En kestä mikä kiire monella on eron jälkeen löytää uusi
Halutaan heti uutta sutinaa ja tinderiin ja treffeille.
Hehkutaan heti uusia rakkauksia.
Itseä ei kiinnosta yhtään. Tapaillut kyllä, mutta olen mieluummin yksin. On jotenkin hienoa nähdä että aikuinen nainen pärjää omillaan. En kaipaa miestä, tuntuu tosi sitovalta.
Muita? Usein ne jotka sanoo eron jälkeen että ihanaa olla yksin/en halua miestä, ovat kuitenkin Tinderissä/haku päällä
Kommentit (46)
Niin ja miksi siinä liitossa ollessa jo höylätään muuta kuin omaa puolisio en ymmärrä, eikö rakkautta enää ole vai eikö se riitä?
Mitä helvettiä sinulle muiden asiat kuuluu? Ei lie millään tavalla sinun ongelma ja pitäis sinua liikuttaa mitä muut tekevät?
Kun erosin, olin ollut ilman seksiä viisi vuotta. Olin kyllä aika pahasti puutteessa.
Treffailu on kivaa, ellei tietysti ole saanut siitä tarpeekseen. Miksei voisi treffailla vaikka heti? Ei se ole niin vakavaa.
Erot on raskaita ja siinä voi mennä vuosia, että pääsee toisesta kokonaan yli. Ihan sama lähteekö siitä heti treffeille vai odottaako pidempään. Tulee pitkä aika istua yksin, jos odottaa sitä hetkeä, että on "valmis".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on jos jollain on Tinder? Saa kait sitä vaihtoehtoja kartoittaa/pitää hauskaa vaikka olisikin "strong intependet woman" ja voimaantuisi "en tarvitse miestä" fraaseista.
Ei kukaan ole kieltänyt :D Kunhan totesin että kun osa hokee en halua miestä/ei kiinnosta miehet mutta silti on Tinderissä innokkaana niin kyllä teot ja puheet hieman ristiriidassa on
Kai siinä haetaan vain seksiä.
🇺🇦🇮🇱
No ystäväni erosi viime talvena toisesta avioliitostaan ja tänä vuonna on jo myttyyn menneitä yrityksiä monta. Ja hän itsekin sanoo, kuinka voi olla näin kujalla viiskymppisenä. Harmittavaa katsoa sivusta, ottaisi aikaa ensin itselleen ja miettisi edes mitä haluaa. Nyt seilaa yhden varatun ja muutaman vapaan väliä ja lisäksi muitakin sutinoita.