Fazerin uutuuskuulat herättävät hämmennystä - Mulla on niin huijattu olo
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
No mut onpa kiva että jaksoit silti tehdä aloituksen vaikka ei ole edes itselläsi mitään sanomista.
Kiva että jaksat kivasti kommentoida joka ikistä aloitusta mikä palstalla on.
Vierailija kirjoitti:
En raaskinut ostaa hinnan vuoksi, mutta ymmärsin kyllä helposti paketin tekstistä että maku on appelsiini-cola, eli näiden yhdistelmä. Yksi suosikkimakuyhdistelmistä, mutta hinta on karmiva niinkuin Halloween-teemaan sopiikin. Jää siis maistamatta elleivät tule alennukseen tai jossain tarjota.
Mä melkein ostin eilen glögikuulia, mutta hinta niissäkin niin kohtuuton, että sinne jäivät kaupan hyllyyn.
Sinänsä ymmärrän kyllä, jos joku on pettynyt noihin halloween-kuuliin. Olisin itsekin odottanut, että niissä olisi kahta eri makua, appelsiini ja cola, eikä kaikki samaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olettaa että siinä on kahta erimakuista kuulaa vaikka paketin kyljessä lukee vain yksi maku
Kyllä kaksi eri väriä mielestäni antaa ymmärtää että pakkauksessa olisi kahta makua.
Nimestä appelsiini-kola päättelin, että on selvästi yksi maku. Kun näin paketin, jossa oranssi kuula ja musta kuula, ajattelin että no oranssi on appelsiini ja musta kola eli kaksi makua.
Myös siinä normaalissa pakkauksessa missä kuulat on eri värisiä, on ne myös eri makuisia. Olisi varmaan järkevää tehdä yhdellä logiikalla näitä karkkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En raaskinut ostaa hinnan vuoksi, mutta ymmärsin kyllä helposti paketin tekstistä että maku on appelsiini-cola, eli näiden yhdistelmä. Yksi suosikkimakuyhdistelmistä, mutta hinta on karmiva niinkuin Halloween-teemaan sopiikin. Jää siis maistamatta elleivät tule alennukseen tai jossain tarjota.
Mä melkein ostin eilen glögikuulia, mutta hinta niissäkin niin kohtuuton, että sinne jäivät kaupan hyllyyn.
Sinänsä ymmärrän kyllä, jos joku on pettynyt noihin halloween-kuuliin. Olisin itsekin odottanut, että niissä olisi kahta eri makua, appelsiini ja cola, eikä kaikki samaa.
Sinne jäi myös alelaputetut samppanjakuulat munkin puolesta.
En osta enään mitään tyhjänpäiväistä ja tarpeetonta. Pitäkööt tunkkinsa kun alvinkin nostivat.
Oliskohan lakukuula hyvää. Varmaan.
Nuo kaikki kuulat on ylihintaisia. Eikä edes hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olettaa että siinä on kahta erimakuista kuulaa vaikka paketin kyljessä lukee vain yksi maku
Kyllä kaksi eri väriä mielestäni antaa ymmärtää että pakkauksessa olisi kahta makua.
Miksi ymmärtäisi, kun pakkauksessa lukee selvästi makuna appelsiini-cola eikä appelsiini JA cola. Itse erotin makuna selvemmin colan, mustassa kuulassa ehkä vähän enemmän.
- sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele lukemaan niin ei tarvitse alkaa ymmärtämään;)
Miten makua voi edes objektiivisesti mitata? Minä ainakin uskon, että ihmisen makuaisti pystyy väriaineen maistamaan, vaikka myyjä väittäisi mauttomaksi. Koirien hajumakuaisti on vielä vähintään tuhatkertainen. Minulle vaikkapa muoviset juomapullot maistuvat aina joltain. En halua niitä käyttää.
Muistatteko vielä Rio Cola -mehujään? Kuulien maku on kuin laimennettu versio sen mausta.
Vierailija kirjoitti:
Nuo kaikki kuulat on ylihintaisia. Eikä edes hyviä.
Tuolta halvalla. Varottava vaan ettei liimaannu sokerista suu kiinni.
https://urjalanmakeistukku.fi/product/1456
Ap, pitikö minun suuttua vai mitäs sinä halusit minun tekevän? Odotan komentojasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele lukemaan niin ei tarvitse alkaa ymmärtämään;)
Ööööhhh
Vierailija kirjoitti:
Oliskohan lakukuula hyvää. Varmaan.
Jos tykkää lakusta. Myös lakufudgepalat on hyviä.
Irtokarkkina myydään.
Eikö ketään kiinnosta, että apteekin Decubal brändättiin vaikeaksi ja sekavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko ne sitten pahan makuisia?
Siis ei oo ees salminakin makuisia? Onmeks en ostanut