Päästin eilen mieheni ulos, ei ole tullut vieläkään kotiin.
Kommentit (138)
Ottaisko korkeasaari sen karkulaisen vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on täällä. Sisällä lämpimässä, kaikki hyvin. Olin jättänyt oven lukitsematta ja se oli itse tullut sisään. Yö meni ihan mukavasti, tuli sänkyynkin.
Mutta en todellakaan voi pitää sitä kauempaa, syö kaapit tyhjiksi eikä täällä ole tilaakaan noin isokokoiselle miehelle. Voitko tulla hakemaan sen pois, mieluiten heti. Voin pitää sen sisällä korkeintaan huomiseen.
Oletko käyttänyt sitä hihnalenkillä?
Mikä se on? En tiedä mitään miehistä, ei ole mitään hihnaakaan. Sisällä on oltu koko ajan, se on liikkunut lähinnä sohvan ja jääkaapin välillä.
Tapa se. Insuliinipiikki toimii oikein
Anna mennä vaan, haluaisit kuitenkin. Sehän on naaraista ihanaa kun pääsee katsomaan kuinka mies alkaa korahtelemaan, kouristelemaan ja kuolee pois. Tietysti oksennuksen ja suoliston tyhjeneminen voi aiheuttaa siivoustarpeita, mutta on se hei sen arvoista.
Ota vielä videolle, feministiryhmissä on hyvät markkinat niille.
Tää olis ihanaa
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet saa liikkua kaupunkialueella vapaana. Onko sirutettu? Jos ei tuloksia löykkäristä, laita porttikongin eteen hiekkalaatikko, siinähän on sen omaa pissaa, niin osaa kotiin pahan hajunsa perusteella.
Mutta palstalla ei ole miesvihaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytäjälle: Voisitko millään pitää sitä viikonlopun yli?
En! Nyt on vasta torstai, todellakaan en pidä kauempaa. Nyt joku hakemaan se pois ja vähän äkkiä, ei pitäisi olla minun ongelmani täysin tuntematon mies.
Entä jos maksan hoitomaksun sulle? Mitä se nyt on suurin piirtein vuorokausihoidosta se maksu?
Nyt hilaat perseesi ja haet miehen, tai lopetan sen omin käsin. Hihnalla kiinni puuhun ja haulikolla päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En! Nyt on vasta torstai, todellakaan en pidä kauempaa. Nyt joku hakemaan se pois ja vähän äkkiä, ei pitäisi olla minun ongelmani täysin tuntematon mies.
Entä jos maksan hoitomaksun sulle? Mitä se nyt on suurin piirtein vuorokausihoidosta se maksu?
Nyt hilaat perseesi ja haet miehen, tai lopetan sen omin käsin. Hihnalla kiinni puuhun ja haulikolla päähän.
Ota videolla ja myy kiasmaan.
Miehentappovideo, sillä pääsis varmasti Aaltoon opettamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo no mun moka oli päästää se ulos. Tiedän, että se on vieraslaji Suomen luonnossa.
Eikö sun joku tuttava vois maksua vastaan pitää sitä jonkin aikaa? Mulla on nyt flunssakuumekin päällä.
Olin itsekin pitkään haaveillut miehestä, mutta tämä isokokoinen, murahteleva mies ei ole yhtään sellainen, mitä olin ajatellut. Ei flunssa ole mikään tekosyy hylätä oma miehesi, nyt haet pois sen tai laita vaikka taksi hakemaan, minä en tätä halua pitää. Jotain vastuuntuntoa hyvä nainen!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo no mun moka oli päästää se ulos. Tiedän, että se on vieraslaji Suomen luonnossa.
Eikö sun joku tuttava vois mak
Älä feikkaa, mies on jo tapettu.
Oikea termi on lopetettu. Ei pelkkiä miehiä tapeta, vain ihminen voidaan tappaa.
Feikkaa, mies tapettu? Johan vitsin murjaisit, tuossa se kuorsaa sohvalla, tilasin pizzoja sille, kun jääkaappi on jo tyhjä. Veti kolme perhepizzaa yksinään ja sammahti sitten.
Vierailija kirjoitti:
Feikkaa, mies tapettu? Johan vitsin murjaisit, tuossa se kuorsaa sohvalla, tilasin pizzoja sille, kun jääkaappi on jo tyhjä. Veti kolme perhepizzaa yksinään ja sammahti sitten.
Höpö höpö, sinä mitään miestä pidä siellä.
AI-arvio ketjun sävystä poistatettiin, mutta miesvihaviestit jäivät
Mielenkiintoista
Vierailija kirjoitti:
Löytöeläintalot kyllä ottaa vastaan. Kulut maksaa omistaja. Ei se kovin paljon ole kun ajattelee, että sillä rahalla omistaja saa vapaata jopa 2 viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Voi pientä, hirveä nälkä ollut ja univelka painaa päälle. Hae ap nyt mies kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Piti vielä kysyä, että saako sille antaa alkoholia? Mulla oli vain yksi olut jääkaapissa lauantaisaunaa varten, mutta se joi sen ja alkoi heti vinkua lisää.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko pitää sitä esim. pari viikkoo tai vuotta siellä teillä?😺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti vielä kysyä, että saako sille antaa alkoholia? Mulla oli vain yksi olut jääkaapissa lauantaisaunaa varten, mutta se joi sen ja alkoi heti vinkua lisää.
Noh se tykkää jyrsiä ydinluita. Juomaksi raikas vesi kuppiin. Se tulisi vaihtaa päivittäin.
Että ihan päästit aikuisen ihmisen ulos?
En itsekään palaisi takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tarjoile alkoholia, se kotiutuu liikaa ja alkaa vierastaa omistajaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytöeläintalot kyllä ottaa vastaan. Kulut maksaa omistaja. Ei se kovin paljon ole kun ajattelee, että sillä rahalla omistaja saa vapaata jopa 2 viikkoa.
Mies on siis pelkkä eläin.
Jep jep