Vuokrani nousi kuussa 890€ -> 920€/kk ja samalla tuet väheni -220€/kk, mitä tehdä?.....
Ei minulla ole varaa muuttaa enkä saa halvempaa asuntoa tältä alueelta Helsingistä missä asun. Eikä minulla ole luottotietoja.
Kommentit (48)
Hyvä että noi tuet vähenee kun ei niitä tasapuolisesti kaikille jaeta. Mun tuki on 595 euroo ja kai sekin tulee pienenemään. Pääasia ois tietty että vain suomalaisille maksettais tukia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että noi tuet vähenee kun ei niitä tasapuolisesti kaikille jaeta. Mun tuki on 595 euroo ja kai sekin tulee pienenemään. Pääasia ois tietty että vain suomalaisille maksettais tukia.
Eroa kirkosta, tarkista veroprossa, niin tukesi on nettona 635
Kuukautta kohden sä saat bruttona 800. Työmarkkinatuki
Menet tietysti telttailemaan eduskuntatalon etuovelle. Heti aamusta heilutat pahvimukia ohi meneville edustajille ja pyydät armopaloja. Kyllä niistä joku heltiää lahjoittamaan roposia.
Miten niin ei ole varaa muuttaa? Otat bussikyydin vaikka Varkauteen. Se ei paljoa maksa.
Laskelmat ovat 350 milj kuussa 450 000 maahantulijalle ja vuodessa ja 4200 eli 4.2 miljardia pelkstaan toimeentulotukeen . Ei tarvitse olla matemaatikko kun tajuaa etta 2.6 milj veronmaksajaa ei selvia 6 miljardin vuosimenoista pelkastaan maahanmuutajista. Luku on 12 miljardia kun siihen lisataan suomalaiset ja muut menot. Nain olette aanestaneet ja nyt tarvitaan ihan oikeaa johtajuutta.
Tapa itsesi. Loppuu tuo ruikuttaminen.
Ap äänesti persuja vai kokoomusta?