Seksipäivä
Mikä on teidän seksipäivänne? Eli siis minä viikonpäivänä teillä harrastetaan seksiä? Meillä se on torstai. Uskoisin tähän olevan ainakin kaksi syytä. Yksi on se, että jos viikonloppuna on joku reissu tiedossa niin torstaina saa sen viikottaisen sääliseksiannoksen ja kerta on helppo siirtää torstaille, jotta viikko menee yhdellä seksikerralla.
toinen syy on se, että vaikka viikonloppu olisi tarkoitus viettää kotona niin torstaina on helppo harrastaa pikaisesti vaikka viikonloppuna voisi olla aikaa tehdä muutakin kuin pirkkaseksiä.
Kommentit (14)
Ei ole päivään sidottua. Toisen työvuoroihin enemmänkin. Jos hän menee aamuun töihin, niin on illalla ajoissa nukkumassa ja kun itse teen töitä iltaan saakka, niin siinä ei sitten ehdi. Yövuoroon mennessään tietysti taas nukkuu koko päivän, eikä juuri nähdä ollenkaan. Kun sitten minun tai molempien vapaapäivät osuu sopivasti, niin silloin ei viikonpäivällä todellakaan ole merkitystä.
Meillä keskiviikko on seksipäivä. Vaimolla on töiden jälkeen pilates ja kirkkokuoro. Silloin minä poika ajelen Lauran luo nussimaan. Parin tunnin jälkeen ajan kotiin ja napsautan saunan lämpiämään. Lauteilla sitten odottelen vaimon kotiintuloa. Täydellinen seksi-ilta.
Ex-vaimon kanssa se oli kuun ensimmäinen lauantai.
Nykyisesn naisystävän kanssa seksipäivä on käytännössä jokainen viikonpäivä.
Sitten on meitä joilla on kuukautiset eikä staattiset seksipäivät ole ainakaan yhdyntäpäiviä.
Seksiä Suomalaisen naisen kanssa? Ei helvetissä!
Vierailija kirjoitti:
Lauantaisin saunan jälkeen on yleisin. Mutta usein ollaan reissussa tai mää oon jollain keikallla lauantai-iltaisin, jolloin sitte sunnuntai on yleinen. Joskus myös arkisin, harvoin on yki kahta kertaa vikossa seksipäiviä kuitenkaan.
Eikö ennen saunaa olisi järkevintä? Tulee sitten eritteet putsattua ssaunassa.
Vierailija kirjoitti:
Seksimessujen osallistujat olivat tästä samaa mieltä. Kun juontaja kysyi yleisöltä moniko aikoo harrastaa tänään seksiä niin koko hallissa nousi pari hassua kättä. Kukaan ei halua enää koskea.
Enemmän käsiä olisi noussut jos juontaja olisi kysyt kuinka moni aikoo olla kännissä tänään.
Me jäimme kotiin panemaan.
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksimessujen osallistujat olivat tästä samaa mieltä. Kun juontaja kysyi yleisöltä moniko aikoo harrastaa tänään seksiä niin koko hallissa nousi pari hassua kättä. Kukaan ei halua enää koskea.
Messuilla näki hyvin kuinka valtavan kokoisia suurin osa naisista nykyään on. Ei ihmekkään ettei tee mieli koskea.
Kyllä, liikkuvia Mäkkärin ja Hesen mainoksia aivan liikaa. Vai vielä seksiä. 🥴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Messuilla näki hyvin kuinka valtavan kokoisia suurin osa naisista nykyään on. Ei ihmekkään ettei tee mieli koskea.
Miksi maksoit lipusta kalliin hinnan vaikka tiesit että petyt jälleen kerran? Tee kuten guru äläkä mene sinne 😘
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, liikkuvia Mäkkärin ja Hesen mainoksia aivan liikaa. Vai vielä seksiä. 🥴
Tuo on autoilijoiden ongelma. Meillä intohimoisilla työmatkapyöräilijöillä ei ole tuotakaan ongelmaa. 😘
Vertaa Timo Soinia ja Jussi Halla-Ahoa niin huomaat eron. Heistä hoikempi ajaa työmatkansa valkoisella Specialized:lla ja paksumpi poika autoilee.
Lauantaisin saunan jälkeen on yleisin. Mutta usein ollaan reissussa tai mää oon jollain keikallla lauantai-iltaisin, jolloin sitte sunnuntai on yleinen. Joskus myös arkisin, harvoin on yki kahta kertaa vikossa seksipäiviä kuitenkaan.