Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväpariskunnan vaimo pettää miestään - pidänkö suuni kiinni?

Vierailija
16.04.2007 |

Näin ystäväni sattumalta erittäin " tuttavallisessa" tilanteessa vieraan miehen kanssa. En usko, että ystäväni huomasi minua. Myös hänen aviomiehensä on meidän hyvä ystävämme ja nyt mietityttää, pitäisikö kertoa jollekin. Heillä on pienet lapset ja he ovat mukavalla tavalla uskovaisia ihmisiä (eivät siis mitään kiihkoilijoita).

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat molemmat entisiä ystäviä sen jälkeen.

Vierailija
2/15 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä vaan se turpas kii ja anna muiden elää elämäänsä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/15 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia olisi jos se mies rikkoisi kodin ja avioliiton jonkun sutturan vuoksi.

Vierailija
4/15 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee myöhemmin suhteessa ilmi, eri asia. Saattoi olla yksittäinen syrjähyppy, turha rikkoa perhettä sen takia.

Vierailija
5/15 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä he tekivät? Olisko vain hyvä ystävä kyseessä. Pidä siis suusi kiinni!

Vierailija
6/15 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hänen valintansa, kertooko miehelleen.

Vierailija
7/15 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä olis tuttavapariskunnan mies, niin täällä huudettais kurkku suorana, että paljasta se sika!! Tämä kuitenkin on tuttavapariskunta ts. tunnet molemmat? No miksei sitten petollista naista pidä käräyttää??

Ei hyvää päivää teidän av-mammojen kanssa!

Vierailija
8/15 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se olisi mies, naiset olisivat täällä vaatimassa suu vaahdossa miehen kuohitsemista...

Vierailija
9/15 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ennen pitkää joku muukin näkee. Että olisi nyt parempi päättää lopettaako vai kertooko itse miehelleen.

Vierailija
10/15 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ HALUAT ITSELLESI TEHTÄVÄN, TEE SE MUILLE!!! mieti ainoastaan omalle kohdallesi. jos miehesi pettäisi, haluaisitko että sinulle kerrottaisiin? MINÄ HALUAISIN. KUKA KEHTAA SANOA että älä kerro, asia ei kuulu sinulle?! PETTÄMINEN ON VÄÄRIN JA LOUKKSUS TOISTA KOHTAAN! petät myös tätä miestä jos et kerro hänelle. JOS ihmiset ovat niin säälittäviä että pettävät eivätkä lähde suhteesta omin avuin, ovat kyllä aika sikoja! kerro niin vähennät tämän miehen tuskaa.. jos hän saisi vasta vuoden päästä tietää niin se olisi paljon kamalampaa! YKSIKIN SYRJÄHYPPY ON TUOMITTAVAA JA VÄÄÄÄÄÄRRRRRIIIIINNNN!

Vierailija
11/15 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

On hänen valintansa, kertooko miehelleen.

Vierailija
12/15 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole sinun tehtäväsi kertoa miehelle. ethän edes tiedä mitä mies tietää.

Vierailija
13/15 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, olin ihan pöyristynyt noista kommenteista, että " älä sekaannu" tai " huolehdi vain omista asioistasi" ! Jos tosiaan kyseessä olisi MIES joka pettää, niin varmasti 80% vastauksista olisi sen sisältöisiä, että kannattaisi paljastaa mokoma petturi.

Minä kertoisin. Ja en sen vuoksi, että tykkään sekaantua muiden asioihin, vaan sen vuoksi, että KUKAAN ei ansaitse sitä, että joutuu elämään elämäänsä petoksen varjossa. Jokaisella on oikeus tietää suhteensa tila, ja jokaisella on oikeus sen pohjalta sitten miettiä, haluaako jatkaa suhteessa.

Vierailija
14/15 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on heidän asia.

Vierailija
15/15 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tosiaan, olin ihan pöyristynyt noista kommenteista, että " älä sekaannu" tai " huolehdi vain omista asioistasi" ! Jos tosiaan kyseessä olisi MIES joka pettää, niin varmasti 80% vastauksista olisi sen sisältöisiä, että kannattaisi paljastaa mokoma petturi.

Minä kertoisin. Ja en sen vuoksi, että tykkään sekaantua muiden asioihin, vaan sen vuoksi, että KUKAAN ei ansaitse sitä, että joutuu elämään elämäänsä petoksen varjossa. Jokaisella on oikeus tietää suhteensa tila, ja jokaisella on oikeus sen pohjalta sitten miettiä, haluaako jatkaa suhteessa.

Itse olen kannalla " älä kerro" ihan aiemman kokemukseni pohjalta: kerroin ystävälleni että hänen miehensä pettää, ja kas kummaa, on entinen ystävä, miehen kanssa yrittivät vielä mutta erosivat parin vuoden päästä sitten.