Mies hengaa jatkuvasti luonani
En kestä tätä, kun mies asuu koko ajan kodissani, vaikka hänellä on oma koti. Olen ottanut tämän useasti esille, mitta hän ei voi kuulemma oleilla siellä kotonaan kuin ehkä 5 päivää kuukaudesta. Epäilen, että hän lyhytvuokraa sitä tai jotain muuta outoa, mutta hän väittää, että ei. Onhan tämä todella raivostuttavaa. Pitääkö erota kokonaan tämän takia? Mielellään seurustelisin eri asunnoista käsin, mutta en halua yhteisasumista. Ja mies tietenkään siis ei maksa täällä olosta mitään, kun ei virallisesti asu täällä, enkä maksa vesimaksua hänestä tms. Välillä hän toi tänne paljon omia tavaroitaankin, mutta hikeennyin ja vaadin, että vei pois ne ja suurimman osan veikin.
Kommentit (339)
Millainen suunnitelma teillä on elämässänne.
Avioliitto. Perhe. Lapsia. Yhteinen lopputulevaisuus.
vaikuttaa vahvasti että kyseessä on persutartunnan saanut loinen, ei muuta kuin niska-pers ote ja ulos,
Ap, jos olet vielä hereillä, kerro miten miehen hätistely SINUN kodistasi sujuu nyt tai kerro viimeistään huomenna.
Tämähän on jännempi kuin Peyton Place. (nuoremmat ei varmaan kyllä tajunneet tätä)
Jos minuun miehenä suhtauduttaisiin tuolla tavoin, ymmärtäisin lähteä. Kokonaan.
Niin, tyhmä kun ei tajua lähteä nuin äkäisen naisen luota.
Vierailija kirjoitti:
Ap, sinä olet aikuinen ihminen jää päätät itse, kenet päästät kotiisi ja kuinka pitkäksi aikaa. Minulla yritti yksi poikaystävä luikerrella asumaan luokseni, lopetin suhteen nopeasti.
Mikä v itun MINULLA YRITTI YKSI POIKAYSTÄVÄ?! Opetelkaa ääliöt kirjoittamaan kieliopin mukaisesti!!
Vierailija kirjoitti:
Millainen suunnitelma teillä on elämässänne.
Avioliitto. Perhe. Lapsia. Yhteinen lopputulevaisuus.
Typerä ateistikansa ei pariudu avioliittoon varsinkaan eri sukupuolta olevan kanssa. Pelleilläån vaan avosuhteella kutsumalla avoliitoksi,typerä ateisti kansa saa mitä haluaa kun Venäjä pommittaa suomen paskaksi.
Provohan tämä on. Tai jos suhde on jo sillä tasolla, että pitää harkita yksityisetsivän palkkaamista, niin eikö se jo kerro kaiken oleellisen?
Tämähän se olis. Sitä perää ku antaa niin ei huolet ja murheet paina. Vanhan kansan juttuja , toimii tänäpäivänäkin.
Uniaan kertoilee tämä ihminen😁😆😀
Vierailija kirjoitti:
Te kaipaatte yhteisiä elämyksiä. Pitäkää juhlat ja hankkikaa juhla-aterian raaka-aineet yhdessä ja omatoimisesti.
Varhaisaamun hiljaisina hetkinä pyörii kaupungin puistoissa omistajiltaan karanneita frettejä ihan vilisemällä. Varustutukaa pitkävartisella atraimella. Kun ensimmäinen utelias fretti tulee nuuskimaan teitä, on iskun paikka.
Operaatio täytyy toistaa muutaman kerran, jotta juhlaväki saa vatsansa täyteen. Teidän on oltava kärsivällisiä, sillä fretti on arka ja varovainen eläin.
Kun riitävä määrä frettejä on koossa, reippaasti vain kotiin ja nylkypuuhiin. Nylkemisen jälkeen paloitelkaa fretit pienellä lihakirveellä 8-10 osaan. Ja valmistusohje on seuraava (muiden aineiden annostus aina yhtä frettiä kohden):
Kuumenna paistinpannu ja loruta siihen öljyä. Paistele fretin osia niin, että ne saavat kunnon paistopinnan. Lado palaset uunipataan ja ripottele päälle suolaa ja mustapippuria.
Minä lisään frettipaistiin virlä eipauksen minttua ja rosmariinia. Mielummin tuoreena, mutta kuivattukin menettelee.
Kysymys: onko tullut mieleen keskustella kumppanisi kanssa asiasta? Vai oletatko, että hän lukee vauva-palstaa ja osaa tunnistaa itsensä täällä?
Vastaavalla tavalla naiset on pyörineet miesten nurkissa siivellä jo tuhansia vuosia.
Sillä mies on aina maksanut pääosan kodin kuluista.
Ennen ja nytkin mies on selvästikin päävastuussa kodista ja isoista, tärkeistä kuluista. Naisten rahat menee enemmän humputteluun, meikkeihin, vaatteisiin, trendeihin ja hömppään.
Nyt jos kerrankin tasa-arvo -naiset suuttuvat asiasta...weird.
Näitä tarinoita kuulee aina välillä. Joskus nurkissa roikkuva on mies, joskus ystävä. Tai tilanne onkin vaikka sellainen, että lainataan rahaa.
Olen itse ajatellut olevani liian kiltti ja miellyttämishaluinen ja että mun on vaikeaa välillä pitää omat rajani. Mutta en kyllä niin nössykkä ole koskaan ollut, ettenkö saisi sanottua omassa kodissani päiväkausia pyörivälle tyypille, että nyt riittää vierailu kiitos, voitko lähteä. Se on SUN koti.
Vierailija kirjoitti:
Te kaipaatte yhteisiä elämyksiä. Pitäkää juhlat ja hankkikaa juhla-aterian raaka-aineet yhdessä ja omatoimisesti.
Varhaisaamun hiljaisina hetkinä pyörii kaupungin puistoissa omistajiltaan karanneita frettejä ihan vilisemällä. Varustutukaa pitkävartisella atraimella. Kun ensimmäinen utelias fretti tulee nuuskimaan teitä, on iskun paikka.
Operaatio täytyy toistaa muutaman kerran, jotta juhlaväki saa vatsansa täyteen. Teidän on oltava kärsivällisiä, sillä fretti on arka ja varovainen eläin.
Kun riitävä määrä frettejä on koossa, reippaasti vain kotiin ja nylkypuuhiin. Nylkemisen jälkeen paloitelkaa fretit pienellä lihakirveellä 8-10 osaan. Ja valmistusohje on seuraava (muiden aineiden annostus aina yhtä frettiä kohden):
Kuumenna paistinpannu ja loruta siihen öljyä. Paistele fretin osia niin, että ne saavat kunnon paistopinnan. Lado palaset uunipataan ja ripottele päälle
Nopealla laskemisella havaitsee, että freteistä voisi tulla hyvä boosteri Suomen kansantalouteen - ei ihan uusi Nokia sentään, mutta mukava tulolähde kumminkin.
Suomessa on ehkä 30 kaupunkia, joiden puistojen frettikantaa voidaan verottaa keskimäärin sadalla yksilöllä päivässä. Tietenkin kaupunkien välillä on eroja. Helsingissä luku on ehkä 400, jossain Raumalla varmaan parikymmentä.
Fretinnahka on haluttu tuote ja siitä voisi saada jopa sata euroa kappaleelta. Siis päivätuotoksi tulisi näillä luvuilla 30 x100 x 100 = 300 000 euroa. Kun vuodessa on 365 päivää, päästäisiin helposti yli 100 miljoonan euron vuosituottoon.
Eikä siinä kaikki. Myös fretinlihasta voisi kehittyä mahtava kulinaristinen vientituote vähän japanilaisen Kobe-härän tapaan. Sen kilohintahan on jopa 400,- euroa.
Jos noista miljoonasta fretistä saataisiin kilo lihaa per yksilö ja lihasta edes 200,- euroa kilo, päästäisiin jo 200 miljoonan euron vuosituottoon. Lihat ja nahat siis yhteensä 300 miljoonaa euroa puhdasta tuottoa. Nätti summa talousvaikeuksissä kärvistelevään kansantalouteemme.
Ap tässä, näköjään ketjuun on tullut viime aikoina uutta eloa.
Tilanne on pitkälti ennallaan, mutta keskustelun jälkeen mies on viettänyt enemmän aikaa omassa kodissaan. Luulisi että asiat olisivat nyt ihan hyvin, mutta eivät kuitenkaan ole. Välimme ovat etääntyneet, eikä mies minulle puhuessaan edes katso minuun päin. Seksiä ei ole ollut. Olen kokenut, että hän on joko aidosti loukkaantunut, tunteitani manipuloiva tai ei niin paljon välitä minusta. Saa nyt nähdä, mihin tämä suhde kehittyy.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies kaipaa kotia, ja yhdessäasumista. Miksi se on paha, jos kerran seurustelette? Minusta hyvän miehen merkki. Kumpiki maksaa oman elantonsa ja pelisäännöistä pitää tietysti sopia. Ei se sen kummempaa ole.
Ei se nyt minusta oikein hyvän miehen merkki ole kun jääräpäisesti suuntaa mahdollisen kaipuunsa kohteeseen josta ei saa vastaavaa vastakaikua.
anna sille peppu reikää niin se rauhoituu