kaksoissisko ja haluaisin sille kertoa, mutta se on niin eri tilanteessa ku mie vielä että en tiiä ymmärtäiskö se.. Kyseli se tuossa puoli vuotta sitte että halutaanko me lapsia. Enkä mie mitään kieltäny, mutta en kertonukaan kaikkea.
Nyt siis alkoi yrityskierto 12. kp 3/28-35. Viimeisin kierto oli 31 päivää vaikka kolme aiempaa oli 28 päivää kukin. En onneksi laskenut päiviä niin en ehtiny toivoa ja testailla. :/ Varasin ajan YTHS:n gynelle, niinku yleislääkäri viime tarkastuksessa suositteli marraskuussa. Kerrankin ajanvarauksessa ei alettu tiukkaamaan syitä ja onko tämä nyt ihan välttämätöntä jne. ku kerroin että ollaan yritetty lasta eikä ole tärpännyt. Olis tullu itku jos olis kyselly. Tiistainaki märysin ku iltapäivällä tulikin se täti. Ei pysty enää ees ääneen sanomaan kaikkia asioita, niinku " Mie haluan äidiksi." Heti tulee itku. Raskastahan tämä on.
Onko kellään muulla niukat kuukautiset? Mulla vierailut kestää noin 3 päivää ja on niukat, (käytän kuukuppia, eikä tarvitse tyhjentää ku 12 h:n välein). Kipuja ei oikeastaan ole. Otan asian sitten gynellä puheeksi. Toivottavasti se tarkistaa heti ultralla ja muutenki ku on kesä edessä, niin kaikki paikat on kiinni ja joutuu syksyyn oottamaan jatkotutkimuksia, jos siis ei tärppää. Mies sano ihanasti että toivottavasti joudun perumaan sen ajan. Jaksaa se ainaki vielä toivoa. :)
No, alavireisestä viestistä huolimatta: Kaikille oikein paljon terveisiä ja vilkutuksia kaikille!
Mitä kuuluu Saikulle, hätähousulle, Nuutille, Aqualle ja muille vanhoille? O-puolen tyypit vois käyä välillä ilmottautumassa ja muut myös. :) Ceriselle paljon terveisiä jos luet tätä vielä. Samoin Pariisittarelle, jos käyt täällä tutkailemassa muiden terveisiä.
Oikein ihania kevätpäiviä! Palaan viimeistään kesän korvilla eli toukokuun lopulla, sillon ku mulla on se gyne.
Terveisin s-k- kp 3/28-35, yk 12.
Nyt ei ole vielä se hetki että voin palstataukoilun lopettaa : en siis ole valmistunut vielä. :) Mutta aattelin tulla moikkaamaan ja kertomaan kuulumisia.
Mary: Mukavaa että kaipailet minuakin, vaikka olen ollu jo pitkään poissa. Tsemppiä nyt vaan rutkasti niihin pääsykokeisiin ja ennen kaikkea piinailuun. Pakko vielä sanoa että olet rohkea tyttö ku nuorena haluat perheesi perustaa. Parane pian. Ja onnea tupakoinnin lopettamisesta. Pysy kovana! bd Ja voihan flunssakin olla raskauden oire.. :D
Uusille tulokkaille tervetuloa. Mie oon taustaillut nyt pari kuukautta lopputyön parissa ja palaan hyvin pian täysipäiväiseksi kuumeilijaksi. :)
Baulie: Niin kai ne lämmöt ruukaa päivän mittaan heitellä. Siksi ne pitäisikin mitata samaan aikaan päivästä, niin olisi luotettavammat tulokset. Mulla alkoi juuri yk 12 ja varasin ajan gynelle. Meinaatko itse mennä tutkimuksiin? Tsemppiä piinailuun! Toivottavasti se täti kiertää sinut tällä kertaa.
Sara-Marialle hauskaa reissua ja pupuilumahdollisuuksia. Mieki kävin vasta kampaajalla. Leikkautin lyhyen ja värjäsin räväkäksi. Piristää kummasti vai mitä?
Nuutille paljon vilkutuksia ja terveisiä! Mitä sinne atlantin taakse kuuluu?
KaTa: Ootko testannu? ettei vain olisi tärpännyt jo? :) No onnea kuitenkin yritykseen ja toivottavasti nuo kierrot tuosta lyhenee ja tasoittuu.
Paarulle tsemppiä tenttiin!
Janna: Onneksi ne tuntemukset omasta kropasta selkiytyy ajan myötä. Vaikka kellekään täällä en silti toivo pitkää tutkiskeluaikaa, ilman sitä masuasukkia ainakaan. :)
Juli: Miten hääsuunnitelmat etenevät? Ihania juhlia nuo. Monesti tuo muiden asioiden miettiminen on edistäny raskautumista kuulemma. Täällä ei oo tosin auttanu mikään muista asioista (lopputyö/valmistuminen ja talon osto) ressaaminen ei oo kyllä raskauttanu yhtään enempää ku ennenkään. :S Tsemppiä sinne ja oikein kaunista kevättä! :)
Passionate: Paljon onnea virasta! Tuo on nykyään hyvinki harvinaista. Oot onnekas typy. Toivotaan että se onni siirtyy tänne vauvapuolelle kanssa.
Ai niin, kerään tässä itelle vähän gallupin tapaan vaan: Monesko kierto teillä on menossa? Nyt ku itellä alko tuo 12 yk, niin tekisi mieli jo kertoa sukulaisille ja ystäville että yritys on päällä, eikä onnistu, niin ei tulis niitä vaikeita tilanteita ku udellaan tai heitetään vitsinä että alkakaa teki tekemään jo vauvoja!
Me ollaan kerrottu nyt miehen äidille ja siskoille ja parille hyvälle ystävälle. Ite en ole kertonu kotona mitään, koska tiiän että äiti sitte oottaa ja ihmettelee että missä vika ku ei lasta kuulu. Ja ihan hyvä etten ole sanonu mitään, ku on menny jo 11 kuukautta ilman r-testin tarvetta. Mullakin on kaksoissisko ja haluaisin sille kertoa, mutta se on niin eri tilanteessa ku mie vielä että en tiiä ymmärtäiskö se.. Kyseli se tuossa puoli vuotta sitte että halutaanko me lapsia. Enkä mie mitään kieltäny, mutta en kertonukaan kaikkea.
Nyt siis alkoi yrityskierto 12. kp 3/28-35. Viimeisin kierto oli 31 päivää vaikka kolme aiempaa oli 28 päivää kukin. En onneksi laskenut päiviä niin en ehtiny toivoa ja testailla. :/ Varasin ajan YTHS:n gynelle, niinku yleislääkäri viime tarkastuksessa suositteli marraskuussa. Kerrankin ajanvarauksessa ei alettu tiukkaamaan syitä ja onko tämä nyt ihan välttämätöntä jne. ku kerroin että ollaan yritetty lasta eikä ole tärpännyt. Olis tullu itku jos olis kyselly. Tiistainaki märysin ku iltapäivällä tulikin se täti. Ei pysty enää ees ääneen sanomaan kaikkia asioita, niinku " Mie haluan äidiksi." Heti tulee itku. Raskastahan tämä on.
Onko kellään muulla niukat kuukautiset? Mulla vierailut kestää noin 3 päivää ja on niukat, (käytän kuukuppia, eikä tarvitse tyhjentää ku 12 h:n välein). Kipuja ei oikeastaan ole. Otan asian sitten gynellä puheeksi. Toivottavasti se tarkistaa heti ultralla ja muutenki ku on kesä edessä, niin kaikki paikat on kiinni ja joutuu syksyyn oottamaan jatkotutkimuksia, jos siis ei tärppää. Mies sano ihanasti että toivottavasti joudun perumaan sen ajan. Jaksaa se ainaki vielä toivoa. :)
No, alavireisestä viestistä huolimatta: Kaikille oikein paljon terveisiä ja vilkutuksia kaikille!
Mitä kuuluu Saikulle, hätähousulle, Nuutille, Aqualle ja muille vanhoille? O-puolen tyypit vois käyä välillä ilmottautumassa ja muut myös. :) Ceriselle paljon terveisiä jos luet tätä vielä. Samoin Pariisittarelle, jos käyt täällä tutkailemassa muiden terveisiä.
Oikein ihania kevätpäiviä! Palaan viimeistään kesän korvilla eli toukokuun lopulla, sillon ku mulla on se gyne.
Terveisin s-k- kp 3/28-35, yk 12.
Meillä ensimmäinen toiveissa. Nyt 3 yk menossa...saa nähdä kuinka käy? Mulla on tosi niukat menkat, kestäen 2-3 päivää...yleensä tuon 2 päivää ja sit muutama tuhrupäivä. Hyvä, että huomaa en menkat on. Kierto pillereiden jälkeen asettunut thon 28-30 seutuville...itseänikin mietityttää, vaikka tiedän, ettei vielä syytä huoleen ole, kun on vasta muutama kuukausi takana yritystä...gynellä käväisin juuri syksyllä ja silloin ainakin kaikki oli ihan kunnossa.
Me ei olla kerrottu meidän vauvahaaveesta kenellekkään. Mulla on vähän semmoinen pelko, että tulisi sitten niitä kyselyitä ja ihmettelyitä, että mikä on vialla, jos tässä vaikka menee vielä kovinkin pitkään, tai jos jotain onkin vialla, niin en todellakaan halua että ruvetaan yleisesti surkuttelemaan. On mukavampi ihan raihassa pitää tätä toistaiseksi meidän omana juttuna. Kova kiusaus mulla on kyllä kertoa parille ystävälle. Ja ollaan miehen kanssa sovittu, että ainakin eräille hyville ystäville kyllä kerrotaan jos asiasta tulee puhe.
Gynelle olen kertonut, kun siellä kuukausi sitten kävin ja ilmaisin jo huoleni, kun ollaan yritetty puoli vuotta. Sain määräyksen mittailla noita lämpöjä ja niitä olen nyt sitten mittaillutkin joka aamu ennen sängystä nousua. Ovistestien ja lämpöjen mukaan ainakin ovuloin. Tiedä häntä, tieto lisää tuskaa ja sitä tietoa täältä ainakin saa. Olenkin toisinaan ihan ahdistunut ja varma siitä, ettei me koskaan saada omaa lasta, kun siinä pitää niiin monen osan loksahtaa kohdalleen. Ja täälläkin on paljon niitä jotka on yrittänyt tosi pitkään, niin voisimmeko me sitten olla niin onnekkaita, että pääsisin plussaamaan....
Nyt on ollut niin epätoivoinen olo, että sen täytyy olla näitä mun pms-oireita. Onneksi tiedän, että mieli tästä kohentuu jossain vaiheessa. Ja toivon edelleen että täti tulisi jo pian, jos on kuitenkin tulossa. Pienen pieni toivon jyvä kuitenkin vielä olemassa, mutta testailla en aio kun ensi viikolla vasta jos silloin vielä on aihetta epäilyyn. Se on jotenkin aina niin suuri pettymys nähdä se negatiivinen tulos. Oireeni on samanlaiset kuin edellisessä kierrossa, tissit arat ja vatsakipua on ollut ajoittain (jopa sen verran, että olen jo ollut varma että vuoto alkaa, mutta mutta....), niin ja mieli on ollut maassa. Oireiden vahtiminenkin vaan sekoittaa pään ja sitä alkaa tuntemaan kaikenlaista siellä sun täällä.
No, anteeksi nyt tämä ahdistunut tilitys, en minä kuitenkaan ihan toivoton ole :)
Tsemppiä meille kaikille!!!
-Maisi kp 39/40-42 yk6
Alkuun onnittelut passionatelle viran johdosta!
Ja sitten vastailemaan:
Mä olen mennyt hölöttämään parhaimmille ystäville raskautumis yrityksestä. Yksi niistä sai jokunen kuukaus sitte pojan ja kuulee välil kaikkii vinkkejä siltä ja toinen on samassa tilanteessa eli yrityksen alottanu samoihin aikoihin. Sukulaisille ei kerrota mitään,ennen kun sitten joskus kun on tärpännyt.
Vielä ihan alkutaipaleella ollaan eli yk4 menossa.
Nyt viikonlopun viettoon..pitkän sellaisen. Pomo sano ettei tarvii maanantaina mennä töihin,joten saan ihan luvan kanssa laiskotella nyt =)
Yrittäkääpäs olla stressaamatta liikoja ja paljon tsemppiä.
Täällä etelässä ainakin satelee :/ Onneksi taas kohta säät lämpenee!
Jonriik: Negapahoittelut, mutta paljon peukkuja vielä sinne, toivotaan ettei se täti tule! Vauvalimaa :D, kyllä se ihan vauvaLIImaa on :DD hahhaa, kyllä sai nauramaan! (hih)
Seela-matildalle tervetuloa, nyt vaan ahkerasti kuumeilemaan kanssamme!
Maisille *bdbdbdbd*, onhan ne menkkaoireetkin joskus olleet raskausoireita ;) Kevätauringon säteitä sinne piristämään ahdistavia ajatuksia, tsemppiä!
Baulie: Moroo o/ Tuohon sinun galluppiin, että ensimmäinen reilu puoli vuotta oli helppo pitää suu supussa yrittämisestä, mutta nyt sitä on tullut kerrottua niin mun kuin miehenkin ystäville¿ Hurrrjasti plussatuulta sinnepäin puhaltelen *puhaltelee*
Passionate: Heips sullekin! Onnea virasta, hieno juttu! Kuulostaapa ainakin että mahdollinen ovis on hyödynnetty mukavasti! Peukkuja *bdbd*! Kyllä mä veikkaan että nuo festariliput voi toimia siinä missä tiukan vaatteen ostaminenkin ;)
S-K, siellähän sinä! Kohtahan jo valmistut, niin ihan täyspäiväisesti pääset meijän kanssa kuumeilemaan! Heh, kaipa mussa on sitten jotain rohkeutta, ite vaan oon ollut pienestä asti ¿äitihahmo¿ kaikille; pikkusena jopa mua sanottiin pikkuäidiksi kun aina häärin, tein ruokaa jne¿ Ja muutenkin elämänmottona on elää, kun tämä elämä on kuitenkin niin rajallinen.
Juu, täällä menossa yk11, eli kohta mennään varmasti samoissa yk:ssa. Ensi kuun lopulla on lääkäri, niin kuin ilmeisesti myös sinulla. Aurinkoa ja keväisiä ajatuksia sinne!
Marzu: wau, sullahan on pitkä viikonloppu tiedossa! Lepäile ja pupuile ;)
Oma ).(
Kp23/28. Tänään ja huomenna tiivistä Teatterikorkean pääsykokeiden harjoittelua, mutta aika löysin rantein sinne menen. Jos en tänä vuonna pääse, niin vuoden päästä uudestaan sitten, ellei silloin ole jo omaa nyyttiä :)
Toivottelen jo kaikille hyvät viikonloput, sillä luultavasti vasta viikonloppuna ehdin uudestaan linjoille!
ps.Pitäkää kaikki lauantaina heti aamusta peukkuja mulle sinne Teakin pääsykokeisiin, jooko? :))
-Mary
viel ei oo alkanu täti :D ois se ihanaa jos ei tulis :D mut katsellaann. ihan tökkyrä ku justiisa heräsib :DD että jotta huomenta :D jos suihkuun ja kylille lähtis :D
jonriik
Ei voi olla totta, mun oli ihan pakko tulla kesken työpäivän kertomaan uutisia, kun en pysty nyt muuhunkaan keskittymään.
Eilen olin ahdisunut ja olinkin jo päättänyt testata vasta ensi viikolla, ettei tarttis niitä negoja kattella, mutta niin pitkämielinen olin että testasinkin jo eilen illalla. Ja se oli + !!! (netistä tilattu acon testi) No loppuilta ja yö meni aika jännissä fiiliksissä. Aamulla testasin uudestaan eri testillä ja taas oli PLUSSA.
Nyt mua jännittää ihan kauheasti. Mutta olen tästä jo niin onnellinen, että tuolla alhaalla on ainakin jotain tapahtunut :)
Ja ne mun oireet on ollut siis tosi menkkamaisia, ehkä sellaisella poikkeuksella, että ne on tullut ja mennyt ja taas tullut... edestakaisin. Lämmöt edelleen koholla.
Jonriik: sulle kanssa paljon plussaonnea ja tsemppiä!!!
MaryRose: Paljon onnea pääsykokeisiin!!! ja plussaonnea kans!
Kyllä helpotti kun sain nyt tänne kirjoitettua/kerrottua. Minä jään ihmettelemään tätä tilannetta. Palaillaan!
-Maisi -ihan pöllämystyneenä ja ihmeissään.
Sinähän se et kauaa ehtiny meijän seurassa olla =) Mutta totta aki saat kuulumisia meille muille tänne jättää.
Paljon liimaa aj tarrasukkia matkaan sitten vaan!!
Mä täälä odottelen sateen loppumista että pääsis tallustaa elukkakauppaan ettii juoksupöksyjä hauvelille.
Oli tossa toissa päivänä eka kunnon maata tärisyttävä riitakin miehen kanssa =( nyt vieläkin oon vähän pihalaa asioista ja tunteet heittää häränpyllyä. Luottamus sai pikku kolauksen,mut saas nähä kuinka se sieltä nostetaan takasin. Kuumeilen silti edelleenkin ja sen seurauksena tuli ostettuu parit pikkuriikkiset sukat ja pari bodyä varastoon =) ne kun oli niiiin suloset. *aivan hurahtanut*
Pupuilut on nyt pikkasen jääny taka-alalle eli ihan rauhassa odottelen ens viikolla tädin vierailua ilman sen suurempaa piinailua.
Sori näin ).( viesti mut ajatukset ei nyt oikeen luista sillai et muistaisin mitä olin ees kirjottamassa tänne. Joten huomiseen ellen vielä illalla tänne eksy.
Huomenna olis siskon tytön (mun kummitytön) 5-v. synttärit.
~marzuliini~ kp 22/26-28
Onnittelut plussasta!!!
Mulla myös alkuraskaus oireet oli hyvin menkkamaisia. Olin ihan 100% että menkat alkaa vaan eipä alkaneetkaan. Onnea vielä kerran!!
Maryrose saa keväällä valkolakin, onnea!! Toivotaan että plussan saisit sinäkin pitkän yrittämisen jälkeen. Ja paranemisia =)
Niinkuin toivon tietenkin plussaonnea kaikille muillekin enskoille mutta etenkin pitkään täällä palstanneille kuten Juliaana, S-K, Nuutti, aqua, saikku, nellamaija ja Sara-maria +++++++++++
Missäs Dajm luuraa? =)
Ja terkut vielä ihan kaikille!
hermione rv16+3
PASSIONATE: Millainen on fiilinki ;) ? Jospa nuo simpat innostuivat maisemanvaihdoksesta & lomailusta ja olivat aktiivisella tuulella :) Ja onnea uudesta työstä!
SEELA-MATILDA: Onko ovulaatio-oireita ilmaantunut? Tsemiä :P
S-K-: Galluppiisi vastausta... Omat menkat on ihan normaalit, kestää noin 4 päivää se " kunnon" vuoto. Alussa saattaa esiintyä tuhrua, kuten myös lopussa tiputtelua.
Meillä vetelemässä yk 12 viimeisiään... Toivottavasti ei tarvitse aloittaa nro:a 13! Oon ajatellut, että jos lopputuloksena on nyt menkat, niin menen ainakin kouluterkkarille juttelemaan asiasta, vaikka hän ei varmasti ihan alan asiantuntija olekaan. Kun terveystarkastuksessa ja rokotuksessa täytyy jokatapauksessa käydä... Jos ei sieltä sen enempää viisastu, niin sitten varmaankin soittelen lääkärille. Tutkitaanko nämä asiat muuten ihan lääkärin vastaanotolla, vaiko perhesuunnittelussa?
Onnea nyt kovasti yritykseen, kyllä teille pitäisi jo oma lapsi suoda!
MAISI: Eilinen viestisi oli kovin huolestunut ja pettynyt, mutta mitäs sieltä tulikaan :) Plussa! Onnea onnea onnea onnea onnea!!! Tämä valaa aina toivoa meikäläiseen :) No, hyvä ettet malttanut mieltäsi tuon testaamisen suhteen ja sait tiedon heti;)
MARZU_83: Toivottavasti saatte välit miehesi kanssa kuntoon. Yritä kuitenkin viettää mukava loma!
MARYROSE: Ennakkopeukut jo huomisen Teakiin! Ootko aina halunnut näyttelijäksi? Käytiin joskus yläasteella tutustumassa kyseiseen paikkaan ja hieno oli :) Siellä näki yllättävän paljon tuttuja naamoja telkusta!
JONRIIK: Hyvä hyvä hyvä, että olet välttynyt tätsyltä! Lippu korkealla, samoin kuin mielikin :)
).( Ei mittään uutta. Lämmöt ei ole ainakaan vielä tipahtaneet. Tätsy saisi tulla, jos tulollansa ompi...
Yleensä mulla enteilee menkkoja semmoinen kipu oikealla munasarjoissa, mutta nyt en ole moista tuntenut. Joskus oviksen aikaan viimeksi ja sekin kun on erilaista kuin tämä, jota tarkoitan. Kipuhan johtuu ilmeisesti keltarauhashormonista ja enteilee menkkoja... Ihan alkuyrityksessä olin aivan varma, että se kipu on merkki raskaudesta, mutta kerta toisensa jälkeen sain huomata, että sepä tarkoittaakin ihan päinvastaista. Eli katsellaan miten naikkosen käy :)
-Paula-
kp 27/28-30
Heipsis!
En tiedä, että muistaako mut edes kovin moni, mutta täällä olen edelleen taustallut.
Meidän vauvaprojekti on siinä vaiheessa, että ollaanhan me joka kuukausi mielestäni yritetty vaavia....
Mutta..mutta, niinkun äskettäin tein r-testin, niin sehän oli nega. Yrityskertoja on jo jonkin verran, en viitsi edes alkaa laskemaan.
Oikeestaan mun täytyis mennä tonne TjOL:seen, sillä ei tätä vauvaa tehdä (niinkun ystäväni sanoi), vaan niitä saadaan!
Tiedä sitten.. Mut vois ehkä poistaa tuolta listoilta, kun on niin masentunut olo.
Plussa henkäyksiä kaikille teille!! =)
Carrye
Täällä tämä yskäinen ja nuhainen sankari kirjoittelee... ihan karsea olo, taas tuli yö nukuttua extra huonosti, kun ei saa henkeä. Pitääpä varmaan käydä apteekissa hakemassa jotain rohtoja.
jonriik: superplussapeukutukset *bdbdbdbdbd*
baulie ja paaru: työhaastattelu meni ok. tehtiin työsoppari, mutta aattelin, että jos nyt tärppää joku kivempi duuni, niin lopetan tuolla :) Meikäläisellä on kuitenkin monta rautaa tulessa...
ON: Ei yhtikäs mitään. Toivois edes että olis JOTAIN! Kaipa tosta viikonloppua kohti menkkasäryt alkaa... Tässä kun on tullut yskittyä päivät pääksytysten, niin vatsaa on välillä kunnolla nippassut, mutta se tuskin on mitään :) Ja lämpöjäkin oon mitannut ihan senkin takia, jos olisi kuumetta, mutta ihan normaalit/vähän normaalin alle ovat lämmöt. Että tuskinpa tässä plussataan (?!)
-Mary kp22/28