Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hätähuuto Belgiasta: Meistä on tulossa huumerikollisten valtio

Vierailija
28.10.2025 |

"Rikollisuus on tuomarin mukaan ulottanut lonkeronsa kaikkialle yhteiskuntaan. "

https://www.verkkouutiset.fi/a/hatahuuto-belgiasta-meista-on-tulossa-hu…

On vain ajan kysymys milloin huumeet laillistetaan Euroopassa, käyttö on niin laajaa ja ulottuu kaikkiin sosiaaliluokkiin. Laillisena huumeiden jakelua pystytään sääntelemään ja verottamaan.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Singaporen huumepolitiikka tänne, loppuu nistien nillitys ja ei ole enää ongelmia huumeista

https://yle.fi/a/74-20126402

Ei näytä onnistuvan tuolla tavalla huumeongelman pysäyttäminen. Sielläkin oikeuslaitos on huumekartellien omistuksessa. Siellä huumeongelma on vain piiloitettu.

https://reason.com/2025/10/21/singapore-keeps-hanging-low-level-drug-co…

Vierailija
42/69 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artikkelissahan kuvataan täsmälleen sama kuin mitä tapahtuu Alankomaissa: rikollisuus on arabitaustaisten johdossa ja kantaväestö joutuu ottamaan siihen joko osaa, tai vähintään katsomaan mualle - tai seuraukset oat vakavat. Kukaan ei halua joutua todistajaksi ja saattaa perhettään hengen vaaraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jotainhan se kertoo myös siitä että ne suurimmat huumeongelmat ja jengiongelmat sekä väkivalta löytyy Belgiassakin aina tietyistä kaupunginosista. 

Se rehoittaa aina köyhillä aluella pahiten. Muualla elämä on puhdasta ja ongelma ei näy. 

Miksi köyhille annetaan huumeongelma osakseen? 

Voisiko antaa parempaa palkkaa ja töitä esimerkiksi, ettei tarvitse turvautua yhteiskunnan ulkopuoliseen tukeen pärjätäkseen elämässä?

Hyvä työelämä ja kannattava työelämä on yksi peruselementti millä torjutaan ennalta huumerikollisuutta ja köyhyyttä. Tämän päälle on sitten se minkä varassa voi nuorempi polvi opiskella turvallisesti ja tulevaisuuden näkymät on hyvät. 

Tosiasia on että köyhyyttä ei ole torjuttu hyvin. Belgiassaakin on paljon kodittomia. Miksi Suomessa on nyt edistetty kodittomien määrää leikkauspolitiikalla? 

Kaikki nämä sataa huumeriko

Jaa että ei heijastu muualle? Brysseliin ei moni halua muuttaa ollenkaan.

Vierailija
44/69 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi tuolla aiemmin, että mitä iloa on vasemmistosta - no, tämä artikkeli on suora vastaus siihen kysymykseen.

Vierailija
45/69 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu: Laillistetaan huumeet ja jätetään tuomitsematta huumeisiin liittyvä muukin rikollisuus

t. vihreät

Vierailija
46/69 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilastot eivät virallisesti kerro, mutta eiköhän tilanne ole sama kuin alankomaissa, Ruotsissa tai vaikka Saksassa. Liikaa kivoja pelihetkiä ja rikkautta euroopan kaduilla.

"Around 28% of criminal convictions (2020) were of persons without Belgian citizenship. europe-arabs.com+1

But this does not include Belgian citizens who have a foreign background (immigrant origin) and thus does not capture the broader nonethnic Belgian origin category.

Regarding the prison population: one article states that foreign nationals (non-Belgian citizens) made up ~43% of the prison population at a given time. europe-arabs.com+1"

Jos joku haluaa tehdä tästä sosiaalipoliittisen kysymyksen niin katse sitten maahanmuuttopolitiikkaan. Se on vastuussa Euroopan huume- ja ihmiskaupasta, kasvavasta seksuaalirikollisuudesta ja katuväkivallasta. Kuinka kauan pitää oikein hakata päätä seinään, että tajutaan jotain?

Vierailija
47/69 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Singaporen huumepolitiikka tänne, loppuu nistien nillitys ja ei ole enää ongelmia huumeista

https://yle.fi/a/74-20126402

Ei näytä onnistuvan tuolla tavalla huumeongelman pysäyttäminen. Sielläkin oikeuslaitos on huumekartellien omistuksessa. Siellä huumeongelma on vain piiloitettu.

https://reason.com/2025/10/21/singapore-keeps-hanging-low-level-drug-co…

paskan marjat. Ei ole mitään peukkupäitä häröilemässä ympäri kaupunkia. Hyvin pysyy aisoissa. Lipilaari huumepolitiikka on 💩

Vierailija
48/69 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisu: Laillistetaan huumeet ja jätetään tuomitsematta huumeisiin liittyvä muukin rikollisuus

t. vihreät

Itse olen "persu", mutta sitä mieltä, että jos huumeet vapautettaisiin apteekki tjs-myyntiin niin huumerikollisuus loppuisi kuin seinään. Huumeiden katumyynnissä ei olisi enää yhtään mitään järkeä kun niitä saisi sossurahoilla apteekeista, ja vielä turvallisina ja puhtaina. Koko irvokas nistikulttuuri velanperimisineen kuihtuisi pois.

Vierailija
49/69 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastot eivät virallisesti kerro, mutta eiköhän tilanne ole sama kuin alankomaissa, Ruotsissa tai vaikka Saksassa. Liikaa kivoja pelihetkiä ja rikkautta euroopan kaduilla.

"Around 28% of criminal convictions (2020) were of persons without Belgian citizenship. europe-arabs.com+1

But this does not include Belgian citizens who have a foreign background (immigrant origin) and thus does not capture the broader nonethnic Belgian origin category.

Regarding the prison population: one article states that foreign nationals (non-Belgian citizens) made up ~43% of the prison population at a given time. europe-arabs.com+1"

Jos joku haluaa tehdä tästä sosiaalipoliittisen kysymyksen niin katse sitten maahanmuuttopolitiikkaan. Se on vastuussa Euroopan huume- ja ihmiskaupa

Huumerikollisuus on ulkomaalaisten jengien käsissä nykyään, mutta jos ei olisi, niin kyllä suomalaisetkin sen homman osaisi. Kukaan ei pakota huumeita ostamaan, vaan kyllä ne käyttäjät itse niitä hankkivat. Ja kun on kysyntää, aina joku myy.

Vierailija
50/69 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sota huumeita vastaan = hävitty :D

Taattua iigoria, kun hymyilee.

Vierailija
51/69 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku haluaa tehdä tästä sosiaalipoliittisen kysymyksen niin katse sitten maahanmuuttopolitii

Huumerikollisuus on ulkomaalaisten jengien käsissä nykyään, mutta jos ei olisi, niin kyllä suomalaisetkin sen homman osaisi. Kukaan ei pakota huumeita ostamaan, vaan kyllä ne käyttäjät itse niitä hankkivat. Ja kun on kysyntää, aina joku myy.

Suomi on poikkeuksellinen pohjolan peräpussi tässä suhteessa muuhun eurooppaan nähden, täällä nistikulttuuri on muutenkin ihan spurgu-tasoista surkeilua. Täällä joku peukku on kovin juttu.

Vierailija
52/69 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai tulossa? Päätelkää itse, mikäli joku ei vielä tiedä missä mennään eu pääkaupungissa.

Kuka levittää tuo äärimielisen videoita? 

Saa se hyvät rahat niistä. 

Vierailija
53/69 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. vihreät

Itse olen "persu", mutta sitä mieltä, että jos huumeet vapautettaisiin apteekki tjs-myyntiin niin huumerikollisuus loppuisi kuin seinään. Huumeiden katumyynnissä ei olisi enää yhtään mitään järkeä kun niitä saisi sossurahoilla apteekeista, ja vielä turvallisina ja puhtaina. Koko irvokas nistikulttuuri velanperimisineen kuihtuisi pois.

Mutta puolet Suomen lapsista kuolisi huumeisiin.

Vierailija
54/69 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. vihreät

Miksi?

Vierailija
55/69 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. vihreät

Minä en ainakaan koskisi koviin huumeisiin vaikka ilmaiseksi saisi. On kokemusta siitä asiasta. Kannabista ostaessa on tarjottu kokeiltavaksi muitakin aineita.

Vierailija
56/69 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. vihreät

Minä en ainakaan koskisi koviin huumeisiin vaikka ilmaiseksi saisi. On kokemusta siitä asiasta. Kannabista ostaessa on tarjottu kokeiltavaksi muitakin aineita.

Jos ilmaiseksi saa, niin otan mielummin kuin maksan.

Vierailija
57/69 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroopan haaste on päästä afrikkalisista ja muista haittaporukoista eroon.

Vierailija
58/69 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. vihreät

Minä en ainakaan koskisi koviin huumeisiin vaikka ilmaiseksi saisi. On kokemusta siitä asiasta. Kannabista ostaessa on tarjottu kokeiltavaksi muitakin ai

Ilmaisilla näytteillä on saatu ties kuinka paljon vakituisia asiakkaita. Kovaan aineeseen kun jää koukkuun niin sillä diilerit tekee rahaa. Kannabis on sellainen sisäänvetotuote. 

Vierailija
59/69 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ihme.

On siellä Eu-parlamentti.

Vierailija
60/69 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä ilmaisia näytteitä saa? Kiinnostaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi