@@ JOULUISET vko 16 @@
Kommentit (98)
Oon seuraillu teitä täällä takana ja täytyy nyt itsekkin tulla ääneen!
Jätin pillerit pois tammikuussa ja viime kierrosta yritettiin ensimmäisen kerran. Mulla on menkat ollu pillereiden jälkeen säännölliset, kesto vaan 2 viikkoa kerrallaan! ekaks oli noin 5 päivää tuhruttelua, sitten 3 päivää vuotoa ja sitten taas tuhrua. Näin tapahtui kaksi kertaa. No, nyt menkat tuli taas ajallaan, kesti 7 päivää, pelkkää ruskeaa vuotoa ja siten loppu alkuviikosta.
Tilasin jo viikko sitten lääkärin että selvittelis missä vika. Eilen mulle tuli kuitenkin ihme päähänpisto ja kävin ostamassa raskaustestin, (alamaha kun oli tuntunut oudolta). Kotiin kun pääsin, nauroin melkein omalle tyhmyydelle miksi niin tein... No tein testin ja en ollu uskoa silmiä kun siihen napsahti HETI kaksi viivaa!! Ostin tänään uuden testin ja sama homma:)) Käsittämätöntä..
No mulla on nyt ens viikolla kuitenki se lääkäri, eikös se pysty siellä jo katsomaan että kaikki on niinkuin pitää.
Ei voi uskoa ei..
oli kauheesti tullu tätejä kylään ja negaa tikkuun :((
Iso hali kaikille!
Soitin tänään neuvolaan ja en saanut sieltä minkäänlaista apua, päinvastoin pää meni vaan enemmän sekaisin.
Nainen siellä oli sitä mieltä, että pitäisi nyt vaan odotella pari viikkoa ja " ota yhteyttä sitten uudestaan, kun varmasti tiedät olevasi raskaana" .
Siis haloo!! Nimenomaan pyysin apua siihen, että mitä nyt pitäisi tehdä, että saisin tähän asiaan selvyyden. Neuvolan naisen mielestä siis en ole raskaana ennen kuin tikussa on varmasti tasavahvat viivat.. Näin mä käsitin. Se nainen ei osannut sanoa mihinkään mitään, ei edes ohjata mua soittamaan oikeaan paikkaan. Kai se oikea osoite sitten on terveyskeskus tai yksityinen gyne...
Tuli vaan sen puhelun jälkeen tosi paha fiilis ja itkuhan siinä tirahti.
Yritän nyt ensi viikon vielä odotella kaikessa rauhassa ja soittaa sitten johonkin lääkäriin. Jos ei ala vuoto siihen mennessä tai häviä tikusta väri kokonaan..
Viikonloppuna en pääse koneelle enkä tikuttamaan, ehkä parempi niin. Pakko rauhottua nyt tämän asian kanssa. Mieskin on niin varovainen, että haluaa odottaa kunnolla, että varmasti tiedetään onko masussa ketään vaiko ei. Mutta tää odotus on vaan niin kamalaa!!
Sori tämä tilitys, te ootte ainoita kenelle voin avautua. Onko kenelläkään muulla haamuplussanneella samanlaisia olotiloja?? Epävarmuus jäytää...
Ja onko se edes niin, että jos ei ole tasavahva viiva kontrolliviivan kanssa, niin se on aina haamu? Eli selkeä viiva (mutta ei tasavahva) on aina haamu??
Tunnen itteni ihan tyhmäksi...
mp 73, tsemppiä sinulle kovasti! Ja joku muu oli kanssa uusi tullut, tervetuloa ja tsemppiä!!
Hyvää viikonloppua kaikille, katsotaan milloin pääsen taas palstailemaan...
-Gaiole
Noniin, menkat alkoivatkin sitten jo tänään, ihan hyvä niin, ei ehtinyt olla sitten kuin kaksi päivää tiputtelua tällä kertaa.
Yrityskierto 10 pyörähti siis käyntiin ja tie vie tammikuisiin.
Plussasäteitä viimeisille piinailijoille. Gaiolelle erityistsempit, että paha mieli pyyhkiytyisi pois. Toivottavasti viivasi vahvistuu!
Laittakaa mahdolliset plussat tuonne joulunlistan alle, niin saan listaa päiviteltyä sitten. Hoidan tuota joulunihmelistaa siis vielä ihan mielelläni.
Mukavaa viikonloppua!
Koralli73 kp 1 yk10
Että tein tänä aamuna plussan Aconin early detection testillä, kp 27/28-30, enkä malttanu odotella yhtään enempää.
Vauvalaskurin mukaan la olis 31.12, uudenvuoden aatto!! Esikoinen oli ainakin niin jämpti, että lähti tulemaan prikulleen laskettuna päivänä ja saas nähä miten tässä käy, mikäli tää nyt lähtee tästä kunnolla alkuun.
Mä olen erittäin pessimistinen enkä uskalla iloita kunnolla yhtään ennenkuin näen ultrassa, että siellä masussa jotain on. Mut katellaan nyt päivä kerrallaan ,kuinka tämä etenee ja mä toivon teille kaikille hirveesti plussa onnea!
superhyperisot onnittelut plussanneille, teitä kuitenkin muutama on lisää tullut.
Iso iso hali teille jotka ootte siirtyneet jo tammikuisiin, perästä tullaan, ei oo tätiä vielä näkyny(pitäski aikataulun mukaan tulla maanantaina)mutta jomottelee jo niin uhkaavasti että ei oo toiveita enää jäljellä. Lämmöt edelleen koholla, mutta viime kierrossakin noi luget piti niitä koholla vielä monta päivää menkkojen loppumisen jälkeenkin. Jännityksellä odotetaan sitä visiittiä sinne klinikalla, ja vielä enemmän jännitetään onko tätsy " parhaimmillaan" sillon ja tutkimukset ei sit onnistu vai ehditäänkö alottamaan jo jotain uutta hoitoa tähän kiertoon.
yksi laskettu aika meillä on 31.5 ja sillon päästään muuttamaan omaan asuntoon, sitä odotellessa ja viikkoja laskiessa....
tamatu 29/30-31
Voi reisi, mikä keli! Täällä on KYLMÄ, haluaa kevään takaisin!
Ensiksi myötätuntoisimmat pahoitteluni tädin kynsiin joutuneille :( Voi saamari sitä muoria!
Plussanneille hirveästi tarrasukkia matkaan onnittelujen kera! (Mä olen sairaan huono muistamaan nimimerkkejä, antakee anteeks)
ON: Ei mitään uutta... Edelleen valkkaria piisaa tuutin täydeltä, mutta mrs Red on onneksi pysynyt vielä poissa. En sitten malttanut kauppareissulla olla ostamatta pregent-testejä ja tekasin sen sitten päivällä. Ja negaahan se tietenkin saamari näytti :( No, kaapissa odottaa Aconin Early Detection, mutta yritän säästellä sitä ensi viikkoon, jos hermo kestää eikä tätiä näy. Yleensä mulla on myös rinnat kipeytyneet ennen menkkoja, mutta nyt ei... Arvatkaa vaan nostaako taas toiveita, kun olotila erilainen?! Itseään kai tässä kiusaa, kun liikaa rupeaa tutkiskelemaan ja diagnosoimaan.
No katellaan kuin muorin käy :)
Plussaonnea kaikille!!!
Tirrukka kp 28/~30 yk 5
Eilen illalla testasin jälleen Apteekin omalla testillä ja plussa sieltä tuli! Ihanaa! Mutta jotenkin aivan epätodellinen olo. Esikoisesta uskoin heti ensimmäisestä testistä. Nyt on alla kaksi haamua ja yksi vahva viiva ja vieläkin tekis mieli testata =) Ei minkäänlaisia tuntemuksia mihinkään suuntaan.. No, eiköhän se ällötys tule pian, jos tämä raskaus jatkuu hyvin =)
Toivotan kaikille plussanneille tuhannesti onnea ja ei-vielä plussanneille pidän peukut pystystä plussan puolesta!!!!
Mukavaa kevään jatkoa!
Eilen illalla kp 34 muuttui kp 1...... Tipuin sit korkeelta ja kovaa! Eipä tarvinu testiä tehä tänään....
ja liimaa ja tarrasukkia masukille.
mp:lle pahoittelut tädin saapumisesta :((((
ON: aamulla testasin kp 30/31 aconin early detectonilla(tai jotain) selkeen haalean viivan..nyt alkaa jännittämään, syksyllä vastaavat viivat meni kesken, mutta jospa nyt ois onni myöden ja viivat alkas vahvistumaan ja meillekkin tulis joulukuussa nyytti.
sekava tamatu
Pahoittelut minultakin niille, joille täti mokoma ilmaantui :(
Ja minä en vieläkään päässyt jännityksestäni. Tultiin äsken reissusta, säntäsin heti testaamaan, ja Clearblue näyttää hyvin hyvin haaleaa ja ohutta, tuskin näkyvää plus-viivaa :O Ja koska perjantaina tekemäni samanmerkkinen testi ei näyttänyt yhtään mitään, ei " viivanpaikkaakaan" , niin kai tuo pitää plussaksi käsittää.
Voi apua. Tämä raskaus (?) on tosiaan ylläri. Tervetullut toki, mutta kyllä tämä silti saa sydämen muljahtelemaan. Mutta yritän vielä olla hötkyilemättä, odotella pari päivää ja testata vielä.
Erittäin hämillään oleva Ixia, kp 30/29-31
Olin niin tohkeissani, että unohtui ihan onnitella plussanneita. Gaiolelle hurjasti tsemppiä, toivottavasti pääset pian kertomaan hyviä uutisia meille! Aika outoa, ettei neuvolasta annettu mitään ohjeita. (Luulisi tosiaan terveyskeskuksen kautta pääsevän veritestiin, itse varmaan koittaisin ottaa sinne seuraavaksi yhteyttä, jos testit yhä näyttävät haamua)
Ja samoin tamatulle ja muille lykkyä!
Vielä piti pinoutua ennen nukkumaan menoa...
Ixia, Tamatu ja Lennokki81: varovaiset onnittelut! Ihanaa, että vielä viimeistenkin joukossa plussia satelee :)
Mp73: Olen tosi pahoillani, tsemppiä!
Muut nimimerkit pääs unohtumaan...Kuulumisianne olen lueskellut päivittäin ja hengessä kovasti täällä mukana ollaan!
ON: Edelleen piina jatkuu... Testasin sitten aamulla taas Pregentillä ja eihä siihen mitään viivaa tullut :( Paitsi siis testiviiva. Nyt vaan yritän uskoa, että se ei ole mikään herkkä ja vois antaa vielä negan tässä vaiheessa. TAHTOO NIIIIN SEN PLUSSAN!!!! Yritän vielä sinnitellä Aconin early detectionin (ajatusmaailmassani luotettavampi) tekemistä keskiviikkoon, toivottavasti maltan ;) Välillä jo ajattelin testaavani huomenna, mutta mulla huominen (eli kp 30) on se yleisin tädin tulopäivä, joten pitäis sen yli sinnitellä. Positiivista on, että rinnat eivät ole vieläkään kipeytyneet... Yleensä mulla kipeytyy rinnat ennen menkkoja, liekö kipeytymättömyys mikään merkki?!? Ja valkkaria edelleen virtaa. AAARGH! Osaispa ajatella välillä vaikka jotain muutakin, vaikkapa tuoreinta hallitusohjelmaa ;)
Mutta palaillaan ensi viikolla! Ja pitäkääs mulle peukkuja, jookos kookos?!
Tirtsa kp 29/~30 yk 5
Toivotaan että viivat siitä vielä vahvenee, mutta plussaltahan nuo kuulostaa!!!
Lopuille joulukuisille piinailijoille vielä isot tsempitykset!!!
Kyllä tuonne Odotuspuolelle vielä mahtuu hyvin mukaan!!
PLUSSAtuulia puhallellen Shani@ ja Neilikka rv 5+4
..ja mitä vanhat silmäni näkivätkään! =D
Tamatu! Voi ihanuuden ihanuus, oon kyllä todella onnellinen sun puolesta! Kyllä varmasti se viiva vielä vahvistuu ja nyt menee kaikki loppuun asti hyvin! Mä oon ihan varma siitä! =) Ihanaa!
Tietenkin hirmu paljon onnea kaikille muillekin plussanneille!
ja kykenen tulemaan tänne ja nään Tamatun plussaviestin, jee, Onnea Onnea, samoin kuin muillekkin plussanneille.
Nyt on jo kp 8, eli kimi tuli kuin tulikin viikko sitten vaikka lämmöt olikin korkeella vielä kp 2. Ja yritys jatkukoon...
poco kp8
piipaa ja poco, mutta en ota onnitteluja vielä vastaan, tämän aamun testi yhtä haalee ku eilinen, selkee silminnähtävä mutta reilusti vaaleempi ku kontrolli, eilisen illan supisteli kokoajan mutta nyt on sen puoleen parempi olo...jännitetään vielä muutamia päiviä testailen joka aamu!!!
tamatu 31/31
Tamatu. Toivon kovasti vahvaa viivaa sulle! Onnea muillekin onnistujille.
ON: Olen ollut hetken taustalla seurailemassa.Vieläkin ihmetyttää selvät raskausoireet ja kp 22 alkanut vuoto viime kierrossa. Mut eikun eteenpäin, nyt on kp 9 ja ovistikut käytössä. Taidan liittyä tammikuisiin.
AnniHelen@
Voi että, harmillista lukea negoista ja tädin tuloista. Vaan se taitaa olla päivän sana, mäkin testasin aamulla ja negahan se. Ei haamun häivääkään. Tosin nyt vasta kp 28/29-31, ja kun kierto on välillä venähtänyt pitemmäksikin, niin ihan pikkuruista toivoa elättelen vielä. Tätikään ei ole ilmoitellut tulostaan millään tavalla.
Vaan nyt viikonlopun viettoon! Mp73:lle hurjasti plussalykkyä, ja samoin muille, jos joku vielä jännää. Varmaan mä käyn vielä maanantaina kertoilemassa mikä tilanne.