Syy miksi moni mies ihastuu helposti nuorempiin naisiin: kyse ei ole ulkonäöstä
Vanhemmat naiset ovat usein unohtaneet kuinka olla femininiisiä esim.
-pehmeys
-ihailu
-kyky vastaanottaa miehen energiaa sen sijaan että yrittäisi kilpailla sen kanssa
Mies ei halua olla naisen emotionaalinen nyrkkeilysäkki. He haluavat rauhaa. Eivät jatkuvaa valtataistelua ja draamaa.
Kommentit (270)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret likat antaa peppusekiä enemmän kuin vanhemmat akat.
Mikä peppuseksissä on niin hyvää?
Pillussa on lihakset ja kiihotuksessa häpyhuulet turpoavat ja orgasmi tekee viimeisen silauksen.
Anna toisen kurkkia komerosta omaan tahtiinsa.. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja itse lisäisin, että en halua vietelleni rupsahtanutta isosiskoa, vaan katseen kestävän naisen.
M42
Siitä vaan sitten. Kolmikymppisiä sinkkunaisia löytyy kyllä, jos vaan olet heille mieleen. Mutta ota huomioon, että kilpailet kolmikymppisten miesten kanssa.
Joista iso osa kohtelee naisia vertaisinaan eikä runkkuleluna ja kodinkoneena.
Ei naisia voi kohdella vertaisenaan kun ei niillä ole fyysistä voimaakaan. Esim. muuttoapuna nainen olisi täysin toivoton kantamaan vaikkapa sänkyä toisessa päässä tms.
Otsikosta jo arvasin että täällä käy mammat kuumana :D
No harvalla miehellä on grannyfetissi.
Vierailija kirjoitti:
Lisätään listaan vielä positiivisuus, iloisuus ja kyky innostua. Sellainen peruspositiivinen asennoituminen kaikkiin asioihin.
Mikähän se vanhemmat naiset kyynistää? MIESTEN perseilyn katselu. 40v ja naiset on kypsiä.
Luuletko että naisia haittaa sinun mielipiteesi? 😄
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa on pointti: monet naiset luulevat aikuistumisen olevan sitä että muututaan mahdollisimman happamaksi harpuksi. Luulevat sillä saavan kunnioitusta.
EI kiinnosta analfabeetin palikan kunnioitukset.
Sinä (mies) rupsahdat helvetin paljon nopeammin kuin naiset.
Kukaan ei halua sinua. Syy: luonnevika ja syntymätyhmyys.
Vierailija kirjoitti:
Av-mamma istuu verkkarit jalassa ja hiukset likaisena sohvalla, toinen käsi puhelimessa ja toinen sipsipussissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dementia vaanii vanhemmassa miehessä.
Sydäninfarkti.
Impotenssi ei vaani vaan on jokapäiväinen vieras.
Kuurous
Sierainjarvat, korvakarvat, persekarvat
Nivelrikko
Rasvaluomet
Tyrä
Aivoinfarkti
Hamnasmätä ja parodontiitti, haiseva hengitys
😆😆 ja vanhan miehen haju
Hyi, hapan ja pistävä, talia ja kusta.
Lohifileekin on parasta tuoreena.
Mies joutuu tyytymään siihen minkä sattuu saamaan. 😆
Vierailija kirjoitti:
En usko että kukaan käy kuumana. Itse en ainakaan koskaan ajatellut menettäväni mitään miehessä joka ei halunnut minua. Ihan järjetön ajatuskin. Vielä vähemmän koin että menettäisin mitään miehessä joka haluaa nuoren naisen. Vielä järjettömämpi ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Setämies ei tiedä minkälaisia nykyiset nuoret naiset ovat.
Vahvempia kaikin puolin kuin setämies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja itse lisäisin, että en halua vietelleni rupsahtanutta isosiskoa, vaan katseen kestävän naisen.
M42
Siitä vaan sitten. Kolmikymppisiä sinkkunaisia löytyy kyllä, jos vaan olet heille mieleen. Mutta ota huomioon, että kilpailet kolmikymppisten miesten kanssa.
Joista iso osa kohtelee naisia vertaisinaan eikä runkkuleluna ja kodinkoneena.
Ei naisia voi kohdella vertaisenaan kun ei niillä ole fyysistä voimaakaan. Esim. muuttoapuna nainen olisi täysin toivoton kantamaan vaikkapa sänkyä toisessa päässä tms.
Silja Kosonen, Sanni Utriainen?
Miksi tosiasiat saavat alapeukkuja?
Vierailija kirjoitti:
Se on se positiivisuus ja iloisuus! Jokapaikassa näet parikymppisiä naisia nauramassa ja hymyilemässä mutta +30v jo sitruuna suussa.
Ette te vanhat miehetkään mitään ilopillereitä ole. Itse asiassa ette ole nuorenakaan. Tosi moni mies pitää ilon hankkimista elämään naisen tehtävänä: naisen pitää tuoda iloa miehen elämääm sen sijaan että mies etsisi sitä itse sisäisesti.
Suihku on heikko, siitä alamäki alkaa.
Ja sama aloitus vielä suomeksi:
Ap ja kaltaisensa haluavat nuoren naisen, jolta puuttuu elämänkokemusta olla miehen kanssa tasaveroinen kumppani; joka ihailee miestä eikä kyseenalaista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ystävätär, pienikokoinen, pyöreä, ystävällinen ja hymyileväinen saa hätistellä miehiä, jotka lähestyvät häntä . Hänestä huokuu lämpö ja miehet ikäänkuin hakeutuvat turvaan.
Hän onkin hankkimassa aseluvan ja pienikaliiberisen käsiaseen.
😆😆 ja vanhan miehen haju