+55 vuotiaan miehen erektio
Kirjoitan nyt aiheesta, josta mulla ei ole aiempaa kokemusta. Kaipaan asiallisia ja empaattisia vastauksia, jotka voisivat auttaa tilanteen ratkaisussa.
Minä 45-vuotias N
Hän 58-vuotias M
Olemme aloittaaneet seurustelun ja kemia on uskomaton seksissä ja seksin ulkopuolella.
Ongelmaksi on nyt noussut se, että miehen erektio ei kestä. Tai tarkemmin ottaen se, että yhdynnän pitäisi tapahtua tietyllä hetkellä tai sitten lerpahtaa.
Asiasta on puhuttu ja mies on avoin lääkityksellle. On kyse iästä, ehkä henkilöstä itsestäänkin ja nyt viimeksi kun asiasta puhuttiin, hän kertoi taustalla olevan monivuotisen avioliiton, jossa vaimo oli ollut aika passiivinen ja seksi ja yhdyntä oli pikainen toimitus. Ei ole kuulemma tottunut siihen, että seksi voi olla monivaiheista, pitkäkestoista ja siihen, että nainen on aloitteellinen ja innostunut seksiin.
Emme ole vielä kovin pitkään olleet yhdessä eli voiko tilanne parantua myös niin, että mies oikeasti huomaa, että haluan häntä ja täten pystyy kalibroimaan omaa seisokkiaan kestävämmäksi. Vai onko lääkitys ainoa ratkaisu? Eikä sekään huono juttu ole, jos sillä saadaan homma toimimaan ja minä miestä sisääni :)
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Edelisen kirjoitaja on asian ytimessä. 55+ miehen erektioon tarvitaan kiihottuminen. Harmittavan usein myös kumppanikin on jo aavistuksen ikääntynyt eikä enää sama barbie kuin nelikymppisenä. Se vaan ei kiihota, ei voi mitään.
Joka ikisen miehen erektion tarvitaan kiihottuminen, riippumatta iästä.
Mikään erektiolääke ei aiheuta erektiota ilman että mies on kiihottunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako kertaa se pitää kertoa, että se pilleri auttaa myös niihin tunnepuolen ongelmiin. Muutaman kerran kun onnistuu panemaan kunnolla lääkitystä voi vähentää ja jopa lopettaa kokonaan!
Kuinkahan kauan niitä nappeja pitää vetää, että voi alkaa vähentää tai lopettaa kokonaan?? Ukko on nyt sen 25 vuotta ainakin käyttäny, eikä ilman nappia onnistu vieläkään. Pitääkö tässä kauankin vielä odotella, että saa jättää napit pois??
Miksi pitäisi jättää pois, jos kerran toimii? Ei kai naiseltakaan vaadita liukkarin pois jättämistä kun "olisi jo aika" kostua ilmankin.
Tuossa iässä olisi ok jos muija herätteli se munan työhönsä