Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies hengaa jatkuvasti luonani

Vierailija
29.10.2025 |

En kestä tätä, kun mies asuu koko ajan kodissani, vaikka hänellä on oma koti. Olen ottanut tämän useasti esille, mitta hän ei voi kuulemma oleilla siellä kotonaan kuin ehkä 5 päivää kuukaudesta. Epäilen, että hän lyhytvuokraa sitä tai jotain muuta outoa, mutta hän väittää, että ei. Onhan tämä todella raivostuttavaa. Pitääkö erota kokonaan tämän takia? Mielellään seurustelisin eri asunnoista käsin, mutta en halua yhteisasumista. Ja mies tietenkään siis ei maksa täällä olosta mitään, kun ei virallisesti asu täällä, enkä maksa vesimaksua hänestä tms. Välillä hän toi tänne paljon omia tavaroitaankin, mutta hikeennyin ja vaadin, että vei pois ne ja suurimman osan veikin.

Kommentit (339)

Vierailija
301/339 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hang around mies. Ala vaatia siltä juttuja ja kiristä rahaa jos ei suostu tekemään mitään. 

Vierailija
302/339 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää selvästi sinusta. Olisko kyse peräti rakkaudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/339 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piilota liukkari, ei hengaa enää

Aika huono olet seksissä jos tarvitset liukkaria. 

Lol mitä hittoa, siellä taas neitsyt kertoo faktoja...

Mitä hittoa, olen seitsenkymppinen nainen enkä ole ikinä tarvinnut liukkaria. Liukkarit on omasta takaa. Ja taatusti olen harrastanut seksiä hyvin paljon. En ole myöskään käyttänyt hormonikorvaushoitoa. Eivät kaikki ihmiset ole samanlaisia. 

Vierailija
304/339 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ap, joko olet saanut asian puhutuksi miehen kanssa?

Olen puhunut ja tilanne on taas jäänyt seisimaan. Minulle tulee keskusteluista aina todella huono omatunto ja syyllinen olo. Lisäksi kävi ilmi, että miehellä on taloushuolia, joten annoin hänelle vähän rahaa. On sellainen olo, kuin olisin loukussa.

Ap

Että oikein rahaa annoit. No just. Joko tämä on provo tai sitten ap on tyhmä kuin saapas.

Onks Tää joku  Vitsipalsta??

Vierailija
305/339 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillun perässä se kuitenkin...

Vierailija
306/339 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Helvetti, kun näitä lukee. Kyllä täällä on joko täysin avutonta sakkia tai sitten joistain on niin kivaa näyttää avuttomalta koska voi kirjoittaa siitä sitten tänne.

Vierailija
307/339 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa, olen seitsenkymppinen nainen enkä ole ikinä tarvinnut liukkaria. Liukkarit on omasta takaa. Ja taatusti olen harrastanut seksiä hyvin paljon. En ole myöskään käyttänyt hormonikorvaushoitoa. Eivät kaikki ihmiset ole samanlaisia. 

Ei sinulta lurpalta kukaan seksiä halua.

Vierailija
308/339 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillun perässä se kuitenkin...

No normaalit miehet yleensä... tottakai.

Vierailija
309/339 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teistä aviopariksi ole ainakaan

Yleensä ihmiset tykkäävät olla yhdessä mieluimmin kuin yksin.Mikä suhde teillä on .?

Vierailija
310/339 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasiitti, jätä se. 

Vierailija
311/339 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loinen/ parasiitti

Vierailija
312/339 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nyt äkkiä etäisyyttä! Ei ole ihan pakko heti pistää poikki, voit vielä tapailla, mutta ei sun kotona. Et päästä enää sun asuntoon. Vaikuttaa, että on suhteessa asunnon takia.

Vierailija
313/339 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, tietäisitpä vaan kuinka moni haluaa;)

Vierailija
314/339 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tosi juttu, niin uskomattoman paljon kaikkea venkoilua jotkut naiset on valmiita miehiltä kestämään. 

Toisaalta hyväksikäyttäjät löytävät aina uhrinsa. 

Vierailija
315/339 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän mahtaa sinulle selittää syyksi sille ettei voi oleilla kotonaan kuin viitisen päivää kuukaudessa?

Että on kivempi täällä luonani, on ikävä muualla, luotani lyhyempi matka töihin, kotini tuntuu enemmän oikealta kodilta jne.

Ap

Naisilla tuppaa olemaan sellainen vaikutus.

Vierailija
316/339 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outoa, jos et häntä halua kotiisi, miten hän pääsee sinne? Etkai ole antanut avainta? Älä päästä sisälle. Sano, että jos ei sovi tavata sinun luona, niin ei tavata ollenkaan.

Vierailija
317/339 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on tervetullut mukaan Elokapinaan.

Luomme aktiivisesti turvallisempia tiloja rodullistetuille, seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin kuuluville, vammaisille, maahanmuuttajille ja muille marginalisoiduille ihmisille. Pystymme luomaan kaikille oikeudenmukaista maailmaa vain, jos kaikki voivat olla sen luomisessa yhdenvertaisesti mukana.

Kieltäydy hyväksymästä nykyistä katastrofikehitystä ja tule mukaan kapinaan. Meidän on tehtävä tämä yhdessä. Me tarvitsemme sinua. Maailma tarvitsee sinua.

Haluatko tukea Elokapinan toimintaa rahallisesti? Voit nyt lahjoittaa rahaa Elokapinan toimintaa varten Elonvaalijat ry:n pienkeräyksen kautta!

Would you like to financially support Elokapinas activities? You can now donate money for Elokapinas campaigns and demonstrations through a small fundraiser via Elonvaalijat association! 

ELOKAPINA!

Ilmiannettu

Vierailija
318/339 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et oo päässyt vissiin oikein kunnolla naisiin, kun et tiedä, että 1) vanhalla voi olla piukka peli, 2) nuorellavoi olla väljä peli, 3) lihavalla voi olla tiukka tavara ja 4) hoikalla voi olla lurppa toosa. Ts. kenellä tahansa voi olla millainen vaan, eikä sen muotoa päältä voi päätellä. Sama pätee miehen peliin. Bodarilla voi olla pieni pippeli, ja usein onkin. ja laihalla pikkukaverilla iso. 

Vierailija
319/339 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkö tämä provo on täällä

Vierailija
320/339 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vieläkö tämä provo on täällä

Ap unelmoi miehestä, eikä vieläkään saanut. Ota kissa