Luudalla lentämisessä on todellakin rentous kaukana!
Valun aina sinne harjaspäähän vaikka kuinka puristan perseellä, mikä avuksi?
t. Noita-akka.
Kommentit (116)
Electroluxilla lentelen, ihan hyvä se on, ainakin verrattuna luutaan.
Vakiovarusteinani ovat esiliina, villatakki ja kahvipannu. Olen sillä tavalla perinteinen, että kahvipannusta en luovu, vaikka olenkin siirtynyt lentelemään imurilla.
Hauskaa Halloweenia kaikille!
Olisiko täysin sopimatonta kiinnittää varteen vaikka fillarin satula?
Kokeile teipata itsesi kiinni luutaan jesarilla.
Naulaa siihen luutaan lauta poikittain. Siitä et lipeä.
Hanki siihen luutaan kiinnitettävä satula.
Itselläni on ongelma padan puhdistuksen kanssa. Miten saisin silmämunakeiton palaneen mustan muhjun pois patani pohjalta? Olen kokeillut jo karhun kieltä ja patapataa, mutteivät ole toimineet.
Etkö ole käynyt lentoluutakoulua ollenkaan? Lennät luudalla väärin, vartta nostetaan yläviistoon vain nousussa, muuten se pidetään vaaka-asennossa. Nousussa ja laskussa tiukka ote ja hyvät reisilihakset ovat tarpeen, mene nyt hyvä noita-akka edes kuntosalille kun olet maassa, sinähän tipahdat kohta kepiltäsi🧹🧙
Vierailija kirjoitti:
Hanki siihen luutaan kiinnitettävä satula.
Itselläni on ongelma padan puhdistuksen kanssa. Miten saisin silmämunakeiton palaneen mustan muhjun pois patani pohjalta? Olen kokeillut jo karhun kieltä ja patapataa, mutteivät ole toimineet.
Lasten sappirakoista uutetulla pesuaineella irtoaa. Noin 36 lasta menee. Haudutetaan hitaasti virvatulessa.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda luuta mattoon.
Talvella jos taikamatto köhii niin 6.kerroksen partsilta saa mäkistartin !
Vierailija kirjoitti:
Miten kahvinkeittimen saa pysymään luudalla, eihän pannukahveja enää keitellä.?
Noidat eivät todellakaan juo mitään mutta kuin pannukahvia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂 Hah! Älä viitsi, mulla on ollut kapselikeitin jo monta vuotta, kissakin tykkää enemmän Goumet Goldista kuin raaoista jyrsijöistä, paljon näppärämpää lennon aikana ja helppo syödä suoraan purkista🐈
Vierailija kirjoitti:
Vaihda luuta mattoon.
Mistä olette hankkineet hyviä lentäviä mattoja? Mulla on useita itsetehtyjä mattoja varastossa, josko niistä saisi jonkun loitsuttua lentäväksi? Ideoita otetaan vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentää voi millä tahansa, mutta pannukahvista ei pidä tinkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vakiovarusteinani ovat esiliina, villatakki ja kahvipannu. Olen sillä tavalla perinteinen, että kahvipannusta en luovu, vaikka olenkin siirtynyt lentelemään imurilla.
Siis eikö kukaan muu tosiaan käytä robotti-imuria? 🖲
Vierailija kirjoitti:
moccamasterilla on oma pistoke nyky luudissa
Varsi hieroo jalankainaloa kivasti, teinit aloittavat keppihevosilla ja vanhempana jatkavat sitten luudalla !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö kukaan muu tosiaan käytä robotti-imuria? 🖲
Ainoastaan mäkkärin drive-in jonossa. Kätevä pienessä tilassa missä täysikoisella luudalla ei mahdu kääntymään.
Ei ole luudan kehitys jatkunut, mulla on luudanvarteen kiinnitetty jousellinen penkki, tarvittaessa siihen voi laittaa myös toisen eli tandem-malli.
Vierailija kirjoitti:
jumala tulee rankaisemaan teitä helvetin tulessa!
Sulla on jumala nyt väärässä kerroksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda luuta mattoon.
Mistä olette hankkineet hyviä lentäviä mattoja? Mulla on useita itsetehtyjä mattoja varastossa, josko niistä saisi jonkun loitsuttua lentäväksi? Ideoita otetaan vastaan.
Sori, en osaa auttaa. Kävin ostamassa omani Aladdinilta 👳🏻ja tulin huijatuksi, matto lentää vain metrin korkeudella enkä saa sitä millään nousemaan ylemmäksi. Tosi noloa ja kaikki nauravat.
Onko Miele nopeempi ku Electrolux?