Mies hengaa jatkuvasti luonani
En kestä tätä, kun mies asuu koko ajan kodissani, vaikka hänellä on oma koti. Olen ottanut tämän useasti esille, mitta hän ei voi kuulemma oleilla siellä kotonaan kuin ehkä 5 päivää kuukaudesta. Epäilen, että hän lyhytvuokraa sitä tai jotain muuta outoa, mutta hän väittää, että ei. Onhan tämä todella raivostuttavaa. Pitääkö erota kokonaan tämän takia? Mielellään seurustelisin eri asunnoista käsin, mutta en halua yhteisasumista. Ja mies tietenkään siis ei maksa täällä olosta mitään, kun ei virallisesti asu täällä, enkä maksa vesimaksua hänestä tms. Välillä hän toi tänne paljon omia tavaroitaankin, mutta hikeennyin ja vaadin, että vei pois ne ja suurimman osan veikin.
Kommentit (257)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette te outoja.
Mies haluaa asua yhdessä, mikä nyt on aika usein parisuhteessa tapana.
Siis sinä teet itsellesi ruokaa, ja sitten hän itselleen?
Pyykit pitää pestä kolmen viikon välein kotona?
Miten hän käyttää sinua hyväkseen, ja miksi hänen pitäisi maksaa vuokraa? Hänellä on oma asunto.
Miksi et käy koskaan hänen luonaan?
Kantsii erota ja olla yksin. Et ole millään tavalla parisuhdekykyinen.
Mihin edes miestä tarvitset?
En minä tarvitse miestä mihinkään. Päinvastoin olen aina viihtynyt hyvin itsekseni. Minulle alkaa ero todella kohta sopia paremmin kuin hyvin, kirjoitin niin jo aloitukseen. En halua asua yhdessä kenenkään miehen kanssa.
Ap
Osaatko sanoa tuo sille miehelle? Mikä estää?
Naiselle kaikki ongelma, se että mies haluaa viettää aikaa hänen kanssa ja se ettei halua.
Vierailija kirjoitti:
Naiselle kaikki ongelma, se että mies haluaa viettää aikaa hänen kanssa ja se ettei halua.
Ap ei halua.
On tosi ikävää, että jotkut ihmiset ovat noin t.hmiä. Enkä tarkoita nyt tarinan miestä.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko se syö? Kestääkö sun lompsa?
Ei kestä, silloin harvoin kun on poissa niin käyn itseäni myymässä. Pari vakioasiakasta on, soitan vaan niin saan mennä.
Aika uskomattomia tyyppejä te siedätte nurkissanne. Kuinka joku voi loisia omissa nurkissa jos asukas ei sitä halua? Tulee röyhkeästi omilla avaimilla? Kuka on niin selkärangaton että antaa tuollaisen jatkua? No kai ne äijät lässyttää pehmoisia naiselle jos puhumalla saa ilmaisen kämpän. Minäkin epäilen ettei tuolla hampuusilla mitään omaa kotia ole olemassakaan, asuu vaan ilmaiseksi höynäytettävän naisen kanssa joka uskoo kaikki lepertelyt ja tarinat.
Hyväksikäytöltä vaikuttaa.
Minäkään en totta puhuakseni nyt oikein ymmärrä logiikkaa. Toisaalta naiset harmittelevat, kun mies ei sitoudu eikä suunnitella yhteistä tulevaisuutta, ei vietetä aikaa yhdessä jne. Aloittaja taas harmittelee sitä, että mies haluaa mitä ilmeisimmin olla hänen seurassaan ja suhteen, jossa ollaan yhdessä paljon.
Voi kun osaisitte ihmiset jo treffivaiheessa puhua avoimesti siitä, minkälaista parisuhdetta etsitte.
N41
Tunnen yhden keski-ikäisen miehen, joka on ikänsä asunut vaihtuvien naiskumppaneiden kotona ja äipän kotona.
Sillä tyypillä ei ole kotia vieläkään. Kova poika manipuloimaan muijia.
Voe voe ap olet yksi heistä kusetettavista.
Vierailija kirjoitti:
On tosi ikävää, että jotkut ihmiset ovat noin t.hmiä. Enkä tarkoita nyt tarinan miestä.
Minä tarkoitan sitä miestä. Tyhmä kuin vasemman jalan saapas.
uskovien suhteet on kyllä paljon parmepia. esim. suhteessa ollaan tosissaan, sen päämäärä on avioliitto ja perhe, toista ei petetä. naimisiin mennään ja jaetaan asiat, kotityöt ja rahat, lapsista kannetaan vastuu.
maailman ihmiset satuttaa itseään ja elävät täysin itsekkäissä tekosuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko se syö? Kestääkö sun lompsa?
Ei kestä, silloin harvoin kun on poissa niin käyn itseäni myymässä. Pari vakioasiakasta on, soitan vaan niin saan mennä.
Hyvä. Saa ainakin kovaa joskus. Vellihoususta siihen ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teetkö hänelle ruoatkin nenän eteen ja peset pyykit?
En, olen vetänyt rajat siihenkin, että en tee hänelle ruokaa, enkä osta sitä, enkä anna pestä pyykkiäkään täällä. Joten tuntuu käsittämättömältä, että hän silti ikäänkuin väkisin asuu täällä. En ole keksinyt muuta selitystä kuin että se asunto on muussa käytössä hänellä. Olen jopa harkinnut yksityisetsivän palkkausta, vaikka en ole sitä sentään tehnyt.
Ap
No miksi et ihan yksinkertaisesti potkaise häntä pihalle? Eihän hän väkisin, sinun tahtomattasi voi sinun asuntoosi majoittua. Sanot selvin sanoin, että tästä on tultava loppu, sinä haluat asua yksin ja uhkaat lopettaa koko suhteen, jollei hän usko. Tottapuhuen kuulostaa kyllä siltä, että viisaampaa sinun olisin lopettaa koko suhde.
Surkeuksien surkeus. Yks tyyppi roudasi rojujaan mun kotiin. Kysy vielä, että voisko hän muuttaa meille.
Käskin hakeen rojunsa pois. Lupasin vähäksi aikaa pitää rojuja kotonani alunperin eli esim. viikon, jotta löytää jonkin vakiasunnon.
Nii ei kun asumaan olis pitänyt päästä. Hyi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, olen vetänyt rajat siihenkin, että en tee hänelle ruokaa, enkä osta sitä, enkä anna pestä pyykkiäkään täällä. Joten tuntuu käsittämättömältä, että hän silti ikäänkuin väkisin asuu täällä. En ole keksinyt muuta selitystä kuin että se asunto on muussa käytössä hänellä. Olen jopa harkinnut yksityisetsivän palkkausta, vaikka en ole sitä sentään tehnyt.
Ap
Et sä tarvi mitään etsivää. Käy joku päivä itse soittamassa ovikelloa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en totta puhuakseni nyt oikein ymmärrä logiikkaa. Toisaalta naiset harmittelevat, kun mies ei sitoudu eikä suunnitella yhteistä tulevaisuutta, ei vietetä aikaa yhdessä jne. Aloittaja taas harmittelee sitä, että mies haluaa mitä ilmeisimmin olla hänen seurassaan ja suhteen, jossa ollaan yhdessä paljon.
Voi kun osaisitte ihmiset jo treffivaiheessa puhua avoimesti siitä, minkälaista parisuhdetta etsitte.
N41
Mulle kelpaisi tuollainen mies, joka haluaa viettää aikaa mun kanssa. Tosin tossa tilanteessa varmaan muutettaisiin jo yhteen,kerta käytännössä jo asuttaisiin yhdessä.
Miksi et hengaa hänen asunnossaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi ette käy hänen luonaan yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et hengaa hänen asunnossaan?
Noku tää on provo
Jos jätät rajat asettamatta, löydät sen edestäsi ikävässä muodossa. On mieskin outo jos ei kunnioitusta löydy.