Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En saanut tässä elämässä mitään -muita?

Vierailija
22.02.2025 |

Minua on aina sanottu sinnikkääksi, minulla on liuta pilipalitutkintoja jne. mutta en ole saanut yhtään mitään.

Muita? Oletko yrittänyt ja yrittänyt, mutta saanut aina tyhjää?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme tutkintoa mutta töitä olen saanut tosi vähän. Viimeisen 15 vuoden aikana olen ollut työtön 13 vuotta ja olen jo 50 vuotias. En ole sosiaalinen öyhöttäjä kuten muut mutta en uskonut että tälläinen rauhallinen ja ujo mies jää ilman töitä.

Vierailija
2/16 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bachelor of Laboratory Services tutkinto antoi saman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanut aihe vapaalla suoria vastauksia siihen meni 7 vuotta että ensimmäinen tuli ja oliko 8 tykkäystä yhdessä. 

Vierailija
4/16 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituiks on menny..kaikki..

Vierailija
5/16 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut turpaan henkisesti koko elämän. On sekin jotain.

Vierailija
6/16 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen saanut omasta mielestäni tärkeitä asioita, muuten en juurikaan mitään ainakaan ilman omaa työtä mutta kaikki on vietykin sitten, kaikki tärkein itseni ulkopuolelta.

Tässä minä nyt sitten olen itsekseni mutta sain itseeni jotakin niin kiitollista sisäisesti että siitä on oltava kiitollinen.

Vierailija
7/16 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju todistaa raamatun olevan totta. 

Saarnaajan kirja: älkää vaivatko itseänne liikaa turhuuksilla turhan elämänne aikana. Turhuuksien turhuus. Jotenkin noin siellä on.

Vierailija
8/16 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain elämältä stressin ja ahdistuksen. Eniten v kaikki.

Vierailija
9/16 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut 1500 tykkäystä pariin kommenttiini ja muistaakseni yhteen omaan aloitukseenikin. Siinä kaikki. Ja mulla on yksi hyvä tutkinto enkä siltikään pääse töihin.

Vierailija
10/16 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saanut koulutusta, ammattia, vakituista työtä, ystäviä, seurustelukumppania, perhettä, onnellisuutta.

Ei mennyt hyvin.

Vierailija
11/16 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aika vähän olen saanut. Ihan on pitänyt töitä tehdä asioiden eteen: opiskelupaikan, työpaikan, puoiison perheen ja kodin.

Vierailija
12/16 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

48v ja kulkenut pettymyksestä toiseen. Työtä olen aina saanut ilman ihmeempiä tutkintoja. Perhe on ja harrastukset. Mutta aina tuntunut, että jotain puuttuu. Jokin palo ollut saavuttaa jotain merkittävää. Ehkäpä huono itsetunto ja nuoruuden mokat vaikuttaneet siihen , että ei osaa olla itselleen armollinen.

Vierailija
13/16 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, aika vähän olen saanut. Ihan on pitänyt töitä tehdä asioiden eteen: opiskelupaikan, työpaikan, puoiison perheen ja kodin.

Miksei noiden eteen olisi sitten tarvinnut tehdä töitä? Yritän siis vaan saada ajatuksesta kiinni, että miksi tuon kaiken olisi pitänyt tapahtua istuen ja odottaen?

Vierailija
14/16 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kyllä aika huonot lähtökohdat. Myöhemmin kyllä sain asioita joista olisi voinut tulla paljonkin mikäli olisin käyttänyt ne oikein. Tiedä sitten johtuiko lähtökohdista vai vain heikosta luonteesta mutta paljon on jäänyt hyödyntämättä.

Vierailija
15/16 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys teille, jotka ette mitään saavuttaneet elämässänne: Oletteko siis nyt kuolinvuoteellanne? Eli elämänne on tullut päätepisteeseen, ja mitään ette voi enää saavuttaa?

Vierailija
16/16 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

48v ja kulkenut pettymyksestä toiseen. Työtä olen aina saanut ilman ihmeempiä tutkintoja. Perhe on ja harrastukset. Mutta aina tuntunut, että jotain puuttuu. Jokin palo ollut saavuttaa jotain merkittävää. Ehkäpä huono itsetunto ja nuoruuden mokat vaikuttaneet siihen , että ei osaa olla itselleen armollinen.

Mitä tarkoitat merkittävällä? Tässä näkee vaikka joku jonkun toisen perspektiivistä kokee saaneensa kaiken niin se voi silti olla toiselle liian vähän.