Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ne pimeät työt on?

Vierailija
29.10.2025 |

Moni puhuu, että niillä tienaa hyvin. Miten niihin olette päässeet ja kuinka paljon tienaatte? Mitä työtehtäviin kuuluu? Saatteko samalla kelatukia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäänkö pimeitä töitä salaa kelalta, niin saa kaupan päälle tuet?

Vierailija
2/8 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeitä töitä tehdään pimeässä

Vierailija
4/8 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illan hämärä kun koittaa,silloin lähdetään pimeisiin töihin,älä sytytä valoja,niistä töistä tulee silloin päivänvalonkestäviä töitä.

Vierailija
5/8 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisille tehtäviä remontteja jne., joissa saa palkan käteisenä. Täytyy siis osata jotain.

Vierailija
6/8 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeitä töitä saadaan tutuilta, sukulaisilta, entisiltä työnantajilta. Tietenkin kelatuet haetaan myös ja pimeästä työstä palkka otetaan käteen. Itse olen saanut 15-20 euroa tunti. Olen tehnyt kaikenlaista kuten pihahommia, puun kaatoa, puun kantojen kaivamista ylös, klapien pilkkomista ja pinoamista. Olen kaivanut ojaa vesiputkelle, olen tehnyt betonilattiaa, maalannut taloja ja remontoinut asuntoja. Yhdellä mun sukulaisella on maatila jossa on hevosia Olen siellä tehnyt remppahommia sanotaan nyt 10 vuoden aikana paljon.

Vierailija
7/8 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetaan kaikki mahdolliset tuet, ei makseta veroja, palkka saadaan käteisenä. 

Vierailija
8/8 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn tekemässä kioskilla myynthommia joskus viikonloppuisin ja joskus iltojakin. Omistaja on tuttu, joten palkka maksetaan pimeästi. Mitään tukia mä en nostele ja tuo pimeä palkka on ihan vaan sellaista extraa mitä tulee. Päivätyö on sitten ihan muualla ja muissa hommissa toimistolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi