Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

@@ JOULUISET vko 16 @@

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin laittaa teille pinoa valmiiksi, kun ei näkynyt!! ketäs tääl on viel jäljellä, ja mitkä on tilanteet??

Toivon kauheasti PLUSSAONNEA lopuille joulukuisille, tärppäis nyt vaan kaikille!!!!!!

*ojentaa vetoköyden odotuspuolelle!!!*

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Shani@ rv 4+5

Vierailija
2/98 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tartun kanssa siihen köyteen niin saadaan enemmän, hiiiop....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän tarttua vielä viimeisin voimin köyteen, vaikka kirves on jo melkein kokonaan kaivossa. Millin verran enää päästä näkyy..

Oon jo tuolla tammikuisisa pyörinyt, kun en usko mihinkään tässä kierrossa, mutta vielä ei ole täti täällä, joten ei tuosta tarttumisyrityksestä ainakaan haittaa ole! ;)

- Paaru kp 28/28-29 tai jotain

Vierailija
4/98 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussaa se on, tartu tiukasti ei hanuriin vaan köyteen:)))

muita??

Vierailija
5/98 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo Priscillan tapaus kävi mielessä eilen. Miten kummassa mulle just nyt tuli tuollainen 22 päivän kierto? Lyhyin ainakin viiteen vuoteen, jolloin olen kiertoni kirjannut. Vuoto alkoi pienesti, eikä tänäänkään vuotoa ole paljon tullut. Äsken vaan alkoi tosi kova juiliminen alavatsalla, että kyllä tää nyt oli tässä. Ihmetyttää, että keksinkö nuo selvät raskausoireet. Rintojakin oikein todella pakotti. Eikä siis koskaan ole muuten ollut noin, kun edellisessä raskaudessa. Mies vaan sanoi, et voisko oireet tulla, jos toivoo oikein kovasti? Niin se sitten kai kävi =(.

Parempaa plussaonnea kanssapiinailijoilleni!

T: AnniHelen@ Kp2

Vierailija
6/98 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan se olla että kun oikein kovasti toivoo niin... oli mullakin tässä kaikki nämä kuukaudet kun plussaa toivo, kaikkia oireita, ja nyt kun plussasi, ei ollu oireita. Lauantaina kun mulla olisi oikeesti pitäny menkat alkaa, mulla kyllä juili kanssa, voi että... mä niin toivoisin että olisit plussannu:( halin sua kovasti...

Vierailija
7/98 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas maailman laiskin kirjoittelija ilmoittautuu.. anteeksi vaan. Melkein päivittäin olen käynyt teidän kuulemisianne lukemassa, alkukierrossa piti pitää etäisyyttä, kun v..tutti niiiin raskaasti tädin viimeisin vierailu :(

Priscilla ja Shani@; ONNNEAA!!!! Ja kottikärryllinen niitä tarrasukkia molemmille! Ja mä tartun nyt kynsin ja hampain siihen teidän vetämäänne köyteen, koittakaa jaksaa vetää *hiii-op* :)

Anni-Helen@lle lohtuhalit täältäkin! Ja Paarulle plussatuulia *pluuuhh*

Ja kaikille muillekin jäljellä oleville oikein, oikein paljon plussatuulia!!!

Tutin kanssa meillä taitaa olla samat laskettuaika toiveet, jälleen kerran. Joko piinailuttaa?

ON: Otti muuten TOSI koville edellinen tädin vierailu :( Saa nähdä, onko taas sama edessä viikon päästä... On tosi rasittavaa pettyä kuukausi toisensa jälkeen, kun edelliset raskaudet ovat alkaneet jo melkein ajatuksesta. Mutta ei auta itku markkinoilla, jospa sitä joskus. Kysyin talvella madam mammalta ja ennustaja elliltä lapsista, ja toinen ennusti meille vauvaa tammikuussa 2008! Voi että kun ennustus toteutuisi :)

Tämä viikko menee taas vielä piinaillessa, hoh hoi... Yritän vielä ensi maanantaihin asti kärvistellä piinassa, saa nähä onnistuuko. Aconin early detection polttelee kyllä kylppärissä...

Tirrukka kp 23/30 yk 5

Vierailija
8/98 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pari tuntia sitten kp28, nyt kp1..

Eli vanhapiika tärähti kylään. Ei kyllä onneksi kamalasti sureta, koska olen henkisesti ollut tammikuisissa jo pari viikkoa.. Mutta nyt siis viralliset hyvästit jouluvauvalle.

Mutta edelleen, onnea kaikille tämän ketjun plussaajille! Liimoja ja tarroja on postissa tulossa parin kilon paketit kaikille! ;)

- paaru kp1/27-29 näköjään, yk3

Vierailija
9/98 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

annihelenalle isosti haleja!!!!!

Tirrukka...juu hei kyllä, piinailuttaa ja ihan hyvä fiilis ainakin toistaiseksi. Erikoisia oireita ei oo mutta äsken hätäilin ja testasin kesken työpäivän Caren testillä (herkkyys Aconin luokkaa) ja haamu pläjähti, eli väriä aavistus mukana. Kivempi kuin tyhjä ruutu. Keskiviikko aamulla uusintatesti. Toivottavasti vahvistuu *yrittää tarttua lujasti köyteen* ;)

Tuttituppura kp24/28

Vierailija
10/98 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pahoillani... halit.

ja tännekkin onnea tutti, wau!!!!!!

Vierailija
11/98 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivottavasti keskiviikkona tulee enmmän väriä testiin.

paarulle halit ja parempaa onnea seuraavaan kiertoon.

meinas taas masista aamulla pukata ku 5.15 kävin poitsulle maitoo antamassa ja mittasin sit samalla lämmöt, nepä olik 35,8 ihan niinkuin ennen ovista.(normsiti oon mitannu 6 pintaan) sitten ku herättiin 8.30 lämmöt oli pompsahtanu 36.5 että mitäpä tässä enää uskoa

Vierailija
12/98 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paarulle pahoittelut tädistä, ja olikos jonkun muunkin täti yllättänyt, muisti pätkii.

AnniHelen@: Outoa että sun kierto noin lyheni... :o Oletko ajatellut vielä varmuudeksi testata? Eritoten, jos ei vuoto kovene.

Minulle piti tulla tänään aconin testejä Kotitesteiltä, tulihan niitä kaksinkertainen määrä (eli 8 kpl) vaikka olin tilannu vain 4 kpl. Ohhoh, sanon minä. Onko tämä joku merkki että tarvin vielä noin paljon testejä ennen kuin plussa tulee...

Huomenna kait aamulla testaan. Vaikka tuosta testipaljoudesta tekis mieli korkata joku kyllä jo tänä iltana, saas nähdä, mullahan on vielä tapana leikata nuo testit kahtia, ei jotenki raaski käyttää kokonaista, kun puolikkaastakin näkee sen negan niin hyvin ;)

Mut oireita ei ole, ei niin ainuttakaan. Ja onhan oviksesta tietty vasta 7-9 päivää. Valkkis on vähä lisääntyny niin kuin aina menkkoja ennen ja rintoja vähän aristaa sivulta. Menkkoja odotan alkavaksi aikasintaan lauantaina ja viimeistään maanantaina, riippuu siitä, koska se ovis oikeastaan oli. Epäilen että tuo aiempi vaihtoehto on oikein.

Joku kysyi taannoin siitä dpo lyhenteestä. Se on siis lyhenne englannista, day(s) past ovulation eli montako päivää kulunut oviksesta.

Nyt kaffille, ihana päivä on ollu tänään muuten, mahtavaa. Valitettavasti taas kylmenee, mutta kiva oli tämä päivä kumminkin.

Jaksuja viimeisille piinaajille. Ja kiitos tsemppaajille priscillalle ja Shani@alle!!

Koralli73 kp 22/26-28 dpo 7-9 yk9

Vierailija
13/98 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea haamusta!! Upeeta :)) Toivottavasti vaan vahvistuu!

Ja pahoittelut tädin yllättämille, keitä olikaan se kohdannut? AnniHelen@ ja paaru ainaskii.

Tamatu älä nyt vielä hanskoja tiskiin lyö, mahkuja on kunnes täti saapuu!! Ketäs muita vielä jänskättää, tirrukka ja koralli, TSEMPPIÄ! Ja muut kans, jos nyt unohtui mainita.

Pakko oli tulla tänne tilittämään, että mun menkat katos jonnekin ihan totaalisesti! Siis eilen tuli kirkasta verta ja nyt reiluun vuorokauteen ei yhtään mitään.. En voi ymmärtää. Onko tämä joulukuisten kierto kaikilla (lähes) ollut ihan outo, kun välillä vuotaa ja tiputtelee ja sitten taas ei..

Plussaan en kyllä itselläni usko, mutta aion vielä tehdä tänään tuon yhden r-testin pois homehtumasta... On tämä raivostuttavaa. Toivo oli jo mennyt ja nyt sitten alkaakin taas toivoa uudestaan kaikkea utopistista... Monta kertaa kuukaudessa sitä ihminen jaksaa pettyä?

Shani@ ja priscu ootte kyllä mainioita! Jaksatte meitä täällä viihdyttää :)

t. Gaijis (pitäs olla kp 2, mutta täti päätti poistua paikalta kesken kaiken?)

Vierailija
14/98 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein just RFSU:n r-testin ja siihen tuli haaleetakin haaleempi viiva!! Siis haamu-ko??? täh?! En ikinä eläissäni ole saanut minkäänlaista muuta viivaa kuin ovistikkuun, eli ei pysty vertaamaan, mutta mieskin näki sen ja sanoi, että tosi hailee viiva on.

Täällä on puhuttu viivan paikoista, mitä se tarkottaa? Meinaako se sitä, että joku viiva näkyy testissä vaikka ei raskaana olekaan...? Auttakaa tyhmää, oon ihan noviisi näissä asioissa.

Oon ihan paineessa täällä!! Perjantaina tein kanssa r-testin, eikä tullu mitään haamuja, lauantaina tein aconin ovistestni, ei haamuja ja eilen sitten tuli se pikavuoto...

AUTTAKEEEEEEEEEE... Siis se oli TOSI hailee, mutta punertavaa väriä kuitenkin.. Voi ei miksi mulla ei ole enää lisää testejä kaapissa!!!

t. epätoivoinen Gaiole

Vierailija
15/98 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei noista RFSU:n testeistä ole kokemuksia, kun olen kuullu niistä vähän haukkujakin täällä vauvapalstalla. Joten en osaa ottaa kantaa tuohon viivaan. Jännäksi kyllä käypi!!!! Plussasäteitä nyt kovasti!

Minäkin sitten otin ja tein aconin testin mutta oli selvä nega. Tosin tunnin parin pissaa olin vaan pidättänyt, joten katotaan nyt vielä huomenna aamupissasta, näkyykö mitään. Ei siellä kyl taida mitään näkyä..

Vierailija
16/98 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuleppas pimu, mä oon noilla testeillä saanu tyylikkäitä negoja, ilman minkäänlaista viivaa tai sen näköstäkään, että jos siinä punasta on, niin haamu se on!!!! ainiin, miesten silmät ei yleensä valehtele;)

sulle käy samanlailla kun mullekkin, joulunlapset ne osaa!!!!

Mä toivon sulle niin kauheesti sitä plussaa, mä vähän luulen että siellä se vauva gaijis lepäilee ja kasvaa:)

*vetää ihan älyttömän kovaa siitä köydestä*

Vierailija
17/98 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Shani@ ja Pricilla vetoavusta; sitä varmasti tarvitaan!!!!

Gaiole ja Tutti: ihania haamuja, varmasti vahvistuu (olettehan seuranneet Pricillan vaiheita....)

Pahoittelut tädin yllättämmille, täällä sitä pahista odotellaan loppuviikoksi...iik. Torstaina olisi mennyt 2 viikkoa oviksesta eli siinä olisi yksi etappi jos sinne päästään. Minulla nimittäin täti tulee kellontarkasti vierailulle kahden viikon kuluttua ovisoireista.

Täällä ei mitään kummallista; ehkä tisuturvotusta enemmän kuin viime kierroissa (tai sitten toivoa vähän yliäyräiden...)

Siis vielä mukana jouluihmeissä ollaan; ei meitä enää monta täällä roiku....

-vauvaksi- 24/28

Vierailija
18/98 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

upeaa! Kyllä ne viivat vahvistuu! On kyllä outoja nämä jouluisten plussaamiset. Onnellisia loppuja lisää vaan! Teette " Priscillat" !

Mä en ikävä kyllä tee, kipu yltyy... Selkä on tosi kipeä ja otin jo Burana kasisatasen, niin kun aina menkkakipuun. En siis Panadolia, jota myös löytyy kaapista...

Vierailija
19/98 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos teille ihanaiset, aivan mahtavia olette...ei voi kyllin kiittää!

mulla on uus oire, nimittäin rinnat entistä painavemmat ja normaalia kivuliaammatkin..jes..mutta yritän ottaa iisisti ;) lämmöt 37.1 (norm.36.5)

muille haamuilijoille vahvistuksia ja harmituksen täti oli löytänyt tiensä myös jonnekkin päin, harmituksen harmitus *halauksia*...minä pöljä en justiin nyt muista nimimerkkejä, enkä paljon mitään muutakaan xD

Öitä ystävät, Tutti mönkii peiton alle!

Vierailija
20/98 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jännitettävää riittää..tehdään kaikki " priscillat" ja mennään kaikesta huolimatta tapaamaan herra haikaraa :))

kiinnittymisdippihän se tietty mullakin oli*yrittää psyykata itteensä* viikko sit ma oli kaiketi ovis, vaikka lämmöt nousi vasta torstaina, niin siihen se passais. paljon riippuu huomisesta aamusta että alanko toivomaan vai en..

toivottavasti huomenna saadaan kuulla lisää plussauutisia