Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Junan hyttien varaaminen

Vierailija
30.10.2025 |

Sanokaapa miten voi varata yhden paikan tai koko hytin junasta? siis näitä allergia- ja työskentelyhyttejä. Kun vr:n sivuilta valitsee matkan, se ehdottaa jotain paikkaa ja sen voi itse halutessaan vaihtaa. Mutta aina nämä tietyt samat paikat on "harmaana" eli näyttää et olisivat varattuja. Olen kokeillut eri lähtöjä, päiviä, kuukausia eteenpäin niin aina sama homma. Perhehyttikin aina varattu. Tuskin oikeasti on..mut siis mistä ne saa varattua?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ajallaan varaamassa. Mitä itse tässä varaillut niin aina on mahdollisuus varata hytti tmv. 

Vierailija
2/6 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole ajallaan varaamassa. Mitä itse tässä varaillut niin aina on mahdollisuus varata hytti tmv. 

Katsoik kuukauden päähän eri arkipäiville lippuja eri kellonaikoihin niin eipä pystynyt varaa. Katsoik helmikuun alkuun joku keskiviikko päivä niin taas oli kaikki varattuja. Outoa. Ja aina kaikki hytit, perhehytti, invavaunusta pari tiettyä paikkaa jne. 

Samoin olen jo joskus aiemmin tehnyt eli katsoin suht pirkälle eri juniin niin mukamas varattuja olivat kaikki mahdolliset hytit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsothan ns normaalilla lipulla? jollain alennusryhmillä ei välttämättä voi varata

Vierailija
4/6 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan testata. Puhelinappissa valintaa ei tehdä vaunukartassa vaan ennen kuin avaat vaunukartan niin alla on hyttien yms lisämaksuluokat. Sieltä se onnistuu. Et voi ottaa hyttiä enää ns normaalihintaisella lipulla

Vierailija
5/6 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

VR ei myy yksittäisiä paikkoja hyttiin, näköjään.

Eli voit vain varata koko sen hytin itsellesi lisämaksusta.

Vierailija
6/6 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti ihan testata. Puhelinappissa valintaa ei tehdä vaunukartassa vaan ennen kuin avaat vaunukartan niin alla on hyttien yms lisämaksuluokat. Sieltä se onnistuu. Et voi ottaa hyttiä enää ns normaalihintaisella lipulla

Okei, nyt selvisi. Kiitos tästä 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme