@@ JOULUISET vko 16 @@
Kommentit (98)
Olisiko muilla parempi onni? Palaan illalla lukemaan, toivottavasti olisi silloin joku haamu vahvistunut plussaksi :)
Mukavaa päivän jatkoa!
Vai teette te " Priscillat" , tostahan me saadaan tänne uus slangisana, eli jos on muka menkat ja plussaa, se on priscillat :DD
voi tytöt!! Tamatu, Tutti, Gaijis, IHANAA!!!! kyllä se plussa sieltä tulee:))
Laitan uuden vedon tälle päivälle, shania, tuu vetäääää.....
Huh...pakko tulle jonnekin kertomaan ja hakemaan vahvistusta. Tein juuri äsken haamu-plussan.
Olen tähän asti käynyt vaan lukemassa teidän juttuja ja seuraillut teidän tapahtumia...Mutta nyt on pakko avautua..
Oikeesti vasta huomenna olisi menkkojen alkamispäivä, mutta enhän minä jaksanut odottaa. Kyllä mieskin näki sen haalean viivan, mutta varsikin hän on epäileväinen, että voiko olla plussa, kun ei ollut yhtä vahva viiva kuin vertailuviiva.
Viime yönä olin jo aivan varma, että näinkö tässä kävi, kun kävin vessassa niin paperiin jäi sellaista ruskeaa vuotoa. Ajattelin, että no niin, menkathan sieltä sitten alkaa, mutta minulle kovin oudolla tavalla. Mulla aina alkanu suoraan kovalla vuodolla. Mutta se olikin siinä ja aamulla ei enää pyyhkiessä tullutkaan mitään ja siteeseen asti ei ole jäänyt.
Hitsi, että jännittää! Huomenna pitää aamupissasta tehdä varmistustesti..Eiköhän se sitten näy jo kunnolla jos on näkyäkseen??
Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä meille vielä odottaville!!!
Taustaa sen verran, kuten nimimerkistäkin voi päätellä, niin olen syntynyt 81 eli siis 26 vuotias ja mies saman ikäinen. Meillä on 04/05 syntynyt poika ja pikkusisarusta kovin toivotaan =)
Teretulemast jännäämään!!
Eli joo köydenpäässä roikun minäkin kaksin käsin kiskomassa teitä tonne O puolelle!!!! *pyyhkii hikipisaroita* =)
Koralli73, mut eihän tätiä oo vie tullut??? Toivoa on siis!!!!!
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
PLUSSAA KAUIKILLE!!!!
Shani@ ja Neilikka 4+6
Moi lennokki, tervetuloa kuumeilemaan ja jänskäämään ja onnea haamuplussasta!
Olen ollut tässä jalat ristissä pian pari tuntia ja nyt lähden hakemaan apoteekista r-testiä, että pääsen taas testaamaan... Ostan kerralla 2, niin voi vielä huomisaamuna tehdä aamupissasta...
paniikki...nyt jos tuleekin negaa...
Palaan koneelle parin tunnin päästä tekemään pikaraportin :)
Moi lennokki, tervetuloa kuumeilemaan ja jänskäämään ja onnea haamuplussasta!
Olen ollut tässä jalat ristissä pian pari tuntia ja nyt lähden hakemaan apoteekista r-testiä, että pääsen taas testaamaan... Ostan kerralla 2, niin voi vielä huomisaamuna tehdä aamupissasta...
paniikki...nyt jos tuleekin negaa...
Palaan koneelle parin tunnin päästä tekemään pikaraportin :)
Piti vielä sanomani, että tsemppiä meille kaikille!
Ja koralli, mikä sulla olikaan nyt ajankohta menossa? Testasitko liian aikaisin?
t. vauhti päällä ja äly nolla, eli Gaijis
gaiole, onnea testailuun...tuu sitte ilmottamaan tulos bdbdb :)
lennokki, tervetuloa mukaan...hamuplussako oli? vahvistumisonnea!
koralli, oi hiton hitto...halauksia!!!!
omaa jonka kopsasin lyyleistä (hieman kiirus laittamaan ruokaa):
Mulla ei tulleet Aconit vielä tänään postissa vaikka odottelinkii (su:na tilasin) kovasti. Pakkohan se sitten oli marssia apteekkiin kun olin ollut vartavasten käymättä vessassa neljään tuntiin. Siellä ei testeissä ole paljon valinnanvaraa, joten otin Clear bluen (vaikka vannoin etten sitä käytä. kun edelliskierrossa näytti vahvaa haamua ja täti tupsahti.)
Mutta ilman hihkumatta, niin testiajan sisällä siihen piirtyi plusmerkki...himmeä ja ohut MUTTA värillinen sellainen :) Lauantaina olis tätsypäivä, joten odottelen sitten kauhulla tuleeko vuoto. Luultavasti tulee testailtua vielä sitä ennenkin taas (en mä mikään suurkuluttaja oo, heh) xD
Tutti kp 25/28 dpo jotain 10-11 ja yk10
Hei KORALLII *huhuilee*...älä ihmeessä vielä luovuta!!!
bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd
ONNEA tutti!!!! :))) Uskallanko sua vielä plussanneisiin laittaa vai ootetaanko vielä?
Kiitos tsempistä Shani@, tutti ja Gaiole. Tuntus vaan että pitäs jotain jo herkäällä aconilla näkyä, kun uskon että on jo dpo10 tänään. No huomenna näkee alkaako taas tuttu tiputteluvuoto (tai voi alkaa myöhään tänä iltanakin) Se on alkanu viime kiertoina aina dpo 11, paitsi viime kierrossa jo dpo10. Siitä tiiän että voi luovuttaa.
Gaiolen tulosta oottelen malttamattomana myös :) Tuu sit heti kertomaan! Toivottavasti olis plussaa!!!
Lennokille tervetuloa ja onnea haamuplussasta! Toivotaan viivan vahvistumista sullekin!
+++++++++++ säteitä!
Koralli73 kp 23 dpo 10(?) yk9
Koralli: älä laita vielä, odottelen tummempaa testitulosta ja että alkaako se vuoto. Muuten, tuli mieleeni että paristakin keskustelusta olen lukenut joillakin käyneen niin että Aconilla ei näyttänyt raskautta (myöhemminkään muuta kuin haamuna) mutta samaan aikaan toinen testi (muistaakseni apteekin oma) oli antanut plussan. Hmmm...outoa, mutta ei sitä aina tiedä. Toivotaan todella, että sulle ei tätsy löydä!!!
Koralli: älä laita vielä, odottelen tummempaa testitulosta ja että alkaako se vuoto. Muuten, tuli mieleeni että paristakin keskustelusta olen lukenut joillakin käyneen niin että Aconilla ei näyttänyt raskautta (myöhemminkään muuta kuin haamuna) mutta samaan aikaan toinen testi (muistaakseni apteekin oma) oli antanut plussan. Hmmm...outoa, mutta ei sitä aina tiedä. Toivotaan todella, että sulle ei tätsy löydä!!!
joko kone sekoilee, tai sitten minä ;) luultavasti meikäläinen.
olipas mukava lukea että oli haamujakin tullu, onnea tutti ja lennokki, kiva kun on viime metreilläkin uusia pinoilijoita.
kuinkas Gaiolen testaus sujuu, malttamattomia täällä ollaan!!
Koralli olen hurjan pahoillani negan testaamisesta, vaan jospa sinäkin teet " priscillat" toivon ainakin sydämestäni sitä.
mie sain tänään ne tukostaipumusverikokeen vastaukset ja niissä ei vikaa ole, yksi huoli vähempänä. aamulämmöt tänään 36,3 mutta yö oli niin rikkonainen ja useita kertoja hereillä olin+eilen olin iltavuorossa, niin en siihen luota. iltalämmät 37,2 niinkuin on nyt jo viikon verran olleet. mitään oireita ei mihinkään suuntaan ole, ti jos jotain niin alamahalla painontunnetta, ei mitään muuta. lugeja olen napsinut jo6pv eikä niistäkään vielä oireita ole tullut(en muista yhtään missä vaiheessa viime kierrossa alko se pahoinvointi, mutta jotakuinkin näillä päivillä.
mie taidan olla viiminen joka täällä piinailee, viikko vielä pitäs jaksaa..
tamatu kp(nyt täytyy jo laskea kalenterista)25/30-31 tai jotain, en oo yhtään selvillä että millon se ovis oikeesti oli
plussia odotellaan edelleen
Eli ei niin vahva kuin se kontrolliviiva, muta ihan selkee vaaleempi viiva piirtyi siihen viereen, ei tarvinnu käännellä, sillä väriä oli reippaasti :))
Ja itse asiassa en pystynyt olemaan pissimättä ennen apteekkiin menoa, eli oli alle 2 tuntia pissikin rakossa... Ja testissä luki että pitäs tehä aamupissistä..
Huomisaamuna siis teen vielä aamupissasta ja varmaan kaikkina muina aamuina taas perään!!
APUAAAAAA, JEEEEEEEEEEE
Eikös ton pitäs vahvistua tuosta vielä lisää, vai voiko se jäädäkin haamuksi vaikka olis raskaana??
Hyvä tuttiiiii!!!
Gaiole
mullahan näytti r-testi vitivalkoista negaa kp 28/30 ja aconin ovistesti samoin 29/30. Sit seuraavana päivänä alkoi vuoto, joka kesti ilmeisesti vaan sen nanosekunnin, ja onko se nyt kp 2 vai kp 31 (kai 31, kun ei se täti kunnolla tullu??) kun tuli RFSU:n testiin erittäin hailee viiva. Tänään haamu on siis selkeesti vahvistunut.
Eli koralli älä heitä kirvestä kaivoon!! Joulukuisissa on varmaan kaikki mahdollista :))
Terkkuja kaikille ja kiitos tsempityksestä!! Piti kommentoida vielä jonkun tarinaa, mutta apua mulla hävisi ajatus.
Plussapuhuria kaikille jänskääjille!!! Nyt tarttee mennä saunomaan...
En uskalla tuuletella vielä yhtään, odotan vaan aamua, että pääsen taas testaamaan uudelleen..
t. tikku-pissijä
Hyvä hyvä Gaiole, testataan molemmat aamulla selvä plussa...eikö?
:)))
Tuttifruttis
Toivotaan sormet ja varpaat ristissä, että haamu vahvistuisi siitä kunnon viivaksi!! En malttais millään odottaa aamuun, mutta tosiaan aamupissastahan se pitäisi tehdä. Ja kotonakin on vaan yksi testi enää, joten pakko odottaa aamuun =) On tämä jännää =)
Palataan aamulla =)
Voi juku teitä sentään, miten saatte untakaan ensi yönä!! :) Minä en varmaan sais, ku niin jännittäis.
Oikein paljon plussasäteitä teille kaikille!!! Muistakaa, että on yksilöllistä mitä tahtia se hormonimäärä nousee, ei se kaikilla nouse niin nopeeta, eli jos ei huomennakaan vielä ole vahvaa viivaa, niin ei se mitään merkkaa. Viikon päästä taatusti jo sit on. :) Kyllä te raskaana olette kaikki, nyt vaan tarraliimaa ja tarrasukkia ym ym, että tarraavat pikkuiset lujasti lujasti kiinni.
(.) Täällä ei vielä tiputtelu ole alkanut, mutta selkää alkoi vähän menkkamaisesti jo juilia, joten saas nähdä.
Mut huomiseen! Öitä! :)
tuleekohan yöllä ees uni silmään :))
Saiskohan oltua huomisen testaamatta ja sit keskiviikkona testais aamupissasta.. Pakko yrittää..
menin jo tilaamaan viime viikolla netistä kasan ovistikkuja ja r-testejä, josko ne olis tullu huomenissa...
Ei tässä auta ku kärvistellä! Kiitos tsempistä kaikille, toivottavasti tämä tästä iloksi muuttuu.. Vielä ei uskalla tuulettaa todellakaan..
Tehdään kaikki " priscillat" :)) eikös joo!! *tartun köyteen enkä päästä irti*
Kauniita unia, plussien kuvia
toivoo Gaiole