Onkohan todella harmillista olla saman niminen kuin tunnettu julkkis?
Olisi kai aika hurjaa olla vaikka presidentin kokonimikaima tai jonkun todella tunnetun näyttelijän tai laulajan.
Kommentit (12)
Varmaan, jos ei tykkäisi siitä julkkiksesta yhtään tai olisi ihan eri elämänarvot. Äänestäisi vihreitä ja olisi vaikka jonkun tunnetun persun kaima.
Mm. Erkki Liikasia on kaksi. Tunnettua.
Kirkkonummelainen teollinen muotoilija Antti Siltavuori joutui puhelinterrorin kohteeksi nimensä vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan, jos ei tykkäisi siitä julkkiksesta yhtään tai olisi ihan eri elämänarvot. Äänestäisi vihreitä ja olisi vaikka jonkun tunnetun persun kaima.
#havaintojapersuhullusta
Työskentelin kerran ovimiehenä. Jälleen eräs julkkis tuli jonon ohi enkä jaksanut enää. Juttu alkoi näin
moi
jonon perälle
tiiäksä kuka mä oon?
jonon perälle siinttä kiitos. Me kaikki halutaa olla sisällä tiäksä
mut tiedätsä kuka mä oon?
Henkilö jauhoi purkkaa virnuillen. Hän oli selkeästi joku kuka tiesi kuka hän on
no anna paperit sitten
henkilö katteli ympärilleen, tuhahteli, antoi paperit minulle.
ok kiitos
annoin paperit takaisin henkilölle.
siinä. Nyt lue se.
Henkilö lukee sen.
no niin
niin. Takaisin jonon perälle nyt kun sä tiedät kuka säs oot
Esitin pahoittelut kaverilleni, kun kuulin hänen olevan huonotapaisen julkkiksen kokonimikaima. Hän arvosti pahoitteluani.
Nyt olisi ikävä olla Kaisa Juuso tai Juuso "Köpi" Kaisa.
Olen erään musiikkitaiteilijan kaima. Kyseessä ei ole edes mikään koko kansan tuntema taitelija, vaan selvästi pienemmän piirin "julkkis". Hän on hieman minua vanhempi ja itsekin olen jo yli 50 v. Olen viimeisen 30 vuoden ajan saanut jatkuvasti hänelle tarkoitettuja puhelinsoittoja ja sähköposteja. Ensimmäiset yrrmärrän, mutta mistä he ovat saaneet minun sähköpostiosoitteeni? Heittäneet arvalla, että varmaankin se voisi olla tällainen ja pistäneet menemään?
Tunnen erään, joka on parikymmentä vuotta vanhempi kuin kaikkien tietämä laulajatähti. Varmaan aika outo tunne. En ole kehdannut kysyä.