Auri Kanaselta shokkiuutinen! Järkyttävää
Siivouskuningatar Auri Kananen ilmoitti sunnuntaina (26.10.) jättäytyvänsä pian pois sosiaalisesta mediasta. https://www.seiska.fi/kotimaa/auri-kanaselta-shokkiuutinen/1974105
Kommentit (50)
Siinä on sellainen persoona, että en suuremmin pidä. Mun puolesta voi pysyä pois julkisuudesta lopun elämäänsä siis.
Minä luulin että shokkiuutinen olisi ollut se, että luopuu leteistään ja ajaa tukkansa millin sängeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoi olla niin kusen keltaista juttua, että parempi onkin. Tässä maassa jo lapset näkee nälkää, kun vanhemmilla ei ole varaa täyttää jääkaappia. Toisaalla joku somejulkku kehtaa revitellä rahoillaan. Pistää vihaksi!!
Miksi? Itse on Auri rahansa tienannut.
Osoittaa melkomoista moukkamaisuutta leuhkia rahoillaan.
Oot kateellinen kumminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoi olla niin kusen keltaista juttua, että parempi onkin. Tässä maassa jo lapset näkee nälkää, kun vanhemmilla ei ole varaa täyttää jääkaappia. Toisaalla joku somejulkku kehtaa revitellä rahoillaan. Pistää vihaksi!!
Tekisit sinäkin töitä, niin ei lapset nälkää näkisi.
Ei mulla ole lapsia , olen se haukkuvat Vanhapiika. 🎀😝
Vierailija kirjoitti:
Päivä pilalla ja itkettää.
Itke enemmän niin vähemmän kuset... 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Oon itkeskelly koko päivän tän uutisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisit sinäkin töitä, niin ei lapset nälkää näkisi.
Kuuleppas "Auri", ihan tällaisen työssäkäyvän, omillaan toimeen tulevan ihmisenkin käy vi tuttamaan jonkun julkkiksen suoranainen mölöys. Sehän on oma valintasi-joko olet pää kusta täynnä, tai sitten et.
Tuskin olet töissä, olet tukia saava kateellinen tapaus. Tuskin auri edes näillä sivustoilla edes käy.
Vierailija kirjoitti:
Päivä pilalla ja itkettää.
Niinkö vähästä meni..... Itke enemmän niin vähemmän ku, se, t....🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Eihän siinä noin lukenut. Se oli konditionaalissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Itse on Auri rahansa tienannut.
Osoittaa melkomoista moukkamaisuutta leuhkia rahoillaan.
Sinä olet moukka kun seuraat ja luet noin tarkkaan... Miksi kyyläät kerran et pidä ...😝😝😝
Vierailija kirjoitti:
Putoaa nyt elämältä pohja. Mikä tyhjyyden täyttäisi.
Onko sulla pohjaa ollutkaan.
Niin, entäs sitten. Jää vauvalomalle. Kun tekee vuosia somea ja samantyyppistä sisältöä.
Jaksaako sitä kukaan katsoa 10 vuotta putkeen. Pitää muuttua tai lopettaa. Ihan hyvään kohtaan ajoitettu päätös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saisi iloita työnsä tuloksista?
Siksi kun minun käy ntiin kateeksi että joku ansainnut työllään yli miljoonan.. kyylään ja ja haukun. Yyyy. Yyyy ja
Kunhan nyt ensin synnyttää, ei se aivan pieraisutapahtuma ole.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Olen aina inhonnut
Kerropa miksi seuraat häntä kun on tuhansia muita siivousohjelmia ... Vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihan tavis nainen, enkä ole koskaan edes kuullut Aurista.
Muuten vaan avasit keskustelun, ja vaivauduit vielä kirjoittamaan että et edes tiedä mistä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan nyt ensin synnyttää, ei se aivan pieraisutapahtuma ole.
Synnyttäminen on ihan normaali asia. Samoin vauvan hoito on ihanaa, hyvä että heillä on puitteetmihin lapsen tulla.🌹🌹🌹🌹🌹
En ole koskaan katsonut Kanasen videoita. Mutta tuhannet muut suomalaiset ovat tehneet niin, koska Kananen repii miljoonavoitot sometiliensä avulla.