40v+ kasvojeni iho on oikein hyvässä kunnossa, vaikka käytän vain tavallista mietoa pesuainetta ja joskus perusrasvaa. Miksi ihmeessä
naiset tunkee naamaansa 100 erilaista myrkkyä?
ihmettelee,
mies
Kommentit (21)
Mitä tarkoittaa oikein hyvässä kunnossa?
Mutta aivosi eivät näy toimivan. Sulla on neljätkymmenet naamat. Vanha lärvääjä.
Ketään ei kiinnosta sun lärvi. Mieti ihan itekses.
Suomalaisten ongelma ei ole rypyt vaan valahtaminen. Ja sehän tulee melkein jokaiselle oli se iho kuinka hoidettu tahansa.
Itse käytän aurinkorasvaa ja perusvoidetta ja iho voi hyvin ja näyttää hyvältä
N42
Olen 45+ ja sama juttu. En ole koskaan käyttänyt esimerkiksi kasvovettä. Meikin poistoon ja suihkugeelin sijasta käytän vauvan pesunestettä. Ei ryppyjä, finnejä yms.
Olen oikeasti järkyttynyt, kun jossain videoilla näytetään naisen "meikkirutiinia", kuinka paljon paskaa siihen naamaan tungetaan. Ja lopputulos ei useinkaan päätä huimaa...
Jossain sanottiin, että miehen kasvot pysyy paremmassa kunnossa, koska ne saa jatkuvaa hierontaa/voimistelua parranajossa. En tiedä, pitääkö paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten ongelma ei ole rypyt vaan valahtaminen. Ja sehän tulee melkein jokaiselle oli se iho kuinka hoidettu tahansa.
Miksi valahtaminen on sinulle ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Olen 45+ ja sama juttu. En ole koskaan käyttänyt esimerkiksi kasvovettä. Meikin poistoon ja suihkugeelin sijasta käytän vauvan pesunestettä. Ei ryppyjä, finnejä yms.
Harvalla aikuisella mitään finnejä onkaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti moni aikuinen käyttää kalliita ihonpuhdistustuotteista - turhaan.
No, kun on perinyt sekä couperosan että aknetaipumuksen niin joskus sitä haluaa esim. kevyesti meikata iho-ongelmia piiloon. Olen myös kokeillut valtavan määrän eri tuotteita ennen kuin löysin ne itselleni sopivat joilla iho pysyy siedettävänä. Sori kauheesti siitä.
Vierailija kirjoitti:
Jossain sanottiin, että miehen kasvot pysyy paremmassa kunnossa, koska ne saa jatkuvaa hierontaa/voimistelua parranajossa. En tiedä, pitääkö paikkaansa.
Eipä nuo miesten kasvot erityisen hyväkuntoisilta minusta näytä. Kolmekymppisillä saattaa olla jo kunnon juonteet, laajentuneet ihohuokoset ja samea epätasaisen värinen ja karhea iho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla on. Näytän teiniltä.
N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla on. Näytän teiniltä.
N43
Kuulut siis siihen harvaan joukkoon.
Mikä sinä olet muita tuomitsemaan jos olet saanut hyvät ihogeenit, törppö. Etkä kykene ikinä ymmärtämään niitä ulkonäköpaineita joita tyttöjen niskaan ladataan jo todella nuoresta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinä olet muita tuomitsemaan jos olet saanut hyvät ihogeenit, törppö. Etkä kykene ikinä ymmärtämään niitä ulkonäköpaineita joita tyttöjen niskaan ladataan jo todella nuoresta.
Ei hän välttämättä edes ole saanut hyviä ihogeenejä vaan tutkailee itseään "miespeilistä", josta katsoo aina takaisin uskomattoman komea adonis, huolimatta siitä mikä todellisuus on..
Äläs nyt. Minä olen tehnyt lukuisia aloituksia minimalismista ihonhoidossa ja olen nainen. Ylihoidin nuorena ihoani ja se voi huonosti. Sitten ryhdyin hoitamaan kuten sinä ja iho voi hyvin. N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän välttämättä edes ole saanut hyviä ihogeenejä vaan tutkailee itseään "miespeilistä", josta katsoo aina takaisin uskomattoman komea adonis, huolimatta siitä mikä todellisuus on..
Myös tiukka farmariasu näyttää hyvältä tuon peilin kautta katsottuna.
Geenit, hyvä ravinto, raitis ilma ja hyvä uni vievät pitkälle.
Myös liikunta lisää ihon verenkiertoa ja siten terveyttä.