Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vilja-testissä viivanpaikka?

21.02.2006 |

Tahtoisin kuulla kokemuksia kys. testistä, että onko nega ihan puhdas nega eli ei minkäänlaista viivantynkää, vaikka kuinka tuijottaisi?

Only1 *hätähousu* :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tuossapa se vastaus sitten olikin :) Olen testannut viljalla ihan puhtaan negan ja sitten sellaisen haalean haamun joka nyt nukkuu päiväunia. Eli sanoisin että ONNEA!

Puzzle

Vierailija
2/4 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaan olen niin hätähousu, että menin jo eilen testaamaan Apteekin omalla jossa näkyi ns. viivanpaikkaa ja tästä syystä tilasin Vilja-testejä(en ole koskaan kokeillut) ja ne kun tulikin jo tänään niin pakkohan se oli kokeilla. :)

Toinen viiva siinä on, mutta ei mikään vaaleanpunainen edes, mutta testiajan sisällä tuli, eikä tartte erikoisvalaistusta nähdäkseen. ;))

Kuivuessaan on vahvistunut vieläkin selkeämmäksi eli näkee kaukaakin(tosin siihen ei kai voi tukeutua kun testiaika jo ummessa).

Oispa se nyt sitä ihteään.... =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se apteekin oman " viivanpaikka" tiesi :) Toivotaan plussan vahvistusta lähipäivinä :) Pitääkö meidän kohta jo perustaa odotuspuolelle pino, kun meitä alkaa jo olla kivasti....?

Marrastoive

Vierailija
4/4 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nyt pysyy matkassa ja viiva vahvistuu.

Tilasin testejä onneksi 3kpl eli vielä on 2 jäljellä josko edes 2 päivää malttaisi ja koittaisi uudelleen onko viiva vahvistunut. :)

Mikäli näin tapahtuu niin kyllä minä sitten uskallan ainakin kurkistaa tuonne odottajien puolelle.

Toivottavasti tulisi oikea plussaryntäys ja päästäisi kaikki sinne. :)