Inhottavia mielikuvia pläjähtää mieleen tuosta vastasyntyneen tapauksesta
Minulla on vilkas mielikuvitus, olen suht herkkä ja ns tunneihminen, olen äiti ja ns "vauvahullu" vaikka lapsilukuni "jäikin" kahteen.
Ja nyt sitten tuo vastasyntyneen murhatapaus😭
Muistan niin elävästi omat synnytykseni ja sen hetken, kun se pieni ja täysin avuton, vielä kinainen, rääpäle nostettiin syliini. Ja joku voi jättää sellaisen poloisen heitteille ja hoitamatta, ei ihokontaktia, ei lämpöä, ei ruokaa, ei mitään ja lopputulos sitten tuollainen.
Nyt on tuosta uutisesta asti pläjähtänyt tämä asia mieleen aina välillä, pitkin päivää. Oksettaa. Voi sitä pientä rakasta, minä en käsitä, miten voi äiti, tai ylipäätään kukaan, olla reagoimatta siihen vastasyntyneen itkuun, se on kuin linnun piperrystä, niin pientä ja hentoa.
Oli pakko purkaa.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Itsessäni herättää vain myönteisiä tunteita. On yksi paskakersa vähemmän. Ja minäkin olen aika herkkä.
Psykopaatti olet ja he eivät ole tunnetusti herkkiä.
Jokainen terve ihminen tuntee ja reagoi, kuten terve ihminen. Mutta ei näillä surullisilla tapauksilla pidä mässäillä. Pahuutta tai mielenterveyden ongelmia ei kukaan pysty kokonaan maailmasta poistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kyllä ap, olet todella erionmainen ihminen!
Tunteva ihminen ja hyvä, jos heitä olisi enemmänkin maailmassa.
Oulun legenda Varjo Kulli on ollut monessa mukana, mutta parhaiten hänet tunnetaan UFO-tietämyksestään.
21.11. Prime Videoon tulee kautta aikain merkittävin UFO-dokumentti The Age of Disclosure, jossa 34 jenkkien hallituksen ja muiden virallisten tahojen jäsentä kertoo noin 80 vuotta jatkuneesta salailusta aiheen parissa.
https://www.primevideo.com/detail/0NVVP9AVUZEJKG9CJC4RQE9J27/ref=atv_dp_share_cu_r
Jotain vakavaa näyttää olevan meneillään Suomessa muutoinkin. Tapettu vauva, Kreetalla tukehtunut 2-kuukautinen ja omassa maakunnassani kuolleissa kahden päivän ja kahden kuukauden ikäiset vauvat. Kuolemia ja väkivallan lisääntymistä... Voihan V...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kyllä ap, olet todella erionmainen ihminen!
Sinulla taitaa mättää jo aamusta asti. Olet varmaan niitä, jotka levittävät huonoa ilmaa ympärilleen kaikkialla missä liikkuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi tuonut minulle, olisin murun ittanut ilolla vastaan 😭😭😭
Olivatko lapsen vanhemmat kantasuomalaisia. Jos eivät, en ottaisi.
Toivott. et saisi koskaan minkäänlaista lasta.
Halutaanko nyt, että ihmiset kuolevat työn ääreen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä keissi toi esiin sen millaisia olioita tällä alustalla on. Kammottaa millaisia tämän päivän naiset ovat, tiktokit ja OF antaa toki jo viitteitä. Mikä teitä vaivaa, miksi ja milloin tämä muutos tuli? Kiinassa nuoret hoivaavat vain rottia ja koiria?
Olet kyllä täysin pihalla. Aikaisemmin lapsia tapettiin enemmän. Nykyään lasten tappaminen on harvinaisempaa kuin koskaan aiemmin historiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsessäni herättää vain myönteisiä tunteita. On yksi paskakersa vähemmän. Ja minäkin olen aika herkkä.
Psykopaatti olet ja he eivät ole tunnetusti herkkiä.
En ole psykopaatti, ja kyllä minä olen aika herkkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun lauseesi kumoavat toisensa. Tarvitset apua.
Ap
Millä tavalla muka kumoavat? Eivät kumoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Herkkä ihminen ei totea "paskakersa" eikä iloitse lapsen kuolemasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletko aivan imbesilli, tyhmän lisäksi?
Vierailija kirjoitti:
Kuoleeko vastasyntynyt niin lyhyessä ajassa, saman vuorokauden aikana, jos ei saa hoivaa ja äidinmaitoa tai korviketta? Se tieto jotenkin yllätti minut, niin äkkiä ja nopeastiko menee...
se oli murha eli suunniteltu teko.
äiti oli aktiivinen tyrkyttämään kuviaan someen, mutta missään kuvassa ei raskaus näkynyt. salasi raskauden myös naapureiltaan. eli vauva oli tarkoituskin synnyttää kotona salassa ja tappaa se
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuoleeko vastasyntynyt niin lyhyessä ajassa, saman vuorokauden aikana, jos ei saa hoivaa ja äidinmaitoa tai korviketta? Se tieto jotenkin yllätti minut, niin äkkiä ja nopeastiko menee...
äiti oli aktiivinen tyrkyttämään kuviaan someen, mutta missään kuvassa ei raskaus näkynyt. salasi raskauden myös naapureiltaan. eli vauva oli tarkoituskin synnyttää kotona salassa ja tappaa se
Ei se vastaa siihen, että kuoleeko vastasyntynyt noin nopeasti. Tai siis näköjään kyllä, mutta miksi, ravinnon puuteko sen noin äkkiä tekee vai mikä..toki armeliasta pienen kannalta. Ihan järkyttävää💔🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se vastaa siihen, että kuoleeko vastasyntynyt noin nopeasti. Tai siis näköjään kyllä, mutta miksi, ravinnon puuteko sen noin äkkiä tekee vai mikä..toki armeliasta pienen kannalta. Ihan järkyttävää💔🤮
tekotapaa ei lehdessä kerrottu. hapenpuute on nopeampi. kylmäänkin kuolee tuossa ajassa ja onhan noita tapauksia, kun vuokralaiset höyrymoppaa vauvoja
Äärimmäisen vastenmielinen tapaus, enpä oikeastaan pahempaa edes muista/tiedä.
Miten lie kys naikkonen (ja mies) pystyvät elämäänsä jatkossa elämään, en usko, että ovat hautaansa asti niin sekaisin, tokko olivat nytkään etteivät tekonsa kuvottavuutta "ymmärtäisi".
Pahuuden ilmentymiä.
Minä olisin ottanut myös avosylin tuon lapsen itselleni. Oli hän sitten vaikka minkä näköinen, kokoinen tai värinen.