Syy miksi moni mies ihastuu helposti nuorempiin naisiin: kyse ei ole ulkonäöstä
Vanhemmat naiset ovat usein unohtaneet kuinka olla femininiisiä esim.
-pehmeys
-ihailu
-kyky vastaanottaa miehen energiaa sen sijaan että yrittäisi kilpailla sen kanssa
Mies ei halua olla naisen emotionaalinen nyrkkeilysäkki. He haluavat rauhaa. Eivät jatkuvaa valtataistelua ja draamaa.
Kommentit (270)
Vierailija kirjoitti:
Ja itse lisäisin, että en halua vietelleni rupsahtanutta isosiskoa, vaan katseen kestävän naisen.
M42
Siitä vaan sitten. Kolmikymppisiä sinkkunaisia löytyy kyllä, jos vaan olet heille mieleen. Mutta ota huomioon, että kilpailet kolmikymppisten miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mansplaining 😄
Mies yrittää olla vaikuttamatta pinnalliselta ja käyttää kiertoilmaisuja kuten naisellisuus, pehmeys, ym shaissea. Totta kai kyse on ulkonäöstä ja suurin osa miehistä on pinnallisia
Ei kyllä siinä voi aidosti olla sitäkin, että se setämies on itse niin kehittymätön henkisesti ja älyllisesti, että nuori tyttö on hänestä sopivin kumppani.
Teidän mielestä naisten pitäisi muokata itseään miehiä miellyttävämpään suuntaan. Mutta miehet ei kyllä itse yli kolmikymppisinä tuota tee.
Parikymppiset miehet voi vielä tehdäkin ja siksi parikymppiselle naiselle samanikäinen mies onkin paras valinta.
Vierailija kirjoitti:
Ja itse lisäisin, että en halua vietelleni rupsahtanutta isosiskoa, vaan katseen kestävän naisen.
M42
Mutta kuvittelet että se nuori kaunis nainen haluaa sinut, rupsahtaneen ukkelin, jolle sen nuoren naisen kaveritkin nauraa? Miksi?
Aloitus tiivustettynä:
Luuserimies etsii helppoa uhria.
Dementia vaanii vanhemmassa miehessä.
Paskan marjat. Fantasia paremmasta panosta ja hyväuskoisuus, siinä ne syyt mikä noita setämiehiä niissä oikeasti viehättää. Ei ne mitään kumppania halua, vaan fanin, joka antaa pesää ja tekee kotityöt.
Vierailija kirjoitti:
Pohjimmiltaan on kyse luuserimiesten pinnan alla muhivasta petoviliasta.
Sen voi aina selittää kunakin aikana niinkuin haluaa.
Korjasin.
Aloituksessa on pointti: monet naiset luulevat aikuistumisen olevan sitä että muututaan mahdollisimman happamaksi harpuksi. Luulevat sillä saavan kunnioitusta. Tosiasiassa vain vellovat katkerana omissa liemissään ja yrittävät tietysti vetää muutkin samaan ankeuteen.
Kyse on kyllä varmasti vähintään yhtä paljon nuorten naisten ulkomuodosta :D
Olin nuori nainen, kun tapasin mieheni, mutta heti alkoi tämä minun haukkuminen alusta lähtien. En osaa puhua oikein hänen ystävilleen, en osaa pukeutua oikein, en osaa laittaa ruokaa, kun hänen ystävä miehensä vaimo vain osaa? Minulla ei ole oikeaa titteliä ja mitä muuta vielä lisäksi?! Mies tanssii vain muiden naisten kanssa koko illan ja haukkuu minua, että en osaa tanssia lainkaan, kun ei oltu edes tanssittu koskaan yhdessä. Hän haukkuu minua, että suutelu on vain syljen vaihtoa, ei siis halua suudella lainkaan, ei halata ym mitään läheisyyttä koskaan meidän välillä, ja mitä se seksi hänen kanssaan koskaan, jos mies on täysin intohimoton tyyppi? Häneltä löytyi aina minulle ilkeitä kommentteja, että pukeudun kuin jokin hempukka, vaikka näin en ole koskaan pukeutunut. Hän oli vain erittäin ilkeä alusta lähtien minua kohtaan. Toki jätin tämän miehen, koska en suvaitse ilkeää käytöstä minua kohtaan. Olen sen verran arvokas niinkuin kaikki naiset myös, että ei meidän tarvitse suvaita ilkeää käytöstä meitä kohtaan. Toki nykyään viihdyn ihan yksin nykyään. En tarvitse lainkaan miestä, että mukamas täydentää elämääni? Toki jos kohdalle sattuu sielunkumppani, niin silloin toki. Mutta ei minun elämääni kuulu lainkaan mies enää, jonka kanssa olla lainkaan, koska nyt olen ihan tyytyväinen elämääni. Ei ole enää ketään, joka määräilee minua ym Nyt olen vihdoinkin vapaa.
Setämies ei tiedä minkälaisia nykyiset nuoret naiset ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
Siitä vaan sitten. Kolmikymppisiä sinkkunaisia löytyy kyllä, jos vaan olet heille mieleen. Mutta ota huomioon, että kilpailet kolmikymppisten miesten kanssa.
Joista iso osa kohtelee naisia vertaisinaan eikä runkkuleluna ja kodinkoneena.
Jaha, oikein ihmetyttää, miksi ap:n kaltainen helmi on naiseton. /S
M61
Nykyiset nuoret naiset ovat todella vaativia, harva setämies täyttää kriteerit, ja rahaa pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Dementia vaanii vanhemmassa miehessä.
Sydäninfarkti.
Impotenssi ei vaani vaan on jokapäiväinen vieras.
Kuurous
Sierainjarvat, korvakarvat, persekarvat
Nivelrikko
Rasvaluomet
Tyrä
Aivoinfarkti
Hamnasmätä ja parodontiitti, haiseva hengitys
Ystävätär, pienikokoinen, pyöreä, ystävällinen ja hymyileväinen saa hätistellä miehiä, jotka lähestyvät häntä . Hänestä huokuu lämpö ja miehet ikäänkuin hakeutuvat turvaan.
Vierailija kirjoitti:
'Aloitus tiivistettynä:
Luuserimies etsii helppoa uhria.'
Ei täältä. Oikein hyviä
kommentteja, kiitos näistä.
Pohjimmiltaan on kyse yhteiskunnassa pinnan alla muhivasta petoviliasta.
Sen voi aina selittää kunakin aikana niinkuin haluaa.