Ensimmäinen jouluinen asia jonka teet tänä vuonna?
Paistatko piparkakkuja? Käytkö ostamassa joulukalenterin? Ripustatko jouluvalot pihapuuhun tai olohuoneen ikkunaan? Mikä on ensimmäinen joulupuuha jonka aiot tänä vuonna tehdä tai jonka olet jo tehnyt?
Kommentit (131)
Aion koristella itse joulukranssin. Ostin sellaisen "lumisen havukranssin" , sekä "jäisiä punamarjaisia oksia" sun muuta koristetta, joita voin siihen laittaa. Ajattelin tällä viikolla sitä askarrella, ehkä jo huomenna.
Lähetän digijoulukortit, jotka olen skannannut pahvikorteista jpg formaattiin.
Operaatio Joulun lapsi -pakettien kokoaminen.
Kivaa puuhaa.
Lähetin joululahjan ulkomaille. Sain tietää, että pitkäaikainen ystäväni pitää lakritsista, joten sinne lähti kilo suomalaista lakritsia, mahdollisimman erilaisia. Kouvolan, Halvan, Pandan, Fazerin. :D Riittää hyvän aikaa.
Menen Itävaltaan joulumarkkinoille.
Vierailija kirjoitti:
Menen Itävaltaan joulumarkkinoille.
Minä taas Botswanaan joulumarkkinoille. Itävalta on liian tavanomainen.
Haistatan paskat suvulle ja kerron että thaikut kutsuu tänä jouluna . Ei jaksa enää sitä kulissia
Aloitin joulujazzin kuuntelemisen jo pari viikkoa sitten.
Laitan kausivaloja tuonne ulos, siitä tulee mukavaa tunnelmaa. Olen etsimässä lipaston päälle havuköynnöstä jouluksi, Näistä se lähtee
Vierailija kirjoitti:
Operaatio Joulun lapsi -pakettien kokoaminen.
Kivaa puuhaa.
Nyt kootaan kuule Lokakuun lapsi-paketteja.
Alan ostella suklaarasioita tarjouksesta jotka annan joululahjaksi. Nyt olisi Tokmannilla hyvä tarjous 5 rasiaa 11 euroa, mutta on kauempana Tokmannit.
Ostin pöytäkynttilöitä. Ei ihan joulunpunaisia, mutta punaisia kuitenkin.
Poltan aamuhämärässä ennen töihin lähtöä kynttilää keittiön pöydällä valojen sijaan kahvia juodessa.
Ostin itselleni kuvajoululalenterin ja eläkeläisäidilleni palapelijoulukalenterin.
Vierailija kirjoitti:
Alan ostella suklaarasioita tarjouksesta jotka annan joululahjaksi. Nyt olisi Tokmannilla hyvä tarjous 5 rasiaa 11 euroa, mutta on kauempana Tokmannit.
Jos et tiedä eroa suklaalevyjen ja suklaarasioiden välillä, on ehkä parempi ettet lahjo ketään.
Ensimmäiseksi varasin aatoksi pöydän ravintolasta, toiseksi tilasin lahjat netistä ja nyt viimeisin juttu oli aatonaaton joulukonserttilippujen ostaminen.
Olen tehnyt jo lanttu- ja porkkanalaatikot pakastimeen.
Isäni oli alkoholisti ja voin koko elämänmittasella kokemuksella sanoa, että mikään ei autakaan, jos toinen ei oikeasti halua lopettaa juomista. Siinä vaiheessa kun näitä "uusia alkuja" ja petettyjä lupauksia tulee liukuhihnalta, on pakko katsoa totuutta silmiin: toinen ei oikeasti aio lopettaa juomista. Ja sinun on silloin aika nostaa kytkintä. Minä en pystynyt ajoissa katkaisemaan suhdetta ja olin vähällä tuhoutua itsekin.
Toivotan hyvää Joulua ja onnelista tulevaisuutta!