Ensimmäinen jouluinen asia jonka teet tänä vuonna?
Paistatko piparkakkuja? Käytkö ostamassa joulukalenterin? Ripustatko jouluvalot pihapuuhun tai olohuoneen ikkunaan? Mikä on ensimmäinen joulupuuha jonka aiot tänä vuonna tehdä tai jonka olet jo tehnyt?
Kommentit (131)
Nämä tehty jo: ihailtu jouluvaloja ja katsottu jouluelokuva.
Tilasin itselleni ihan h..tin kalliin kosmetiikkajoulukalenterin.
Kuuntelin Pikkuoravien joululaulun.
En valmistaudu sen kummemmin jouluun. Joulukuussa olen Espanjassa+ yhden viikon Budapestissa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kuule lokakuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kuule lokakuu.
Ja sinusta näkee sen?
Otan seinäkalenterista joulukuun sivun pois.
Aattona pienessä dagen-efterissä väännän joulutortun ja sen jälkeen suihkuun.
Päätin jouluteeman.
No Pinterestkansioon taisin tallentaa ekan joulu25 jutun jo joulukuussa 2024
Parasta tässä kaudessa on, että hedelmätiskillä on saatavana persimoneja eli kakeja. Niitä saa vain syksystä jouluun.
Ensmmäistä lanttulaatikkopierua odotan.
Kirves ois mutta lumihanki puuttuu. Vantaalta. Moi
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut joululahjoja, ja itselleni joulukirjoja. Ensimmäinen oli kuitenkin jo kesällä, kun tilasin muiden palapelien joukossa joulupalapelin.
Mulla ollut sama systeemi. Kesällä ostin joulupalapelin ja joulukirjoja, itselleni ja muille. Nyt teen joulukalentereita ja sen jälkeen neulon sukkia.
Joulukirkkoon kuin lapsena käytiin. Sytytetään kynttilät sotasankareille . Ennen ei usein ehditty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kuule lokakuu.
Koko lokakuun on ollut jo monilla jouluvalot kuin on kuunneltu joululauluja myös . Jouluradio.fi
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäiseksi varasin aatoksi pöydän ravintolasta, toiseksi tilasin lahjat netistä ja nyt viimeisin juttu oli aatonaaton joulukonserttilippujen ostaminen.
Ai niin muutes, sama täällä! Ehdin jo unohtaa koko jutun, mutta tuli itse myös varattua ravintolasta pöytä aatolle. Aion pitää jouluviikon lomaa, koska siinä saa muutamalla saldovapaalla koko viikon vapaaksi. Ajattelin, että siinä on viikon aikana kyllä aikaa sitten tehdä se joulupöytä kotona ja käydä ulkona syömässä. Ravintolassa varmaan maistelen sitä ei niin perinteistä tarjontaa joulubuffasta ja kotona sitten ne omat must have herkut.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin ekan joululeffan Netflixistä. Glögiä voisi ostaa viikonlopuksi ja ehkä sitä hyvää piparisuklaata.
Minkä leffan katsoit? Itse selasin juuri tarjontaa, mutta ei ollut mitään uutta kivaa. Jouluksi kotiin on klassikko, se pitää katsoa tänäkin vuonna.
Olen ostanut joululahjoja, ja itselleni joulukirjoja. Ensimmäinen oli kuitenkin jo kesällä, kun tilasin muiden palapelien joukossa joulupalapelin.