Kullanostofirmat - kuka maksaa parhaiten?
Tänään uutisissa vain IS-tilaajille (tietysti) avautuva juttu Eikasta, joka pettyi vietyään perheen kultakorut Kultakiertueen autoon ja myytyään ne.
Noita kullanostajia kun riittää, mitä mieltä olette näistä kotiin soittelevista puheinostajista? Mikä firma maksaa kullasta parhaiten? Ja avautuuko tuo Kultakiertue-juttu/ lukiko joku, hintako Eikkaa harmitti vai mikä?
Jos olet myynyt kultaa joskus, niin mikä firma oli pettymys, mihin voi luottaa? Kaikenlaista yrittäjää olemassa...
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen logiikka:
Koruliike myy sulle sormuksen missä lasista tehty värillinen kivi ja sormuksen pinta kullattu. Maksat siitä tonnin kun on niin upea! Ja ihan oikeasta koruliikkeestä ostettu eikä mistään rihkamakaupasta!
Viet sen vuosien päästä kullanostajalle joka sanoo että siinä on kultaa 8K 0.5g ja saat siitä kahvit ja pullan.
Asiakkaan mielestä kullan ostaja on tässä se huijari ja suurin kusettaja 😅
Ootko Suomen Jalometallikierrätys OY:n puhelintiimin tsemppari? Räkänaurukin vielä kommentin perässä, kun olet vielä niiiin oikeassa. Ja manipuloituvat manipuloituu....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen logiikka:
Koruliike myy sulle sormuksen missä lasista tehty värillinen kivi ja sormuksen pinta kullattu. Maksat siitä tonnin kun on niin upea! Ja ihan oikeasta koruliikkeestä ostettu eikä mistään rihkamakaupasta!
Viet sen vuosien päästä kullanostajalle joka sanoo että siinä on kultaa 8K 0.5g ja saat siitä kahvit ja pullan.
Ootko Suomen Jalometallikierrätys OY:n puhelintiimin tsemppari? Räkänaurukin vielä kommentin perässä, kun olet vielä niiiin oikeassa. Ja manipuloituvat manipuloituu....
Sanopa sinä, mikä tässä oli virheellistä tietoa? Fakta on se että koruliikkeiden tuotteissa on usein hurjat katteet. Vai luuletko tosiaan, että jotain 3000€ timanttisormusta myydään "tarjouksessa 1499€" ja otetaan kauheana persnettoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen logiikka:
Enpä ole koskaan ajatellut että tuo 😅 kuvastaisi räkänaurua.
Olisko ammattiargumentoija siellä tosiaan. KYllä mä oon fiksu. Teijän kaupanvahvistaja ei palauta asiakkaan koruja, vaikka hinta olisi kehno. Iskee luurin korvaan jos uhkaa yhtään vaikuttaa siltä, ettei kauppoja synny. SJMK varastaa ihmisten kultaa. Soittelee koteihin. Pahin firma kaikista. Vertailkaa näitä firmoja googlen kautta.
Olen vienyt useita kertoja - myös tänä vuonna - Helsingin panttiin.
Masa 95 Sastamalasta. Kyllä Kultakiertue on paras.
Minä olen kultaseppämestari ja olen työskennellyt alalla omassa yrityksessä 30 vuotta. Kultakiertue on ehdottomasti paikka minne myyn kultani. Palvelu siellä on hyvää, hinnat kilpailukykyiset ja rahat tulee aina nopeasti.
T. Reino 79v
Eikka myi korunsa kiertävälle kauppiaalle tarkistamatta yhtään mitä se kullasta maksaa ja mitä muut maksavat. Toimi tyhmästi ja nyt itkee tyhmyyttään julkisesti.
Varjo Kulli Oy on ihan luotettava firma Oulussa.