Auri Kanaselta shokkiuutinen! Järkyttävää
Siivouskuningatar Auri Kananen ilmoitti sunnuntaina (26.10.) jättäytyvänsä pian pois sosiaalisesta mediasta. https://www.seiska.fi/kotimaa/auri-kanaselta-shokkiuutinen/1974105
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan siitä äidiksi ?
On. Tomera on äidiksikin kun noin hyvin on elämä Säkkinen järjestänyt . Ommea 🌹🌹🌹🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Siinä on sellainen persoona, että en suuremmin pidä. Mun puolesta voi pysyä pois julkisuudesta lopun elämäänsä siis.
Sinä moukka et määrittele kuka on julkisuudessa ja kuka missäkin töissä. Miksi kyyläät häntä ???????
Vierailija kirjoitti:
Se on ollu ukon kaa "silleen"!
Niin minäkin äsken olin ukkoni kanssa . Ho kun teki hyvää. 😁😁😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan nyt ensin synnyttää, ei se aivan pieraisutapahtuma ole.
Synnyttäminen on ihan normaali asia. Samoin vauvan hoito on ihanaa, hyvä että heillä on puitteetmihin lapsen tulla.🌹🌹🌹🌹🌹
Meikissä pitää olla kuten normaalistikin ?
Se on ihan yksi lysti ka on meikissä tai ei. Ei vaikuta mihinkään ja sen vähemmän kuuluu noukille. 😝😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putoaa nyt elämältä pohja. Mikä tyhjyyden täyttäisi.
Rahat kun loppuu niin palaa nopeaa videoille.
Hän hoitaa vauvaa vuoden ja menee töihin,, mies vuorostaann on isävapaalla. Rahat heiltä ei lopu ja on sijoituksia. On hyvä että on varaa pitää vauvalomaa, 🌹🌹🌹🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Olen aina inhonnut
Kerropa miksi seuraat häntä kun on tuhansia muita siivousohjelmia ... Vastaa.,.,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoi olla niin kusen keltaista juttua, että parempi onkin. Tässä maassa jo lapset näkee nälkää, kun vanhemmilla ei ole varaa täyttää jääkaappia. Toisaalla joku somejulkku kehtaa revitellä rahoillaan. Pistää vihaksi!!
Tekisit sinäkin töitä, niin ei lapset nälkää näkisi.
Kuuleppas "Auri", ihan tällaisen työssäkäyvän, omillaan toimeen tulevan ihmisenkin käy vi tuttamaan jonkun julkkiksen suoranainen mölöys. Sehän on oma valintasi-joko olet pää kusta täynnä, tai sitten et.
Tuskin olet töissä, olet tukia saava kateellinen tapaus. Tuskin auri edes näillä sivustoilla edes käy.
Mitä pahaa on ihmisissä jotka saavat tukia? Olen itsekkin saanut asumistukea joskus muinoin, ja tuli tarpeeseen. Siksi en väheksy tukia saavia ihmisä, koska niille tuille on todellinen tarve olemassa niiden ihmisten arjessa. Toisen osaan asettuminen ei ole sulle luontaista, olet sellainen tunneköyhä ihminen, ajattelet kaikesta matalaotsaisesti.
Kanasen suosio ei ole millään tavoin heijastunut siivoustyöläisten arkeen. Duuni on fyysisesti rankkaa ja palkka huono. Hyville palkoille pääsevät vain pomot eli siivoustyönjohtajat. Heillä ei moppi pysy kädessä, mutta he osaavat haukkua alaistensa työn jälkeä.
Aurilla on nyt sen verran pääomaa, että voi ostaa vaikka jonkun siivousfirman itselleen. Tai muhkean osuuden jostain firmasta. Tuskin hän täysin aloilleen tulee jäämään kuitenkaan.