Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luudalla lentämisessä on todellakin rentous kaukana!

Vierailija
30.10.2025 |

Valun aina sinne harjaspäähän vaikka kuinka puristan perseellä, mikä avuksi?

t. Noita-akka.

Kommentit (116)

Vierailija
41/116 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda  luuta mattoon.

Mistä olette hankkineet hyviä lentäviä mattoja? Mulla on useita itsetehtyjä mattoja varastossa, josko niistä saisi jonkun loitsuttua lentäväksi? Ideoita otetaan vastaan.

Sori, en osaa auttaa. Kävin ostamassa omani Aladdinilta 👳🏻ja tulin huijatuksi, matto lentää vain metrin korkeudella enkä saa sitä millään nousemaan ylemmäksi. Tosi noloa ja kaikki nauravat.

Siinä on varmaan korkeusrajoitin päällä, koitapa puistella pari kertaa oikein kunnolla.

Vierailija
42/116 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Electroluxilla lentelen, ihan hyvä se on, ainakin verrattuna luutaan. 

Vakiovarusteinani ovat esiliina, villatakki ja kahvipannu. Olen sillä tavalla perinteinen, että kahvipannusta en luovu, vaikka olenkin siirtynyt lentelemään imurilla. 

Hauskaa Halloweenia kaikille! 

Siis eikö kukaan muu tosiaan käytä robotti-imuria? 🖲

Mä harkitsin hetken, mutta päädyin kuitenkin varsi-imuriin. Siihen voi laittaa "perälaudaksi" vaikka lattianpesuyksikön, sopii selkänojaksi kivasti. Lisäksi siihen pölysäiliöön saa näppärästi tarpeellisia tavaroita mukaan. Olen kyllä tykännyt. Vanha varsiluuta on tallella, muistona nuoruuden lentelyistä. Lapsenlapset ovat harjoitelleet sillä kerrossängyn yläpetiltä laskeutumista, niinkuin tyttärenikin ollessaan vielä pieni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/116 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkasatula selkänojalla, chopper-tanko ja jalkatapit eteen, ei tule heti taivaalla moista vastaan !

Vierailija
44/116 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda  luuta mattoon.

Mistä olette hankkineet hyviä lentäviä mattoja? Mulla on useita itsetehtyjä mattoja varastossa, josko niistä saisi jonkun loitsuttua lentäväksi? Ideoita otetaan vastaan.

Sori, en osaa auttaa. Kävin ostamassa omani Aladdinilta 👳🏻ja tulin huijatuksi, matto lentää vain metrin korkeudella enkä saa sitä millään nousemaan ylemmäksi. Tosi noloa ja kaikki nauravat.

Entä jos valitset lentoreittisi niin että voit lentää ojien yllä, niin pääsee helposti kahteen metriin.

Vierailija
45/116 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitenkä ne hyrry pötterissä huispaa, ei kukaan irvistele että munat on litissä vaan kaahaillaan iloisesti luudalla.

Vierailija
46/116 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kehitelly ihan semmosen tyylin, että makaan siinä luudalla, en edes yritä istua, ja tietysti vaakasuoraan lennän, ei tarvi ku nousut ja laskut puristaa vähän tiukemmin.

terveisin Noitamummo

Vierailija
47/116 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kahvinkeittimen saa pysymään luudalla, eihän pannukahveja enää keitellä.?

Oletko kokeillut sitoa sukkahousuilla? Vähintään 40denierin, ettei jousta aivan liikaa. 

Vierailija
48/116 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istu sivuttain, muutenkin naisellisempaa.

Tuolleen varsi jalkovälissä tarvitaan tosiaan äärimmäistä lihaskuntoa keskikropassa. Ei se peppusen pinnistäminen pelkiltään riitä.

Sivuttain istuessa on pikkasen vapauksiakin, mutta pitää varoa kääntyessä, ettei kippaa yli laidan.

N53

Joo, mutta varoitan että tuosta voi tulla sitten paha SI-nivelongelma, mulle tuli ja sitä yritetään kuntouttaa fysioterapialla. Nytkin särkee ihan helvetisti. Jos olisin tämän tiennyt niin olisin kokeillut kiinnittää varren satulatuolin istuinosaan ja treenannut enemmän korsetti-ja perslihaksia. Että semmosta. 

Vierailija
49/116 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noidat eivät todellakaan juo mitään mutta kuin pannukahvia!

Oikea noita juo ihan mitä tahansa. Makeutusaineista en vain tykkää.

Vierailija
50/116 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa uudenaikainen luuta, jossa on jalkapidikkeet. 

Vierailija
51/116 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda  luuta mattoon.

Lentävä matto oli paras ostos ikinä.

T. Sohvan guru.

Vierailija
52/116 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harkinnut satulaa?

Vierailija
53/116 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kehitelly ihan semmosen tyylin, että makaan siinä luudalla, en edes yritä istua, ja tietysti vaakasuoraan lennän, ei tarvi ku nousut ja laskut puristaa vähän tiukemmin.

terveisin Noitamummo

Varmasti parantaa aerodynamiikkaa, mutta onnistuuko ohjaus nopeaa reagointia vaativissa tilanteissa, nykyään on niin paljon arvaamattomasti käyttäytyviä drooneja taivaalla. 

Vierailija
54/116 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin omalle akalle sähköluudan, tuntuu viihtyvän siinä akun päällä.

Vierailija
55/116 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet jäänyt kehityksessä jälkeen, nykyään haetaan noutokahvi 24/7 paikasta.

Ja viskellään mukit kadulle siivottavaksi,noitien hommaa tosiaan.

Vierailija
56/116 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda  luuta mattoon.

Lentävä matto oli paras ostos ikinä.

T. Sohvan guru.

Joo mutta se olisi sitten itämainen taikamatto  ja ei oikein kuulu noitien lenkokalustoon.

Vierailija
57/116 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda  luuta mattoon.

Entä jos valitset lentoreittisi niin että voit lentää ojien yllä, niin pääsee helposti kahteen metriin.

Kannattaa myös kokeilla lentoon lähtöä korkeammalta, joku jo ehdotti mäkilähtöä kuudennesta kerroksesta. Itse en ihan noin korkealta ensialkuun tohtisi, mutta kannattaa valita lähtöpaikka siten, että saa edes jonkin verran tuulta maton alle. 

Vierailija
58/116 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei saa luutua vanhoihin tapoihin. Katso moderneja tekniikoita Harry Potter -elokuvista.

Vierailija
59/116 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskaan ei saa luutua vanhoihin tapoihin. Katso moderneja tekniikoita Harry Potter -elokuvista.

Luutua taitaa olla oulun murretta?

Vierailija
60/116 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumeissa oli noidalla aika hyviä loitsuja siihen, miten saa korjattua luudan epätyydyttävää lentoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi