Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies hengaa jatkuvasti luonani

Vierailija
29.10.2025 |

En kestä tätä, kun mies asuu koko ajan kodissani, vaikka hänellä on oma koti. Olen ottanut tämän useasti esille, mitta hän ei voi kuulemma oleilla siellä kotonaan kuin ehkä 5 päivää kuukaudesta. Epäilen, että hän lyhytvuokraa sitä tai jotain muuta outoa, mutta hän väittää, että ei. Onhan tämä todella raivostuttavaa. Pitääkö erota kokonaan tämän takia? Mielellään seurustelisin eri asunnoista käsin, mutta en halua yhteisasumista. Ja mies tietenkään siis ei maksa täällä olosta mitään, kun ei virallisesti asu täällä, enkä maksa vesimaksua hänestä tms. Välillä hän toi tänne paljon omia tavaroitaankin, mutta hikeennyin ja vaadin, että vei pois ne ja suurimman osan veikin.

Kommentit (339)

Vierailija
281/339 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vässykkä älä valita, jos et tee asian eteen mitään. Siinäpähän kärsit tyhmä olet lapanen.

Vierailija
282/339 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ap, joko olet saanut asian puhutuksi miehen kanssa?

Olen puhunut ja tilanne on taas jäänyt seisimaan. Minulle tulee keskusteluista aina todella huono omatunto ja syyllinen olo. Lisäksi kävi ilmi, että miehellä on taloushuolia, joten annoin hänelle vähän rahaa. On sellainen olo, kuin olisin loukussa.

Ap

Oletko miettinyt, mistä syystä sinulle tulee huono omatunto ja syyllinen olo? Et ole luvannut miehelle mitään, ja todellakin päätät itse, keitä päästät omaan kotiisi. 

Tämä.

Jos aikuisen ihmisen kanssa ei voi sopia talous- ja asumisasioita normaalisti keskustellen niin että molemmat on tyytyväisiä eikä syyllisyyden kurimuksessa päädy vippaamaan toiselle rahaa, niin on kyllä aika toivoton suhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/339 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä selvästi kun kuvaan ilmestyi rahaongelmatkin 😂

AP voisi tulla päivittämään tilannetta tai reilusti kertomaan että provo oli.

Vierailija
284/339 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
285/339 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikänen?

Keski-ikäinen. On eronnut aiemmin, mutta hänellä on kuitenkin oma asunto.

Ap

Tarkoitat kai, että hänellä OLI oma asunto. Ei oo enää, kun sinä majoitat ilmaiseksi. Muutaman päivän kuukaudessa voi olla vaikka jonkun kaverin luona, tai hostellissa.

Surkeaa itkeä täällä  kun ei osaa  hoitaa noin yksinkertaista  asiaa   Omassa asunnossaan.

Vierailija
286/339 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet on sellaisia, etteivät osaa olla ollenkaan yksinään. 

Vierailija
287/339 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teetkö hänelle ruoatkin nenän eteen ja peset pyykit?

En, olen vetänyt rajat siihenkin, että en tee hänelle ruokaa, enkä osta sitä, enkä anna pestä pyykkiäkään täällä. Joten tuntuu käsittämättömältä, että hän silti ikäänkuin väkisin asuu täällä. En ole keksinyt muuta selitystä kuin että se asunto on muussa käytössä hänellä. Olen jopa harkinnut yksityisetsivän palkkausta, vaikka en ole sitä sentään tehnyt.

Ap

Kannattaa palkata, nopeasti selviää miten on

Vierailija
288/339 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen puhunut ja tilanne on taas jäänyt seisimaan. Minulle tulee keskusteluista aina todella huono omatunto ja syyllinen olo. Lisäksi kävi ilmi, että miehellä on taloushuolia, joten annoin hänelle vähän rahaa. On sellainen olo, kuin olisin loukussa.

Ap

Että oikein rahaa annoit. No just. Joko tämä on provo tai sitten ap on tyhmä kuin saapas.

Vierailija
289/339 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vihoviimeinen  tapa  on antaa rahaa, myyköön kämppänsä, jos ei muuten pärjää

Mahtaako juttu olla edes totta !

Vierailija
290/339 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa poistaa kaikki houkutustekijät saatavilta niin eiköhän ala viihtyä muuallla.

Vierailija
291/339 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahahaa.. Eka ajatus oli että jollain mennyt hermot kun aviomies hengaa kokoajan yhteisessä kodissa. Onhan se. Ärsyttävää toki kummin päin vain.

Sitten luin pidemmälle. Eli sulla on tyyppi kierroksessa, josta et sen vertaa tiedä, että miten ja missä se asuu? Olisiko joku luottotiedot hiippari jolla ei OLE asuntoa? :D 

Jännää. Mitähän kaikkea tästä ketjusta jo löytyy... 

Vierailija
292/339 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 90% naisista menee hermot mieheensä ja noin 50% niistä päättyyy eroon. Tee säkin niin? On ihan suosittu ratkaisu. Yleensä ne hermot menee siihen kun mies on niin tylsä ja kiltti.  

Vierailija
293/339 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sun luo tulla hengailemaan? 

Vierailija
294/339 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkömies? Lakimies? Vesimies? Eduskunnan puhemies?

Vierailija
295/339 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oot aika hölmö.

Vierailija
296/339 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä pihalle se ja avain pois. Kaikenlaisia tyyppejä sitä ihmiset sietääkin. 

Vierailija
297/339 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin hänelle vähän rahaa.

Niin varmaan, tarina tietysti on tosi. Satutäti asialla.

Vierailija
298/339 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, käykö se töissä vai opiskeleeko?

Miten olette jakaneet kotityöt ja kaupassakäynnin?

Miten jaatte kulut 25pv kuukaudessa eli lähes kuukausi..

Vierailija
299/339 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En epäile hetkeään ettei ap:n juttu olisi tosi.

Noin typeriä naisia todella on, valitettavasti.

Mies hihittelee kämmeneensä kun huomaa taas löytäneensä yhden huijattavan.

Miksipä lähteä minnekään muualle asumaan, kun ap:n luona on siistiä, kivaa ja saa vielä vähän taskurahaakin.

Ap, olet kynnysmatto ja HALUAT olla. Siksi emme voi sinua auttaa.

Harmi.

Vierailija
300/339 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistaisin väestörekisteristä ettei ukko ole siirtänyt kirjojaan sinun luoksesi, näitäkin on tapahtunut. Todennäköisesti nostaa kaikki mahdolliset tuet ja vuokraa asuntoaan pimeästi eteenpäin. Tässä tapauksessa olet rikollisuuden mahdollistaja. Sinuna hakisin miehen luottotiedot, laittaisin perusteeksi asunnon vuokraamisen, koska sehän on tavallaan totta. Luottotietojen nouto maksaa parikymppiä. Saisit mielenrauhan sen suhteen. 

Mutta oikeasti, haluatko elättää jotain p*aukista? Avaimet pois ja ukko pihalle. Etkä avaa sille enää ovea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän