@@ JOULUISET vko 16 @@
Kommentit (98)
sama tilanne! Tänään pitäis (tai siis ei pitäis) alkaa menkat ja haamu mullakin tuli! Ihan selvä haamu. Ja ollaan saman ikäisiäkin :-)
Plussatuulia kaikille!
mullakin edelleen haamu, mutta nyt se oli eilistä haaleampi...aika mitätön :/
hitsit, luulenpa että mulla käy taas niin että tulee kemiallinen. Pirkales.
Mutta en luovuta vielä.
Meillä se nyt haamuilee :)
vahvistumisia!
Tutti kp 26/28
Onnea paljon, kyllä se haamu siitä vahvistuu, ja muistattehan, ettei testiviivan tarvitse olla yhtä vahva! Mulla on jokaisessa raskaudessa tullu plussa aika himmeänä ja vasta monta päivää sen jälkeen kun kk jäivät tulematta:-) ja tuossa on lauma lapsia ja vielä yksi tulossa!
Täällä edelleen teitä tsempaten
P-M rv 5+3
Ensinnäkin peukutuksia haamuja saaneille viivan vahvistumiselle! bdbdbdb
Mutta omasta navasta pikainen kysymys: Mulla on yleensä oviksen jälkeen tullut TODELLAKIN kuiva kausi, joka loppuu muutama päivä ennen tätiä. Mutta nyt kuivaa kautta ei ole tullut vaan lorinaa riittänyt viikkotolkulla! Onko se ollut jollakin oire " toivotusta" ? Eilen ja tänään limaisuus on kyllä lisääntynyt, ferrarin äänet jo varmaan kantautuvat...
Mukavan aurinkoista päivää kaikille! Täällä Lapissa on talvi parhaimmillaan, eilen vielä hiihdettiin lasten kanssa :)
Tirtsa kp 25/30
Tirrukka, hyvältä kuulostaa...varsinkin jos ennen ollut saharaa :)
On yksi yleisimmistä raskausoireista tuo valkkarin lisääntyminen!
Toivotaan toivotaan *bd*
Mä muistelinkin sitä yhdeksi raskausoireeksi, mutta en ollut varma. Kiitos vastauksesta! Älä, Tutti vielä lannistu haamun haalenemisesta! On se haamukin parempi kuin puhdas nega :)
Tirrukka (, jolla jännitys nousee)
Piti tulla katsomaan miten kultsit voi, ja joutuu kommentoimaankin!!
Gaijis: Ihanaa!!!!!!!!Mä niin toivon että se mun imu vetää sut tonne o-puolelle!!! Ja kyllä, se voi jäädä haamuksi. Mun nuorin tyttöhän oli jostan syystä haamu aina. Eikä mitään hätää ollut!!!! *hali*
Tirrukka: uskaltasin jo pikkusen varovasti onnitelle:)) Mulla ainakin toi merkitsi raskautta, tosin mulla valkkaria alko tulemaan kunnolla tossa kp 24/25-27 eli just kun menkkojen piti alkaa... toivon sulle sitä plussaa:))
Korallikin jännää täällä, apua!!!!
Hei, tehkää vaan ne PRISCILLAt, joulussa on taikaa;))
Voikaa hyvin, olette tärkeitä.
Samanlainen vahva haamu tuli aconilla aamupissasta kuin eilen illallakin... Ei kai tässä auta kun jänskäillä vaan, jos se ei kerta siitä välttämättä edes vahvistu..
Sintagmalle tervetuloa mukaan jännäämään!
Ja me kaikki, otetaan nyt se jouluvaavi!!!
Oon vaan ihan oudolla mielellä, kun ei ole mitään oireita! Pitää tässä nyt vaan testata koko ajan uudelleen ja uudelleen... Kun ei kai tässä ultraankaan ole vielä mitään asiaa.
t. Ollakko vai eikö olla..Gaiole
Moikka kaikille ja onnea haamuilijoille. Toivottavasti kaikki päästään siirtymään tuonne odotus-puolelle:)
Niin se minäkin taas täällä piinailen. Nyt menossa kp27/28-30. Oviksen tunsin ajallaan, mutta kamalasti ei kyllä olla touhuttu tässä kierrossa. Tosin aikaisemminkin (yht 3lasta siis jo) tärppiin on riittänyt vähempikin pupuilu. Tuntuu, että silloin se aina onnistuu, kun vähiten kuvittelee!
Perjantaina ajattelin testata, jos siis tarvetta edelleen on...
Onko muita testaamassa seuraksi?
Viime vuonna oli kaks kemiallista joten toivotaan etten hiippaile kohta takaisin tuolta odotuspuolelta...
Kaikki haamuilijat, seuratkaa! Ja tämä on käsky!! :-)
Sintagma 4+0
Mukava kuulla että haamuviivat on yhä viivoja, kyllä ne siitä varmasti hitaasti lähtevät tummenemaan. Hieno homma!
Mulle tuli aamulla taas putipuhdas nega ja alkoi se tavallinen tiputteluvuoto. Eli ihan ajallaan dpo11 alkoi taas. No ainaki ovis nyt varmistu, että se oli se aiempi mitä meinasinkin. Eli menkat alkanee lauantaina, ehkä jo perjantaina.
Semmottia. No ei auta, kun ruveta miettimään jo seuraavaa kuuta. Josko se tammikuun tenava olis sit mun juttu. :)
Mut roikun täs nyt vielä ne muutama päivä mitä täs on ennen ku menkat alkaa kunnolla. Saan jännätä teidän muiden viivoja ainakin :)
Mukava päivän jatkoa!
Koralli73 kp 24/26 dpo11 yk9
visiitti kesken työpäivän...kylläpäs vielä haamuilette ja onneksi olkoon sinä kenellä oli haamu vahvistunut(en muista nimmaria) ja aada4tervetuloa,muistan sut jostain pinosta.
koralli:nyt peukutetaan ettei tätsy tuukkaan vaan menee ihan jonnekkin muualle.
aamulämpö tasaseen sen 36,3 ja yhtä risanen yö kuin edellinen,en luota siihen. valkkari on lisääntymään päin ja tunne että kohta lorisee.alamaha on " kummallisen" tuntuinen ja ihan uutena oireena on arkuus alakerrassaku istuu, tommosta ei ookkaan vielä ikinä ollu. viime kierrossahan ne luget teki lähestäydelliset raskausoireet pahoinvointeineen, nyt en oo pönttöä halannu.
tamatu 26/30-31
ja töihin taas, pitääkin olla tuplavuoro
eli äsken puhdas nega. Taas siis jokin kemiallinen tai vastaava, kun aikaisemmat haamut niin selviä.
Parempaa onnea muille, palloilen vielä tätsyn tuloon asti täällä.
Tamatu, Koralli, Aada ja Tirrukka, nyt vaan tsemppistä ja uskonvahvistusta!!! ++++++++++++++++++++++++++
Toivon teille sydämestäni plussaa!!!
Tutti, raportoi tilannetta, toivottavasti plussa ei mihinkään häviä. Eikä se häviä, sillä ei anneta sen hävitä!! Eikös joo?
Missä on vauvaksi? Onko jo testaillut? Tule kertomaan!
Ja sintagmalle jättirutistus plussan vahvistumisesta! *halaus* :))
Upeeta!! Millonkohan uskaltaisin mukaan..
Ja taas sarjassamme tyhmä kysymys.. Kun odottajila on noita 5+3 ja muita vastaavia lukuja, niin nehän meinaa raskausviikkoja + päiviä mitä on takana, eikö? Mistä sen itse voisi laskea? Vauvalaskuri antaa kait jonkun epämääräisen päivän, mutta pitäisikö se itse laskea jotenkin oletetusta oviksesta lähtien??
Mä en ala mitään jos priscu on poistunut maisemista :(( Tuli jo ikävä!!
t. Gaijis
ei hemmetin hemmetti!! :((
Iso halaus sinulle. Tuli paha mieli :(
raskauskiekko:
http://www.oys.fi/index.php?option=com_wrapper&Itemid=111
syötä tuonne tiedot, niin se antaa viikot.
tai helpompi muistaa on kai seuraava:
http://www.tekay.fi/
ja siellä oikeassa reunassa on linkki: " kiekko"
Menen tutustumaan linkkehin!
Gaiole
kurjuuksien kurjuus että noin piti käydä, jaksuja.
samoin korallille jaksuja tädin käännyttämiseen*hus pois*
mie taidan oikeesti olla viimonen piinailija...menkoista laskien 29.12 ois la ja oviksesta laskien 31.12 pistää vähän jännittämään....
Heräsin (ihme kyllä) jo ennen esikoisen heräämistä ja pitihän se heti mennä testaamaan. Samanlainen haamu sieltä taas tuli.. Olin niin varma, että tulis vahva viiva ja nyt kauhea pettymys, kun olikin vaan haamu. Mut ehkä kuvittelen, mut olin näkevinäni, et se ois ollu vähän vahvempi kuin eilen (ehkä vain toiveajattelua).
Täytyy odotella pari päivää (kun vaan malttais) ja testata sitten uudemman kerran. No mullahan ois tänään vasta pitänyt alkaa menkat, että eihän se tosiaan välttämättä näy vielä..mutta tietenkinhän sitä toivoo vahvaa plussaa.
Tsemppiä muille haamuilijoille ja tietysti muillekin kahden viivan odottajalle! =)
*malttamattomana jää odottamaan muiden uutisia*